Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:53

Urbanus schreef:
Je weet niet wat je wenst. Mijn katers zijn na m'n 30e zo gegroeid dat het niet grappig meer is.

Same :+ Vroeger nergens last van. Het enige wat ik altijd gehad heb is dat als ik gedronken heb ik megavroeg wakker ben. Kwam ik 7 uur thuis, was ik 9 uur wakker. Of 3 uur thuis en 8 uur wakker.

Dat heb ik nu nog steeds, maar dan met kater erbij... En voor die kater hoef ik niet dronken te zijn, want dat ben ik al jaren niet meer. Zelfs aangeschoten is uitzondering. Die kater is het niet waard.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 30-12-22 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:54

Jeetje Vjestagirl... Wat een bizar verhaal. Ik vind je cadeautje trouwens echt zó lief, persoonlijk en attent. Onbegrijpelijk.

Dikke knuffel voor je :(:)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:55

Wat een naar gebeuren dit, en wat een rare vent zeg :') Klinkt alsof die eerst eea zelf moet uitzoeken voordat die aan daten begint.

Wel fijn idd dat je nu afsluiting hebt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:56

Oh oliebol, Vjestagirl sterkte! Klinkt heel moeilijk zo... Vooral onbegrijpelijk, het klinkt juist als heel attent cadeau

Vjestagirl

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:59

Ik snap het wel. Ik was zó bezig met dat ik hem wilde verrassen met het cadeautje dat ik er geen seconde bij stilgestaan heb dat hij dit misschien niet wilde. Ik heb heb nog wel gevraagd via whatsapp of hij er ooit over nagedacht had hoe de cover eruit moest zien, maar toen er geen antwoord kwam heb ik zelf wat bedacht.

Hij stoort zich er nu aan dat ik zijn creatieve proces heb overgenomen. Het schrijven van het boek was zijn kindje, en het voelt raar dat ik dat nu overgenomen heb. Ik snap het wel, alleen het was echt nooit zo bedoelt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:04

Wat een gekke reactie van hem. En ook echt van geweldig lief en leuk en gezellig naar ijskoud.

Dikke knuffel :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:08

Nee, nee, het was een superlief bedachtzaam cadeau!

listiglistje

Vjestagirl schreef:
Ik snap het wel. Ik was zó bezig met dat ik hem wilde verrassen met het cadeautje dat ik er geen seconde bij stilgestaan heb dat hij dit misschien niet wilde. Ik heb heb nog wel gevraagd via whatsapp of hij er ooit over nagedacht had hoe de cover eruit moest zien, maar toen er geen antwoord kwam heb ik zelf wat bedacht.

Hij stoort zich er nu aan dat ik zijn creatieve proces heb overgenomen. Het schrijven van het boek was zijn kindje, en het voelt raar dat ik dat nu overgenomen heb. Ik snap het wel, alleen het was echt nooit zo bedoelt.

Gewoon een weirdo, 2e keer dat ie flipt om niks na een leuke avond...
ben blij dat het niks wordt en je er vanaf bent.

Vooral niet "ik snap het wel". Ik snap zoiets niet....
bedankt zeggen en de prullenbak in had ie ook kunnen doen, zoals een normaal mens.
Dit klinkt meer als een reden zoeken om het te laten escaleren.

Vjestagirl

Winged schreef:
Wat een gekke reactie van hem. En ook echt van geweldig lief en leuk en gezellig naar ijskoud.

Maar precies dat. Echt, van lief en attent en gezellig naar een soort hardheid in zijn blik. Gisteravond hielp hij me steeds opstapjes op en af, pakte steeds m'n hand, had het over liefde... we hebben het er nog over gehad om samen een boek te schrijven (een idee van een poos geleden) en dat dat iets was wat we misschien wel zouden willen doen. En echt iedere vorm van warmte en liefde was weg vanmorgen. Zo kil, zo afstandelijk...

Maar dan wel bij het uiteindelijke afscheid een hele fijne knuffel en een kus en een bedankje en goede wensen voor de toekomst...

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:09

Wtf vjestagirl ik vind t aardig onaardig van hem! Gelukkig heb je verder een fijne avond gehad en weet je nu dat je leuke tijd met hem kan hebben maar vervolgens ook weer heel klein gemaakt wordt door zijn onvoorspelbare gedrag. :( sterkte!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:10

Ja echt dat!

Blokkeer hem alsjeblieft alle lichtjes staan op rood. Volgende week heeft deze gevoelige tedere ziel natuurlijk weer spijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:13

Vjestagirl schreef:

En op dit punt heb je niet bedacht dat er misschien een reden was waarom hij niet reageerde? Heel eerlijk, ik snap hem wel.. het is zijn boek en jij hebt het zonder overleg laten drukken. Terwijl jullie relatie nog super pril was waardoor je helemaal niet goed kon inschatten hoe hij dat zou vinden. Ik snap dat het voor hem als too much voelt. Maar ik ben geloof ik de enige..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:15

Urbanus schreef:
Ja echt dat!

Blokkeer hem alsjeblieft alle lichtjes staan op rood. Volgende week heeft deze gevoelige tedere ziel natuurlijk weer spijt.

Ik betwijfel het een beetje. Ik was degene die het contact warm hield, hij niet.

Wat ik wel heel erg pijnlijk vond was dat hij vanmorgen zei "ik had al nee=nee gezegd, en nu ben je toch weer hier". Dat ik dacht "ja, je hebt me zelf uitgenodigd. Als jij gezegd had dat je me ook nooit meer wilde zien dan was ik hier niet".

Maar ik mis de leuke, lieve attente man. Degene die me aankeek alsof ik de mooiste op de wereld ben, die me sexy vond en dat ook regelmatig zei, die een half uur eerder z'n bed uit kwam om ontbijtjes voor me te maken, die me knuffelde, die me muziek stuurde, waarmee ik heerlijke avonden op de bank heb gelegen met wijn en kaas en een haardvuurtje, waarmee ik poezië kon lezen in de boekwinkel.
De pieken waren zó hoog. Het was zó fijn, dat het dal nu gewoon heel erg diep is.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:16

Relaxed schreef:
Vjestagirl schreef:

En op dit punt heb je niet bedacht dat er misschien een reden was waarom hij niet reageerde? Heel eerlijk, ik snap hem wel.. het is zijn boek en jij hebt het zonder overleg laten drukken. Terwijl jullie relatie nog super pril was waardoor je helemaal niet goed kon inschatten hoe hij dat zou vinden. Ik snap dat het voor hem als too much voelt. Maar ik ben geloof ik de enige..

Nou ja, ik snap het nu dus ook. Ik was zo bezig met hem verrassen met het cadeautje dat ik daar dus niet bij nagedacht heb...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:16

Urbanus schreef:
Nee, nee, het was een superlief bedachtzaam cadeau!

Precies! Dit snap je helemaal niet. Wat een debiel zeg.. Ik vond ineens blokkeren op alles om een airco op je werk al gedrag voor iemand van 12 maar nu komt dit er ook nog bij. Echt wtf.

Hij kan dat boek toch ook zien als een speciaal exemplaar vanuit jou? Kan hij het toch alsnog ook zelf uitbrengen? Echt bizar dat je zo kan reageren op iets wat zo goed bedoeld is..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:17

MarjanB schreef:
Wtf vjestagirl ik vind t aardig onaardig van hem! Gelukkig heb je verder een fijne avond gehad en weet je nu dat je leuke tijd met hem kan hebben maar vervolgens ook weer heel klein gemaakt wordt door zijn onvoorspelbare gedrag. :( sterkte!

Ja, gevaarlijke eigenschappen. Kun je als partner goed kapot aan gaan.

Wat Relaxed zegt snap ik ook wel. In een prille, nog niet stabiele, relatie is het lastig om je te mengen in het creatieve proces. De bedoelingen zijn goed, maar het kan wel moeilijk zijn om te delen. Maar dan alsnog is het wel de norm om menselijk te reageren denk ik.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:23

Ik vind het als een pedante banketstaaf klinken, met z'n creatieve proces. Alsof dat maar een vrijbrief is om je zo raar te gedragen.

Maar goed, Vjesta, daar heb jij natuurlijk niks aan. Hoe dan ook ontzettend klote, en ik hoop echt dat je niet teveel 'schuld' bij jezelf gaat zoeken. Dit soort types houden vooral van zichzelf, en kan je missen als kiespijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:34

Precies, het zijn de reacties die zo vreemd zijn. Natuurlijk kan het iets too much aanvoelen van dat boek. Maar dan reageer je niet zo. Van die airco op het werk reageer je ook niet zo. En je zegt zeker niet tegen iemand: ik zei toch nee is nee en toch ben je hier. Dat is echt zo denigrerend. Hij maakt je heel klein daarmee. Kijk uit met dit soort mannen. Ze liften je op, geven je grote hoogtes en laten je daarna keihard vallen en maken je heel klein. Hier kan je echt aan stuk gaan hoor, ze zijn giftig en je moet hier ver weg van wegblijven. Grote kans dat hij weer een keer charmant gaat doen en spijt heeft en je wilt zien. Ik hoop dat je sterk genoeg bent om het niet te doen dan.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:37

Ik betwijfel echt of hij mij weer wil zien. Ik was degene die het contact warm hield, hij niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:43

Vjestagirl schreef:
Ik betwijfel echt of hij mij weer wil zien. Ik was degene die het contact warm hield, hij niet.

Dan heel snel stoppen daarmee, je raakt verslaafd aan zulke mannen. Maar ze zijn alles behalve goed voor je. Kies voor jezelf.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:46

Vjestagirl schreef:

de dodelijke dooddoener die wel waar is:

Als hij echt contact wil houden dan had hij dat wel gedaan en het initiatief genomen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:48

Suzanne F. schreef:
Vjestagirl schreef:

Dan heel snel stoppen daarmee, je raakt verslaafd aan zulke mannen. Maar ze zijn alles behalve goed voor je. Kies voor jezelf.

Zo waar ja. Het is een leerproces. Je prikt de volgende keer hopelijk sneller door toxisch gedrag heen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:49

Relaxed schreef:

Je bent niet de enige hoor, ik zou er ook niet van gediend zijn als iemand zich zo actief met mijn boek zou bezighouden (niet dat ik er een heb geschreven, maar dat terzijde ;) ) terwijl we elkaar nog nauwelijks kennen. Vooral omdat een creatief proces, hoe pretentieus het ook mag klinken :+ iets heel persoonlijks is.

In die zin vind ik het eigenlijk ook geen leuk of bedachtzaam cadeau, maar reactie van die gast is nog steeds zachtjes gezegd heel vreemd :') en dat is ook nog niet de eerste keer dat hij zo overdreven reageert. Dan klinkt het niet bepaald veelbelovend als uitgangspunt voor een relatie, op schelpen lopen omdat meneer bij elk misverstand ineens ijskoud wordt en er niets meer van hoeft te weten.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:58

Fly_high schreef:
In die zin vind ik het eigenlijk ook geen leuk of bedachtzaam cadeau, maar reactie van die gast is nog steeds zachtjes gezegd heel vreemd :') en dat is ook nog niet de eerste keer dat hij zo overdreven reageert. Dan klinkt het niet bepaald veelbelovend als uitgangspunt voor een relatie, op schelpen lopen omdat meneer bij elk misverstand ineens ijskoud wordt en er niets meer van hoeft te weten.

Nou, dat dus, het doet er eigenlijk niet toe of het wel of geen goed cadeau is. Als volwassene reageer je gewoon normaal, als je bij ieder misverstand zó uit de bocht vliegt moet je gewoon lekker in therapie gaan, of de rest van je leven een relatie met je zelf aangaan en daar niemand verder mee lastig vallen.

Ik vind het echt héél veelzeggend, dat hij zijn zogenaamde creatieve proces (en vorige keer ook al zoiets raars) boven normale omgang met mensen stelt. Typetjes á la Matthijs van Nieuwkerk creëer je daarmee.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 17:12

capopjekop schreef:
Je typt nog wel kapot goed voor dronken. Als ik dronken ben is het meer van dit.

Oh k beb tevel biertee op :')

Hopelijk geen spijt van slapen bij je ex. Sterkte met de kater vandaag. Hopelijk valt die ook mee
Bedoel je zoiets O:)

Afbeelding