Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Hoe ik zwarte broeken (H&M) gewoon zwart houdt, ipv lichtelijk vervagen of grijzig worden na het wassen.
Gebruik al zwarte wasmiddel en wasverzachter…
Janine1990 schreef:Banyu schreef:Hoe ik zwarte broeken (H&M) gewoon zwart houdt, ipv lichtelijk vervagen of grijzig worden na het wassen.
Betere kwaliteit kopen of gewoon niet...
Enige tip die ik ooit heb gehoord is na aankoop een nacht in koud water leggen. Maar of dat helpt??
Banyu schreef:Hoe ik zwarte broeken (H&M) gewoon zwart houdt, ipv lichtelijk vervagen of grijzig worden na het wassen.
Maddy_Paola schreef:Skincare routine: gewoon wat water in mn gezicht, als ik makeup op heb gehad met wattenschijfje en micellair water eraf, en dan gewoon met water. En heel soms een keer de facewash van happysoaps, gelukkig niet een heel moeilijke huid![]()
Ik vraag me wel af hoeveel mensen niet doorhebben dat 'long' in long covid niet voor je longen staat maar voor langdurig, bij mij heeft dat ook lang geduurd voordat ik dat door had
Kookaburra schreef:Maddy_Paola schreef:Skincare routine: gewoon wat water in mn gezicht, als ik makeup op heb gehad met wattenschijfje en micellair water eraf, en dan gewoon met water. En heel soms een keer de facewash van happysoaps, gelukkig niet een heel moeilijke huid![]()
Ik vraag me wel af hoeveel mensen niet doorhebben dat 'long' in long covid niet voor je longen staat maar voor langdurig, bij mij heeft dat ook lang geduurd voordat ik dat door had
Ik weet het al een goed lange tijd. Maar toch gaat mijn hoofd als ik hoor 'long covid' meteen naar: 'ha. Problemen met longen!'.
Maddy_Paola schreef:Skincare routine: gewoon wat water in mn gezicht, als ik makeup op heb gehad met wattenschijfje en micellair water eraf, en dan gewoon met water. En heel soms een keer de facewash van happysoaps, gelukkig niet een heel moeilijke huid![]()
Janine1990 schreef:Kookaburra schreef:Ik weet het al een goed lange tijd. Maar toch gaat mijn hoofd als ik hoor 'long covid' meteen naar: 'ha. Problemen met longen!'.
Ik verbaasde me er juist over dat mensen het lezen als longen, omdat ik het in mijn hoofd in het engels hoor, zeg maar... Ik heb zo'n verteller in mijn hoofd die 'hardop' voorleest wat ik lees, maar dan in mijn hoofd, niet dat jullie dat horen ofzo als je nu naast me zou zitten.
Maddy_Paola schreef:Banyu schreef:Hoe ik zwarte broeken (H&M) gewoon zwart houdt, ipv lichtelijk vervagen of grijzig worden na het wassen.
Ik zou het niet weten, ik heb het bij sommige broeken wel en bij sommige niet, maar zelfs de dure van gap verkleurt, terwijl ik er van noisy may heb die echt zwart blijven, terwijl noisy may juist echt de goedkope broeken zijn
c_alsemgeest schreef:Palmera schreef:Wat zou het beste helpen tegen verwijderde ingegroeide teennagel pijn? Ibuprofen of paracetamol? Of beide?
Ibuprofen, heeft een betere ontstelingsremmende werking. En vaak zit er wel altijd iets van een ontsteking bij een ingegroeide teennagel.
Kookaburra schreef:Longziekte, longfunctie, long covid... Allemaal enkelvoud met 'long'. Daarom klinkt het voor mij wel logisch in het Nederlands
paars schreef:Vanavond (te) laat begonnen met soep maken…heeft al even gekookt. Kan ik die nu op de inductie op stand 1 laten staan trekken voor de nacht? Soort slowcooken dus? Terugkoelen lukt niet meer nu…
Janine1990 schreef:paars schreef:Vanavond (te) laat begonnen met soep maken…heeft al even gekookt. Kan ik die nu op de inductie op stand 1 laten staan trekken voor de nacht? Soort slowcooken dus? Terugkoelen lukt niet meer nu…
Weet niet wat er in je soep zit... Maar ik zou het gewoon zo laten staan, deksel er op en morgenochtend in de koelkast als je dat bedoelt met terugkoelen.
Volgens mij gaat mijn inductie na een aantal uur gewoon uit, veiligheidshalve. Op 1 blijft hij ook niet echt bepaald warm en koelt je soep toch al af.
marley93 schreef:Wat zijn hondsdagen?