Yellowfish, ik zit hier met kippenvel alom, niet te bschrijven hoe ontzettend blij ik voor jou, je familie en vrienden ben.
Meid, wat ben je een kanjer, wat heb jij gevochten en wat ben je beloond..zelden kom je iemand tegen met zoveel doorzettingsvermogen. Nu breekt de tijd aan zonder haasten, mss een hele emotionele tijd van besef wat er allemaal gebeurd is afgelopen jaar, maar wel een heel dankbare tijd, nl GEZOND
Sjit zeg, dit is echt champagne waard...zul je net zien, dit nieuws had ik echt niet verwacht vandaag al, op zn vroest volgende maand pas dus dat wordt een kopje thee
Geniet van het thuis zijn meissie, je hebt het zo ontzettend verdiend...(*gaat gelijk mn moeder bellen om het te vertellen, de heeft ook een hoop aan gehoord van me over je verhalen, hihi)
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Je hebt zo hard gevochten..... eindelijk is het (of ja, bijna dan, maar die terug kom dagen zullen niet veel voorstellen denk ik?) dan zo ver; je bent gezond en weer thuis.
SUPER SUPER SUPER Romaan!!!!!!!! Je hebt keihard gevochten, en gewonnen ! Echt heel fijn voor jou en je familie! Je hebt het toch maar voor elkaar gekregen, daar moet je wel sterk voor zijn! Ben echt HEEL blij voor je meissie!!!
Mijn allereerste bericht in het topic, en dat terwijl ik altijd meelas, maar echt goed gedaan! Geniet ervan! Je hebt gevochten en gewonnen! Echt GE-WEL-Dig!