Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Probeer toch maar een testafspraak te maken, wat een flop! Inloggen met DigiD werkt niet en het telefoonnummer bellen kom je niet eens in de wachtrij maar wordt de verbinding verbroken.
Ga straks wel even goed boodschappen doen en daarna maar nog een keer bellen.
Jessix schreef:Ik vind het ook wel fijn om te lezen. Ik had er namelijk geen idee van dat het mocht, met onbekende op een kamer. En ook niet dat mensen dat dus doen.
Voor mij alleen maar goed om een breder beeld te krijgen van de rest van de bevolking zodat ik me daarop weer kan aanpassen.
mvdende schreef:Probeer toch maar een testafspraak te maken, wat een flop! Inloggen met DigiD werkt niet en het telefoonnummer bellen kom je niet eens in de wachtrij maar wordt de verbinding verbroken.
Muurp schreef:mvdende schreef:Probeer toch maar een testafspraak te maken, wat een flop! Inloggen met DigiD werkt niet en het telefoonnummer bellen kom je niet eens in de wachtrij maar wordt de verbinding verbroken.
Helaas zijn de ochtenden (met name de maandagen) inmiddels dramatisch.
Vorige week kwam ik er pas om 18u 's avonds doorheen... En pas voor donderdag een afspraak kunnen maken 50km verderop.
Hopelijk valt het bij jou mee!
Echwel schreef:BloemBloem schreef:Weet iemand hoe het zit met reizen in eigen land, nu sommige regio's
zijn aangescherpt.
Beter niet naar rode gebieden helaas....
Daarom wij ook maar afgezegd
Als je nl naar controle of wat dan ook ziekenhuis moet, krijg je de vraag of je in rode gebieden bent geweest.
purny schreef:Maar er zijn nog veel meer mensen die zich ook willen laten testen, het liefste voor hun vandaag of morgen.
Daarom hoop ik ook dat in november 2020 de sneltesten erbij komen.
mvdende schreef:purny schreef:Maar er zijn nog veel meer mensen die zich ook willen laten testen, het liefste voor hun vandaag of morgen.
Daarom hoop ik ook dat in november 2020 de sneltesten erbij komen.
Tja dat weet ik.....
Ondertussen iemand aan de telefoon gehad. Die adviseerde me om het even af te wachten.
Roosendaal voor de hele maand volEtten-Leur ook. Dichtst bij zou Dordrecht zijn: 65km en 50 minuten rijden. Retour dus 130km= € 12 aan benzine. Niet grappig meer.
Edit: vandaag even goed veel vitamine c en groente enzo eten. Even de weerstand proberen te verhogen.
Tancreda4 schreef:mvdende schreef:Probeer toch maar een testafspraak te maken, wat een flop! Inloggen met DigiD werkt niet en het telefoonnummer bellen kom je niet eens in de wachtrij maar wordt de verbinding verbroken.
Zeg je nu zulke dingen puur om negatieve aandacht te krijgen?
Waarom ga je testen als je verder scheit hebt aan alles? Want als je vermoed dat je corona hebt, je gaat immers niet voor niets testen, dan blijf je toch thuis en ga je niet dood leuk boodschappen doen? Als je klachten hebt en nog niet weet wat het is, blijf je thuis. Zo lastig is dat toch niet? Of komt er nu weer een lijst waarom JIJ het wrl lastig vind en het niet voor jou geldt....
SinneJ schreef:mvdende schreef:
Tja dat weet ik.....
Ondertussen iemand aan de telefoon gehad. Die adviseerde me om het even af te wachten.
Roosendaal voor de hele maand volEtten-Leur ook. Dichtst bij zou Dordrecht zijn: 65km en 50 minuten rijden. Retour dus 130km= € 12 aan benzine. Niet grappig meer.
Edit: vandaag even goed veel vitamine c en groente enzo eten. Even de weerstand proberen te verhogen.
Je zegt nu letterlijk dat je geen €12 over hebt voor je oma :+
Echt ik volg jou niet. Hoe dat allemaal altijd maar goed blijft gaan is een mysterie.
Ook dat je per se pannenkoeken moest hebbenwat