Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Dan volgende keer niets meer bestellen maar naar ene fysieke winkel gaan?
Bij de post werken ook gewoon mensen keihard om onze zooi te bezorgen hoor...
Ik erger me aan geklaag als mensen een andere keuze hebben. Niet specifiek bovenstaand hoor.
( Oja ik heb ook een keuze dit topic niet te lezen, nu erger ik me aan mezelf hahahaha ) Neem het f met een korrel zout.
Maar voorb.
Voer besteld voor paard....levertijd duurde langer.. mevrouw heeft op 5km gewoon een winkel zitten waar het te halen is...maar nee klagen over de bezorgers...
Stap met je luie reet in die auto en rij erheen...je komt erlangs als je naar stal rijd
We lachen er maar om met zn allen.
Jolliegirl schreef:Dan volgende keer niets meer bestellen maar naar ene fysieke winkel gaan?
Ik erger me aan geklaag als mensen een andere keuze hebben. Niet specifiek bovenstaand hoor.
( Oja ik heb ook een keuze dit topic niet te lezen, nu erger ik me aan mezelf hahahaha ) Neem het f met een korrel zout.
Maar voorb.
Voer besteld voor paard....levertijd duurde langer.. mevrouw heeft op 5km gewoon een winkel zitten waar het te halen is...maar nee klagen over de bezorgers...
Stap met je luie reet in die auto en rij erheen...je komt erlangs als je naar stal rijd
Jolliegirl schreef:Voer besteld voor paard....levertijd duurde langer.. mevrouw heeft op 5km gewoon een winkel zitten waar het te halen is...maar nee klagen over de bezorgers...
Lieser schreef:Jolliegirl schreef:Voer besteld voor paard....levertijd duurde langer.. mevrouw heeft op 5km gewoon een winkel zitten waar het te halen is...maar nee klagen over de bezorgers...
Dan moet je maar net binnen de openingstijden van de winkel naar stal gaan. Er zijn nog steeds zat winkels (zoals Epplejeck) die pas om 10 uur 's ochtends open gaan en die alweer dicht zijn als ik uit mijn werk kom.
Maar voorb.
Roodvos schreef:Ik heb deze week sandalen en sneakers besteld bij dezelfde webshop.
Werden vanuit 2 verschillende filialen geleverd.
Het ene paar is gisteren door DHL in de pakketautomaat gedaan. Het andere vanmorgen.
Eind van de ochtend beide pakketten opgehaald.
En nu zijn 2 dingen stom:
1) de sandalen passen niet![]()
2) Echt heel erg stom. Er zit een waardebon bij met 20% korting op de volgende aankoop. Alleen geldig in de winkel van het merk. De bon is geldig tm morgen.
De enige winkel in de regio zit ca. 20 km verderop in de binnenstad. Als ik daarheen ga ben ik de korting alweer kwijt aan parkeerkosten.
Wie verzint zoiets
Koper schreef:Roodvos schreef:Ik heb deze week sandalen en sneakers besteld bij dezelfde webshop.
Werden vanuit 2 verschillende filialen geleverd.
Het ene paar is gisteren door DHL in de pakketautomaat gedaan. Het andere vanmorgen.
Eind van de ochtend beide pakketten opgehaald.
En nu zijn 2 dingen stom:
1) de sandalen passen niet![]()
2) Echt heel erg stom. Er zit een waardebon bij met 20% korting op de volgende aankoop. Alleen geldig in de winkel van het merk. De bon is geldig tm morgen.
De enige winkel in de regio zit ca. 20 km verderop in de binnenstad. Als ik daarheen ga ben ik de korting alweer kwijt aan parkeerkosten.
Wie verzint zoiets
De gemeente die de parkeerkosten int denk ik. In de hoop dat jij denkt: oh maar ik heb korting, hup gaan.
Maar serieus, wat stom allebei. Passen beide paren niet?
Koper schreef:Roodvos schreef:De sandalen zou een twijfelgeval zijn, ware het niet dat mijn middelste teen voorbij de zool komt.
(Jaja, kom maar op met de grapjes over lange tenen).
Ik wilde net iets zeggen over op grote voet leven. Mag dat ook?
rien10 schreef:Nou, dan steek ik in mijn been. Moet ik een verpakking pleisters openen, dan steek ik in mijn andere been. Dan wil ik met de auto naar de dokter, is het batterijtje van de auto sleutel leeg, nieuw batterijtje uit de verpakking halen; slagaderlijke bloeding in mijn linker pols. 122 bellen met mijn rechterhand. Dat dus.