Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Zou om 08.05 gebeld worden door de orthopeed. Al twee keer naar de poli gebeld, een keer om 09.00 en een keer om 14.00 en ik ben nog steeds. Niet. Gebeld.
Vind dit echt ongelooflijk asociaal, ik krijg uitslagen van onderzoeken en krijg basically te horen of mijn HD nog wel of niet meer te opereren is. Mijn hele levensloop hangt hier deels vanaf en ik zit al de hele dag geblokkeerd in bed of op de bank.
xPabloBokt schreef:Zou om 08.05 gebeld worden door de orthopeed. Al twee keer naar de poli gebeld, een keer om 09.00 en een keer om 14.00 en ik ben nog steeds. Niet. Gebeld.
Vind dit echt ongelooflijk asociaal, ik krijg uitslagen van onderzoeken en krijg basically te horen of mijn HD nog wel of niet meer te opereren is. Mijn hele levensloop hangt hier deels vanaf en ik zit al de hele dag geblokkeerd in bed of op de bank.
Cambionn schreef:Ik zou echt ff langs de dokter gaan. Opvangen met je handen is eigenlijk heel slecht, dan komt er veel kracht op een klein opervlak wat op wordt gehouden door gevoelige plekken waardoor er makkelijk wat breekt of blesseerd. Er is een reden dat je bij vechtsporten leert doorrollen en afslaan met platte arm.
En als je na een maand nog net zo veel last hebt, zou ik vrezen dat je wel echt iets serieus hebt beschadigd in je lichaam.