Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 11:26

Mywish gefeliciteerd.

Hutcherson wat een naar gedoe.
Notaris verdient zijn ambt niet.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 11:40

Mywishmax, gefeliciteerd!!

Hutcherson, wat een gedoe zeg. Ik hoop dat het allemaal netjes opgelost wordt. Wel goed dat je er alvast een advocaat bij betrekt, het zal om best grote bedragen gaan alles bij elkaar. succes met halen van je recht!

hier ergenis dat alles kapot gaat, 2025 begint slecht. de verreiker en de geiser zijn kapot, gister de accu van de aanschuiftrekker, en vanmorgen de staalkabel van de mestschuif. En bij dit alles ook nog controle door qlip (audit) dus alles moest netjes schoon en op orde. De controle ging gelukkig wel goed.
Hoop dat de rest van het jaar wat beter verloopt.

hahahatsjoe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 11:47

Gefeliciteerd MWM !

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 11:50

Gefeliciteerd MWM!
Balen Juval dat alles kapot gaat, dat zal je altijd zien. Het komt nooit in enen.

Hutcherson: ik heb ook een situatie met een notaris meegemaakt waarin ze heel fout gehandeld hebben, ze zijn echt niet alleswetend. Dat blijkt maar weer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 12:09

Dank jullie wel!

Hutcherson, geen wmo dit keer gelukkig. Dit is een tegemoetkoming die je 1 keer per jaar mag aanvragen, maar waar ze zo laks mee zijn dat je telkens weken langer zit te wachten. En dan proberen ze je te overtuigen dat je te vroeg bent, omdat je zelf de datum aanhoudt die het eerst was en die dus officieel klopt. Want het is niet mijn probleem dat zij zo traag zijn (er wordt ook nergens gemeld dat ze traag zijn, staat gewoon 8 weken van te voren aanvragen. Als je te laat bent is het jouw probleem want komt besluit later, maar eerder mag ook absoluut niet)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 12:12

Bij mijn privé situatie met mijn eigen huis heeft de notaris ook per ongeluk niet benoemd dat drie weken ervoor een notariele akte was geregistreerd door de oude eigenaren met de provincie over een project dat staat te gebeuren op onze grond. We wisten dat er iets ging gebeuren maar niet wat. En drie weken voor de sleuteloverdracht werd dat dus vastgelegd zonder dat wij dat wisten . En de schadevergoeding/compensatie werd ook nog even gauw aan de oud eigenaren overgemaakt. Dat zaakje loopt ook nog haha.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 12:27

Hutcherson schreef:
Bij mijn privé situatie met mijn eigen huis heeft de notaris ook per ongeluk niet benoemd dat drie weken ervoor een notariele akte was geregistreerd door de oude eigenaren met de provincie over een project dat staat te gebeuren op onze grond. We wisten dat er iets ging gebeuren maar niet wat. En drie weken voor de sleuteloverdracht werd dat dus vastgelegd zonder dat wij dat wisten . En de schadevergoeding/compensatie werd ook nog even gauw aan de oud eigenaren overgemaakt. Dat zaakje loopt ook nog haha.

Nee joh, echt? Dat is ook een naaistreek. Maar meer van de verkopers eigenlijk. Is het aan de notaris om dit te melden?
In mijn gevallen gaat het om een aanpassing in het testament door een (beginstadium) dement iemand die onder invloed van haar dochter dit heeft laten aanpassen. De notaris heeft niet zorgvuldig genoeg gecheckt of deze persoon volledig handelingsbekwaam was.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 12:57

Nyaleti schreef:
Morgen een meeloopdag bij een heel erg leuk bedrijf. Alleen heb ( /had want het ging echt heel goed) een angststoornis en die wordt aan alle kanten getriggerd. Ik lig bijna huilend van de stress in bed := echt, hoe ga ik dit morgen doen en waarom overkomt me dit nou weer.

Dat is niet fijn. Als ik vroeger tegen dingen opzag dacht ik altijd "wat is nou het ergste dat er kan gebeuren" en dan viel dat eigenlijk wel mee. Dat ze zeggen, je bent niet goed genoeg, doei. Nou jammer dan. Maar weet niet of dat ook helpt bij een angststoornis.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 12:59

paddington schreef:
Dat ik a.s Woensdag meerdere spuiten met prednison rond mijn oog krijg.
Dit om te kijken of de ontstekingen weg gaan.

Poep nu al 7 kleuren hiervoor..

Pfoef, ik kan niet anders zeggen dat dat ik dat ook zou hebben hoor. Ik vind alles bij/met ogen heel naar.

Alvast heel veel sterkte :(:) , hopelijk heeft het ook het gewenste effect.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 13:22

Gisteren mijn paard gevoerd in een oud babybadje en nu kan ik de kurk die in het afvoergat zat niet meer vinden.De kurk zat er al een jaar in.Ik hoop niet dat mijn paard de kurk heeft opgegeten :( Het was een halve kurk.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 13:38

Ik heb een tijdje niet gesport, dacht vandaag begin ik weer rustig aan. Ben wat aangekomen en merk dat mijn conditie slechter is, dus wil wat meer bewegen weer. 10 minuutjes bezig en ik ben echt kapot :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 14:11

Altijd als je denkt, ja nu gaat alles wel goed in mijn leven dan komt er weer iets voorbij wat je van slag krijgt -O- .
Iets langer mogen genieten van leuke dingen zou wel fijn zijn :Y) !

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 16:19

Kwam er vandaag, een dag voor de deadline van de einddeclaratie, achter dat ik een fout heb gemaakt met de vorige claim. Degene die vanuit de financier bij het project betrokken is, is WEER met verlof. Was vorige keer ook zo. Echt hoor. Blij dat we er zelf achter kwamen, maar |o

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 16:56

Mail
Citaat:
Er staat een door u te plannen afspraak voor u klaar op uw patiëntenportaal https://mijn.sjgweert.nl.
U kunt deze afspraak plannen door in te loggen met uw DigiD.

Citaat:
Ingelogd
Hier staan de vrije plekken om een afspraak te maken. Klik op 'Maak deze afspraak' om een afspraak te maken. Met de knop 'Meer zoekopties' kunt u zoeken naar een andere dag of tijd.

Er is geen plek gevonden. Zoek op een andere dag of tijd.

Geen enkele plek tot juli, verder niet meer gekeken.

Nou dan bel ik wel
Citaat:
Telefonische bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 16:30 uur

Bandje, wij zijn bereikbaar tot 15:00 8)7

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 17:54

Hele leuke proefdag gehad bij een tof bedrijf, wat ook echt een hele goede match zou zijn. Zij waren ook erg tevreden alleen er is nog iemand die een goede match zou zijn.
Nu dus stress of ik het wordt of niet..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:33

Hoe ging het met je stress? :(:)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:47

Ik heb echt zo'n last van mijn kaak, kan amper eten. Het is bij het gewricht zelf, tegen mijn oor aan. Anders had ik gezegd even naar te tandarts, maar dit is echt het gewricht

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 19:11

Pff, ik ben zo slordig soms. Al een tijd terug viel me op dat er telkens 2 bedragen werden afgeschreven voor de gemeentelijke belastingen. Naast de waterschap dus. Had al eerder daarvoor gebeld maar telkens vee wachtenden voor me dus zou ‘een andere keer wel bellen’

Vanmiddag belde ik (de gemeente dus) ergens anders voor maar de mensen die daarover gingen werkten alleen s ochtends. F hij nog wat anders voor me kon betekenen? Ineens schoot bovenstaande te binnen dus hij het uitzoeken: blijk ik gewoon al die tijd voor mijn ex te betalen.. we zijn al 4 jaar uit elkaar.

Nu maar hopen dat ik dat geld terug krijg, maar het gaat me sowieso vanaf nu 50 euro per maand schelen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 20:00

Tien uur onderweg geweest met de auto, trein en een beetje bus (Engeland - m’n woonplaats).

Score:
- overprikkeld
- hekel aan de mensheid
- m’n ring verloren
- gat in m’n jas

:=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 20:09

Bloodymary schreef:
Nyaleti schreef:
Morgen een meeloopdag bij een heel erg leuk bedrijf. Alleen heb ( /had want het ging echt heel goed) een angststoornis en die wordt aan alle kanten getriggerd. Ik lig bijna huilend van de stress in bed := echt, hoe ga ik dit morgen doen en waarom overkomt me dit nou weer.

Dat is niet fijn. Als ik vroeger tegen dingen opzag dacht ik altijd "wat is nou het ergste dat er kan gebeuren" en dan viel dat eigenlijk wel mee. Dat ze zeggen, je bent niet goed genoeg, doei. Nou jammer dan. Maar weet niet of dat ook helpt bij een angststoornis.

Hele goede coping. Ikzelf had aangeleerd om de angst heel erg toe te laten en zeggen van 'kom maar op, word maar groter... Kom dan?! Maak me maar bang, laat het maar voelen dan...' echt uitdagen om groter en erger te worden en als ik dan dacht: is dat nou alles zakte het geheel behoorlijk verweg.

@suzanne F. De notaris heeft inderdaad onderzoeks en meldplicht. Zeker aangezien het dezelfde notaris was als waar wij drie weken laten de koopakte tekende en het huis toen al aan ons verkocht was, wij allang in beeld waren en de eigen kosten voor de woning op hun tussenrekening stond. Niet netjes.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 20:12

Ja dat is niet hoe het werkt met een angst stoornis maar oké.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 20:20

Nyaleti schreef:
Ja dat is niet hoe het werkt met een angst stoornis maar oké.

Nee met een stoornis is een ander verhaal. Ik heb het vooral over factoren die zenuwen opleveren. Wellicht niet echt passend.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 20:26

Vandaag is mijn gezicht behandeld met een IPL laser. Jeetje dat doet meer pijn dan ik dacht. Dat was niet grappig. Hopelijk hoeft het niet nog een keer.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 21:19

Hutcherson, die notarissen moeten jou wel hebben zeg.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 21:41

Gefeliciteerd MWM met je verjaardag Y)(^)

Vanmorgen echt heel veel stress / spanning gehad.
Volgende week ook weer heel spannend, want hangt best veel van af.
Ik weet dat ik vaag blijf maar als alles lukt dan krijgen jullie over een tijd een update.
Gaat nog wel even duren want ik ben ook afhankelijk van de gemeente.