Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Bij mijn privé situatie met mijn eigen huis heeft de notaris ook per ongeluk niet benoemd dat drie weken ervoor een notariele akte was geregistreerd door de oude eigenaren met de provincie over een project dat staat te gebeuren op onze grond. We wisten dat er iets ging gebeuren maar niet wat. En drie weken voor de sleuteloverdracht werd dat dus vastgelegd zonder dat wij dat wisten . En de schadevergoeding/compensatie werd ook nog even gauw aan de oud eigenaren overgemaakt. Dat zaakje loopt ook nog haha.
Nyaleti schreef:Morgen een meeloopdag bij een heel erg leuk bedrijf. Alleen heb ( /had want het ging echt heel goed) een angststoornis en die wordt aan alle kanten getriggerd. Ik lig bijna huilend van de stress in bedecht, hoe ga ik dit morgen doen en waarom overkomt me dit nou weer.
paddington schreef:Dat ik a.s Woensdag meerdere spuiten met prednison rond mijn oog krijg.
Dit om te kijken of de ontstekingen weg gaan.
Poep nu al 7 kleuren hiervoor..
Citaat:Er staat een door u te plannen afspraak voor u klaar op uw patiëntenportaal https://mijn.sjgweert.nl.
U kunt deze afspraak plannen door in te loggen met uw DigiD.
Citaat:Ingelogd
Hier staan de vrije plekken om een afspraak te maken. Klik op 'Maak deze afspraak' om een afspraak te maken. Met de knop 'Meer zoekopties' kunt u zoeken naar een andere dag of tijd.
Er is geen plek gevonden. Zoek op een andere dag of tijd.
Citaat:Telefonische bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 16:30 uur
Bloodymary schreef:Nyaleti schreef:Morgen een meeloopdag bij een heel erg leuk bedrijf. Alleen heb ( /had want het ging echt heel goed) een angststoornis en die wordt aan alle kanten getriggerd. Ik lig bijna huilend van de stress in bedecht, hoe ga ik dit morgen doen en waarom overkomt me dit nou weer.
Dat is niet fijn. Als ik vroeger tegen dingen opzag dacht ik altijd "wat is nou het ergste dat er kan gebeuren" en dan viel dat eigenlijk wel mee. Dat ze zeggen, je bent niet goed genoeg, doei. Nou jammer dan. Maar weet niet of dat ook helpt bij een angststoornis.