Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Een paar x per jaar diarree is echt niet vreemd voor een hond hoor.Voor je het weet vreten ze weer iets uit de bosjes en dan heb je zo diaree te pakken. Zou ik me dus ook niet zo druk om maken. Pas als het langer dan een paar dagen aanhoudt en/of de hond er bij gaat braken.
Telpeva schreef:Jij ook nog gefeliciteerd Marocje!
Dit weer van vandaag vind ik echt ruk. En mijn buurman mag van mij ook zijn kleine teentje ergens tegenaan stoten vandaag om hoe hij met zijn hond om gaat. Hond luistert nergens naar en hij lijnt hem ook nooit aan, vanochtend is de hond er al 2x vandoor gegaan in de straat en hij gaat er dan brullend en tierend achteraan. Dat gebeurd sowieso bijna elke dag een keer en ik schrik mij elke keer lam van het gebrul van die kerel.
Femke_Tweety schreef:Telpeva schreef:Jij ook nog gefeliciteerd Marocje!
Dit weer van vandaag vind ik echt ruk. En mijn buurman mag van mij ook zijn kleine teentje ergens tegenaan stoten vandaag om hoe hij met zijn hond om gaat. Hond luistert nergens naar en hij lijnt hem ook nooit aan, vanochtend is de hond er al 2x vandoor gegaan in de straat en hij gaat er dan brullend en tierend achteraan. Dat gebeurd sowieso bijna elke dag een keer en ik schrik mij elke keer lam van het gebrul van die kerel.
Oh, dan mag hij bij het sprongetje opzij vanwege de schrik van het stoten van de kleine teen met zijn blote voet op een legoblokje landen...