Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WendyBZ schreef:maessie schreef:Drachten, Hart van Friesland
Verlichte rijkunst van Heather Mofett en Natuurlijk paardrijden van Hempfling waren er oa.
Ik doe wel eens een poging daar, maar ik raak acuut in de stress als ik daar bij de boeken sta. Zooooveel door elkaar.
WendyBZ schreef:maessie schreef:Drachten, Hart van Friesland
Verlichte rijkunst van Heather Mofett en Natuurlijk paardrijden van Hempfling waren er oa.
Ik doe wel eens een poging daar, maar ik raak acuut in de stress als ik daar bij de boeken sta. Zooooveel door elkaar.
maessie schreef:Goede vondsten weer!! Ik krijg hier ook wel inspiratie van om wat verder te kijken dan alleen de boeken.
@LWDaisy welke app is dat? Klinkt ook wel geschikt voor mij
Ania schreef:Ik wil even mijn geluksmomentje met jullie delen! Ik heb vanmiddag bij de kringloop een echte Wim Vellekoop schilderij gekocht voor een 10tje.
Prijskaartje hangt nog op de achterkant van 1900 gulden.
Ik liep de winkel binnen en zag hem meteen staan, de kleuren passen perfect bij ons huis. Toen ik zag dat het een echte olieverf schilderij was met handtekening en achterop ook nog eens de naam van het werk en een prijskaartje van een atelier dacht ik dat hij heel duur zou zijn (ze durven hier best wel 350 voor een schilderij te vragen)
Deze had geen prijs erop dus ik heb een medewerker aangesproken en die zei dat ik hem voor een 10-tje mocht meenemen.
Snelle Googlesearch kwam uit op 400-500 euro waarde.
Ik heb hem vanmiddag maar meteen aangemeld voor een taxatie.
[ Afbeelding ]
Hier hangt ie al en zie je hoe mooi de kleuren passen bij de rest:
[ Afbeelding ]
Ik ben er zo blij mee! Abstracte kunst is niet mijn ding maar deze was het gewoon meteen.
Zelfs mijn vriend was meteen onder de indruk.
Ja, ik ben een blij meisje momenteel