Ik ben vooral fan van de Rituals en the bodyshop bruisballen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Als mijn Secret Santa mij een bruisbal voor in bad cadeau doet, wil die er dan ook een bad bij doen?
AfricanLady schreef:Ik ben weer terug van vakantie
Heerlijke tijd gehad in Arguineguín en ook iets meegenomen voor mijn toekomstig lootje.
Ze hadden daar gewoon een spa waar je gebruik van kon maken.
Dus ja ik hou van badderen![]()
En ik ben nu verslaafd aan de boelen van Suzanne vermeer ik heb nu all inclusive gelezen dus mocht je die boeken hebben daar bied ik mij aan ss
Neonlight schreef:Van Rituals gebruik ik badzout en badschuim, bodylotion, hand balm en foot balm, shampoo en conditioner, bodymist, en als ik in de douche ga douche gel (maar lig meestal in bad). Handzeep op de badkamer, in de keuken hebben we een Dettol dispenser.
Favoriet is Ayurveda, Sakura en vind de Holy bodymist en bodylotion ook erg lekker. Die is er nu uit, maar heb nog wat voorraad staan.![]()
Gebruik dus best veel.![]()
Overigens gebruikt mijn man ook de hand balm en foot balm dagelijks.
pradadaan schreef:Ik heb ook een bad, zelfs een bubbelbad![]()
Ik ben vooral fan van de Rituals en the bodyshop bruisballen
AfricanLady schreef:Ik ben weer terug van vakantie
Heerlijke tijd gehad in Arguineguín en ook iets meegenomen voor mijn toekomstig lootje.
En ik ben nu verslaafd aan de boelen van Suzanne vermeer ik heb nu all inclusive gelezen dus mocht je die boeken hebben daar bied ik mij aan ss
Alja schreef:AfricanLady schreef:Ik ben weer terug van vakantie
Ik ben m’n boekenkast aan het opruimen
Zou René appel ook wat voor je zijn?
zelfde genre als suzanne Vermeer