Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dacht zet lekker even koffie. Spuit dat apparaat als een bezetene de koffie door mijn hele keuken. Over mijn badjas heen. Over de muren overal.
Geen idee waarom want het volgende cupje ging het prima???
Moestuin schreef:MarlindeRooz schreef:Ja dolce gusto! En ik zie geen kalk oid. Wel overal BRUIN.
Daar hebben wij het ook af en toe mee. Onze ervaring is dat het aan het cupje zelf ligt. Moet zeggen dat wij het ook nog alleen maar hebben meegemaakt met huismerken od. Maar inderdaad, het gaat overal
Rambogirl schreef:Had je niet kunnen vragen naar het personeelstoilet?
Bij veel bedrijven knijpen ze daar voor vrouwen een oogje voor dicht omdat het normaal idd niet is toegestaan.
luuntje schreef:Marlinde hebben wij ook weleens gehad met Dolce Gusto.
Sterkte met opruimen.
Moestuin de ram heeft het druk. Als hij het nu wel snapt.
Onze reu snapt ook niks van dekken. Gelukkig want het is niet de bedoeling.
Hij plast over loopse teven heen als hij de kans krijgt.
Suzywuzy schreef:Verzekering is zorgzaammaar heb al een aantal behandelingen gehad 4? jaar terug, doordat ik viel was mijn onderrug wervel gekneusd, pijn ging niet meer weg maar nu zit het tussen mijn schouderbladen boven en soms nog onder als ik te veel heb gedaan, ook met liggen voel je een hele pijnlijke zware druk als ware langzaam door mijn rug gaan
MizzMontana schreef:Ruiters die in het bos in galop op je af komen rijden en op het laatst nog net de moeite nemen om je in draf te passeren. Waar is het fatsoen gebleven om in stap te passeren?
joyce83 schreef:Even mijn ei kwijt... op ons lijstje staat dat we een andere auto willen. Keuze is gemaakt, ford fiesta met bouwjaar vanaf 2019.Diegene waar we normaal de auto bij in onderhoud doen gaf aan let op, deze hebben een natte distributieriem en ik ben niet weg van olie en rubber bij elkaar. Oke navraag gedaan bij garage 1 die ook een zoekopdracht van ons heeft staan. Deze zegt ze bestaan ook zonder natte riem, maar zijn minder makkelijk aan te komen.
Gisteren zijn we wel wat rond gaan rijden, even naar auto's gekeken en bij beide andere garages zeggen ze al 9 jaar de beste motor en gaven ze mij de indruk dat een droge riem niet bestaat.... Terwijl garage 1 zegt je moet 4 cilinder hebben.
Met in mijn hoofd het bestaat niet ik verder gezocht, kom de auto tegen. Alles erop, leuke kleur prijs goed en km. Doorgegeven aan garage 1 ik heb hem gevonden... euh Joyce maar dit is geen 4 cilinder.... wat wil je?
en nu stoor ik mij er dus aan dat ik niet weet wat ik wil en mijn man ook niet echt behulpzaam is waar alleen uit komt ik weet het ook niet...Ik wil ook niet op een gegeven moment te horen krijgen van onze eigen monteur zie je wel ik heb het je gezegd dat het niks is... maar zou het ook jammer vinden als we een te zwaar wensen pakket hebben.
joyce83 schreef:Even mijn ei kwijt... op ons lijstje staat dat we een andere auto willen. Keuze is gemaakt, ford fiesta met bouwjaar vanaf 2019.Diegene waar we normaal de auto bij in onderhoud doen gaf aan let op, deze hebben een natte distributieriem en ik ben niet weg van olie en rubber bij elkaar. Oke navraag gedaan bij garage 1 die ook een zoekopdracht van ons heeft staan. Deze zegt ze bestaan ook zonder natte riem, maar zijn minder makkelijk aan te komen.
Gisteren zijn we wel wat rond gaan rijden, even naar auto's gekeken en bij beide andere garages zeggen ze al 9 jaar de beste motor en gaven ze mij de indruk dat een droge riem niet bestaat.... Terwijl garage 1 zegt je moet 4 cilinder hebben.
Met in mijn hoofd het bestaat niet ik verder gezocht, kom de auto tegen. Alles erop, leuke kleur prijs goed en km. Doorgegeven aan garage 1 ik heb hem gevonden... euh Joyce maar dit is geen 4 cilinder.... wat wil je?
en nu stoor ik mij er dus aan dat ik niet weet wat ik wil en mijn man ook niet echt behulpzaam is waar alleen uit komt ik weet het ook niet...Ik wil ook niet op een gegeven moment te horen krijgen van onze eigen monteur zie je wel ik heb het je gezegd dat het niks is... maar zou het ook jammer vinden als we een te zwaar wensen pakket hebben.
karuna schreef:De nieuwere ford fiesta is naar mijn weten drie cilinder en rijdt als een tierelier. Vorig jaar is een 6 jaar oude fiesta ingeruild maar deze heeft al die tijd gewoon heerlijk gereden. Weinig onderhoud nodig, zuinig maar fel ondanks de drie cilinder 1 liter motor. Ik zou eerder afgaan op de meningen van de drie overige garages en niet die van jezelf.
Waar wil je de automin ondrhoud hebben uiteindelijk? Ford garage of niet ford? En wat is je eerste garage een algemene of merk garage?
laran schreef:joyce83 schreef:Even mijn ei kwijt... op ons lijstje staat dat we een andere auto willen. Keuze is gemaakt, ford fiesta met bouwjaar vanaf 2019.Diegene waar we normaal de auto bij in onderhoud doen gaf aan let op, deze hebben een natte distributieriem en ik ben niet weg van olie en rubber bij elkaar. Oke navraag gedaan bij garage 1 die ook een zoekopdracht van ons heeft staan. Deze zegt ze bestaan ook zonder natte riem, maar zijn minder makkelijk aan te komen.
Die natte riem is niet echt een probleem, je moet er alleen wel om denken dat je er de juiste olie in gooit die voor die motoren met natte riem is bedoeld. En je riem laten vervangen door een dealer en niet de beunhaas om de hoek.
Verder zijn het lekker vlotte auto's niks mis mee.