Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Toch dicht ja. Belachelijk. Hoeveel basisschoolkids leggen ook alweer beslag op de zorgcapaciteit in de ziekenhuizen?
Ilse_123 schreef:Na bijna 2 jaar aan corona maatregelen ben ik blij dat ze in Den Haag zo goed zijn in optijd knopen doorhakken![]()
![]()
.
Ilse_123 schreef:verootjoo schreef:Toch dicht ja. Belachelijk. Hoeveel basisschoolkids leggen ook alweer beslag op de zorgcapaciteit in de ziekenhuizen?
Weinig, maar die basisschoolkids verspreiden wel, Kerstviering is natuurlijk feest voor een virus, zeker als die kinders daarna gezellig naar opa en oma gaan. Dus ik snap de sluiting zeker, ik snap alleen niet dat ze daar ze laat mee komen. Dat hadden ze weken geleden toch ook kunnen bedenken? Waarom hebben ze een OMT als ze er niet naar luisteren?
Miran schreef:Veel kinderen met opa en oma in de buurt zullen daar juist heen gaan, al helemaal omdat het zo last-minute is. En als ik vrij moet nemen ga ik ook echt niet de hele dag thuis zitten met dr…
Ik denk dat het nuttiger geweest was om iedereen te voorzien van enkele zelftesten en dat onder de aandacht te brengen om te doen voordat je op pad gaat met de kerst.
pien_2010 schreef:Eens HC met je stuk.
Om het volgende stukje moet ik echt glimlachen want blijkbaar is het je ontgaan dat ik amper of niet meer op je reageer. Dus dat is knap dat je dat ervaart.
Sinds je een keer, zo enorm fel was richting mijn persoon en mijn integriteit in twijfel trok, iets waar ik enorm van geschrokken ben en ook wel wat van overstuur was, heb ik besloten om niet meer op je te reageren en het gewoon allemaal wat te laten.
Dus ik vind onderstaande post echt een hele bijzondere
Huertecilla schreef:Enneh, Pien, dat persoonlijke kan je hier op deze draden ook zien naar mij. Ook jij doet daar aan mee. En waarom? Omdat ik dingen wat anders belicht, de gijze cellen prikkel. Ben gevaccineerd, hou me aan de regels en dan nog persoonlijke narigheden en zwaargewichtige censuur want.... ánders. Kun je nagaan hoge bomen met onplezierig ervaren publieke uitspraken. Man of vrouw is irrelevant. Toch
Ilse_123 schreef:Een van de redenen waarom ik heel erg fel tegen opperlul Thierry Baudet ben, die stookt gewoon op tot haat. Vrijheid van meningsuiting gebruiken als een soort schild om hun zielige ikjes met 0 respect en fatsoen te beschermen.