Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 16:56

Mijn salaris nu :+ ik wist iets niet en daardoor houdt de Deense overheid dit keer 55% belasting in. Ik krijg het uiteindelijk wel terug met mn aangifte maar met nog wat andere dingen is het bedrag is nu echt om te janken zo slecht. Netto 1200 euro voor een volle maand werken _O-

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 17:04

Vandaag mijn Sociale Hygiene examen moeten doen. Moest hiervoor naar Rotterdam centrum. Uur van te voren weg, om dan binnen 15 minuten weer buiten te staan. Wel ruim geslaagd, maar vind t zo irritant dat ik 2,5 uur zoet ben voor 10 minuten een vragenlijstje invullen.

Stond ook 40 minuten voor dat examen, en dan voel ik me echt bekeken als ik na 10 minuten al klaar ben :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 17:08

Dit is al jaren aan de gang en blijkt dus nog steeds mogelijk te zijn... :x
Citaat:
Artsen eisen tot wel 3.300 euro cash in een omslag voor ze willen opereren. “Anders verdien ik minder dan een loodgieter” HLN Onderzoek“Eén chirurg vroeg zelfs 3.000 euro.” Toen Noah een chirurg zocht voor een operatie voor zijn zoontje, stelde hij vast dat artsen cash geld vragen voor operaties.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 18:41

Britta31 schreef:
Ik heb onze kat dood gereden,nou dan voel je je klote :(

Nee...... Dat lijkt me echt afschuwelijk. |( Volgens mij zou ik dat rot gevoel nooit meer kwijtraken.

vikawiek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 18:54

Mijn verbouwende buren zijn onlangs grootouders geworden en nu passen ze heel leuk op dat huilende kruisgespuis. Thank god voor gehoorbescherming

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:12

Kinderen in de straat van mijn vriend spelen buiten. Leuk hoor, maar waarom moet dat met zoooooooooveel geschreeuw en gegil?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:13

Ik loop (strompel) nu een aardig aantal weken met plantar fasciitis, niet echt handig in combinatie met meerdere versleten lichaamsdelen. Heb zowaar vandaag in mijn pauze maar een dubbele paracetasnol genomen (ik mag met mijn medicatie nog geen sterker spul) en met mijn voet omhoog gezeten tot de pauze om was, want mijn enkel leek wel als gesmolten ijs over mijn schoen zoals die opgezet was. Ik weet dat ik enerzijds rust moet pakken, maar dat vind ik echt heel moeilijk (als ik getest zou worden op ADHD zou ik de uitslag niet zo gek vinden) en ik wil gewoon niet toegeven. Als ik thuis iets kan doen, dan kan ik ook werken, vind ik. Bovendien hebben we onderbezetting door vakantiegangers, dus ik voel me wel verantwoordelijk om mijn andere collega niet te laten stikken. Maar wat doet het pijn en ondertussen gaan de andere lichaamsdelen ook protesteren. Ik geef niet op, al moet ik strijdend ten onder gaan (lekker theatraal, ha ha). Thuiszitten kan altijd nog. Maar mijn ergernis is dus die snijdende pijn en daarbij de elkaar tegensprekende behandelmethoden om die te verminderen. Om een voorbeeld te geven: de ene persoon zegt dat je moet koelen, terwijl de ander zegt dat je dat absoluut niet moet doen. De ene zegt dat je licht moet masseren, de ander zegt dat dit juist averechts werkt. En zo meer voorbeelden.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:18

Dat mijn dochter een blaasontsteking heeft, de antibiotica niet wil nemen en de huisarts vanmiddag niet heeft terug gebeld.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:28

Hoezo antibiotica niet wil nemen? Weet niet hoe oud ze is, maar een huisarts of huisartsenpost gaat niks anders doen dan adviseren dat ze het toch gaat gebruiken.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:42

Mijn vriend die al bijna een uur aan het bellen is. :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:49

Berdien schreef:
Kinderen in de straat van mijn vriend spelen buiten. Leuk hoor, maar waarom moet dat met zoooooooooveel geschreeuw en gegil?

Dat snap ik ook nooit. Spelende kinderen, prima. Maar waarom gillen en schreeuwen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:59

Paardennamen schreef:
Dat mijn dochter een blaasontsteking heeft, de antibiotica niet wil nemen en de huisarts vanmiddag niet heeft terug gebeld.

Ze heeft niks te willen toch? Ze zal het moeten nemen anders gaat het niet over. Hoe oud is ze?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 20:27

Ik wachten op veren voor mijn auto waarvan er 1 gebroken is zodat ik deze zsm er onder kan laten zetten, zou vandaag bezorgd worden voor 8 uur, zie iets voor 8 dat de bezorger in de wijk is via de app… is het nu geannuleerd op de app en kan het nu maandag wss bezorgd worden… maandag heb ik mijn auto nodig voor werk. Juist bij deze webshop besteld zodat ik ze vandaag binnen kon krijgen pfff… zaten nog 5 adressen voor mij.

Afbeelding

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 20:28

Aan overdreven heldenverering. Ik snap er echt niets van.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 20:37

Dhl
..
Pakket zoek.
Fijn...

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 20:48

Besloten dat ik wat minder naar mijn verzorgpaard ga de komende maand. We gaan over anderhalve maand verhuizen.

Deze week al voor de 2e keer volop aan het huilen omdat de staleigenaar tekeer gaat tegen me. Voor zover ik weet hou ik me netjes aan alle regels, het feit alleen al dat ik er zo vaak ben lijkt hem te irriteren. (Ben er bijna dagelijks en dan ben ik er ongeveer een uurtje om te tuttelen). Voelt allemaal enorm onterecht want krijg elke keer een sneer om niks. Kom er nu twee maanden en op het begin was er niks aan de hand.
Wellicht omdat de stalling op is gezegd een paar weken nadat ik er was?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 20:50

Paard liep heerlijk losjes, maar was niet vooruit te branden joh 8)7 als er een bom af was gegaan had ze nog geen voet verzet :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 21:05

Ik neem mijn ergenis terug, mijn veren zijn bezorgd *\o/* worden wss maandag ochtend eronder gezet en dan kan ik weer veilig de weg op joepie *\%/* moest echt specifieke verlagingsveren hebben en die waren overal met 1 week levertijd of een godsvermogen. Nu 160 betaald incl levering. 30 euro meer dan de goedkoopste met 1 week levertijd maar 100 euro minder dan de meeste Nederlandse webshops **\O/**

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 21:30

Het festival is weer begonnen (jera on air) en ik wordt van de bank getrild door de bas

M'n pup durfde niet buiten te plassen zonder mij

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:11

xPabloBokt schreef:
De kapper van mijn vriend (geen thuiskapper, gewoon een professionele salon) belt net af.. omdat NL moet voetballen? :')

Ik snap hier geen hout van, wat onprofessioneel.

Bij ons zou serieus een vergadering (werk) verplaatst worden dus ik verbaas mij nergens over. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:16

Altijd en eeuwig vind ik overal en nergens in huis tekentangetjes.

En dan als ik er 1 nodig ben.
Moet ik alsnog t hele huis afzoeken -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:17

Ik pak ze gewoon met m’n vingers, werkt goed.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:19

In mei al een super mooie set ringen besteld voor onze bruiloft. Helemaal de webshop gecheckt reviews gelezen, hoe is klantenservice etc. Allemaal in orde. Besteld, bericht gekregen dat ze met de internationale post mee zijn gegaan. Maar het ligt al sinds 30 mei in New york bij UPS. En krijg nul komma nul reactie op mijn mails of chats via insta. Grrrr. Trouwdatum komt dichterbij !

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:24

rien10 schreef:
Ik pak ze gewoon met m’n vingers, werkt goed.

Ik word echt gek van die beesten. Ben dan bang dat ze onder mijn nagel verdwijnen :Y)
Maar toen ik eenmaal een tangetje had.
De verpakking open had geknipt(jaja dit was een nieuwe verpakking).

En ik net het tangetje in m'n hand had.... en ik echt net hem wou pakken.

Liet hij los opzoek naar een beter plekje, dus heb ik hem op een papiertje laten kruipen.
In de gootsteen gedropt. Geplet en doorgespoel *\o/* 1-0 voor mij
Behalve dan een zoektocht van 20 minuten door t hele huis _O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:36

Snoraly schreef:
Besloten dat ik wat minder naar mijn verzorgpaard ga de komende maand. We gaan over anderhalve maand verhuizen.

Deze week al voor de 2e keer volop aan het huilen omdat de staleigenaar tekeer gaat tegen me. Voor zover ik weet hou ik me netjes aan alle regels, het feit alleen al dat ik er zo vaak ben lijkt hem te irriteren. (Ben er bijna dagelijks en dan ben ik er ongeveer een uurtje om te tuttelen). Voelt allemaal enorm onterecht want krijg elke keer een sneer om niks. Kom er nu twee maanden en op het begin was er niks aan de hand.
Wellicht omdat de stalling op is gezegd een paar weken nadat ik er was?

De meeste stalhouders zijn in hun eer aangetast als de stal opgezegd wordt :')

Ik zou het even met de eigenaresse van het paard overleggen, wellicht is het mogelijk toch wat eerder te verhuizen? Dat uitkafferen is zo ordinair.