Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Maar: Roze is voor mij een nee, Blauw is voor mij een Jeej...
Dat betekend niet dat ik alles in het blauw wil hebben
Maar het is wel een van mijn favoriete kleuren...
Ik hou ook van zwartZo zwart als mijn ziel is
![]()
![]()
Maar zwart is geen kleur
Flying_Angel schreef:Pff, surprises. Hier ook wel een l*llige gekregen toen. Was in de tweede klas. Ik sliste toen blijkbaar wat, degene die mijn gedicht had gemaakt, had voor elk woord een s geschreven. Is eigenlijk gewoon pesten, mentor deed er ook niks aan. Ik ben nu docent en mentor, zou dit echt niet accepteren.
_KiMbErLeY_ schreef:IMAY1990 schreef:Een top voor mij is een paar fatsoenlijke herbruikbare oordopje. Ik woon in een nogal gehorige flat en de afgelopen 2 jaar zijn er steeds meer jongere mensen in de flat komen wonen en hoewel dat gezelliger is voor mij als relatief jong persoon betekent het ook dat ik steeds vaker een avond lang wakker ben omdat er iemand een feestje geeft...
Ken je die wassen bolletjes van...? In zo'n geel doosje, die werken echt extrwwm goed en zitten heel fijn!
miccamaaike schreef:Wat zijn jullie weer hard gegaan, moet nog 10 pagina's bijlezen
Ben benieuwd wanneer de lootjes komen, spannend!
Wij hebben gisteren de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, dus even druk daarmee.
Lieve Secret Santa, wij verhuizen op 18 december, maar de overdracht is pas 23 december. Dus verzend maar gewoon naar t oude adres (die je van bokt krijgt). Zou wel heeeeel fijn zijn als hij er dan voor 18 dec is. Maar mocht dat niet lukken dan komt t vast ook goed.
Tancreda4 schreef:miccamaaike schreef:Wat zijn jullie weer hard gegaan, moet nog 10 pagina's bijlezen
Wij hebben gisteren de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, dus even druk daarmee.
Lieve Secret Santa, wij verhuizen op 18 december, maar de overdracht is pas 23 december. Dus verzend maar gewoon naar t oude adres (die je van bokt krijgt). Zou wel heeeeel fijn zijn als hij er dan voor 18 dec is. Maar mocht dat niet lukken dan komt t vast ook goed.
Gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Oh ook wel handig te vermelden voor mijn Santa misschien; Ik ben 10 t/m 13 december op vakantie.
miccamaaike schreef:Wat zijn jullie weer hard gegaan, moet nog 10 pagina's bijlezen