Mensenvlees schijnt een beetje zoet te zijn. Laten we het erop houden dat het een acquired taste is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Is mens lekker op een BBQ? Iemand daar ervaring mee?
oomens schreef:Varekaj schreef:Is mens lekker op een BBQ? Iemand daar ervaring mee?
Dat kun je het beste aan Emile Ratelband vragen. Die wist mensen barbecuen te combineren met een snackbar/automatiek, dus wie weet wat daar allemaal in de vakjes heeft gelegen
Shenavallie schreef:Varekaj schreef:Is mens lekker op een BBQ? Iemand daar ervaring mee?
Volgens een Japanner smaakt het naar een combinatie van kip met varkensvlees. Bij La Cubanita was ooit een gerecht van kip omhuld met varkensvlees, waar mijn man erg smakelijk van zat te eten. Tot ik dat verhaal van die Japanner vertelde.
rink schreef:Biecht: ik het soms met alle pech wel eens moet slikken om mijn optimisme te blijven vinden.. donderdag onze merrie met veulen bij de bevalling verloren. Pech met de auto van mijn collega op de terugweg van de kliniek na het verlies toen had ik even moeite hoor.. dit topic helpt dan echt even![]()
Ik kan nu nooit meer kip met spek omhuld eten
rink schreef:Biecht: ik het soms met alle pech wel eens moet slikken om mijn optimisme te blijven vinden.. donderdag onze merrie met veulen bij de bevalling verloren. Pech met de auto van mijn collega op de terugweg van de kliniek na het verlies toen had ik even moeite hoor.. dit topic helpt dan echt even![]()