Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Super oliebol. Ik hoop dat het tegen die tijd allemaal wat rustiger is en je kunt reizen.Katja schreef:Dat is wel heel zuur als je zo'n lange voorbereiding hebt om een tijd weg te gaan en het zou dan niet kunnen. Wanneer in 2021 zou je gaan?
Februari, ik weet ook niet wanneer of hoe ik het daarna weer ooit zou kunnen regelen om even twee maanden weg te gaan.
Morrie schreef:Morrie schreef:Nog 5 dagen werken en ik heb altijd vakantie
yep! Na 40 jaar in het onderwijs gewerkt te hebben, vond ik het welletjes
LadyMadonna schreef:Vraag me wel af hoe reizen er in de toekomst uit gaat zien... of alles nog kan, of het betaalbaar blijft, et c
ODonoghue schreef:Voor de mensen die naar het zuiden willen:
Frankrijk viel me alles mee, beetje hetzelfde als in Nederland. Geen grenscontrole gehad (ging niet over de snelweg, vermeed tolwegen).
Campings zijn rustig maar merk er verder amper wat van en de toiletgebouwen zijn gewoon toegankelijk.
Monaco hebben we ook geen controle gehad, in Monte Carlo liep niemand met een mondkapje.
Nu in Italië is alles wel wat strenger, een mondkapje is hier in elk gebouw volgensmij verplicht, maar ik heb tot nu toe geen thermometer tegen mn voorhoofd gehad voor ik ergens naar binnen wilde.
Valt alles mee dus qua hoe streng het is, of dat een positief iets is weet ik niet
We hebben camping, airbnb en hotel gehad. Morgen gaan we zoeken naar een camping rond La Spezia dus ik ben benieuwd hoe het daar is.
We hebben voor de reis niks geboekt en bekijken per dag waar we slapen. Extra risky nu :’)
moonsparkle schreef:ODonoghue schreef:Voor de mensen die naar het zuiden willen:
Frankrijk viel me alles mee, beetje hetzelfde als in Nederland. Geen grenscontrole gehad (ging niet over de snelweg, vermeed tolwegen).
Campings zijn rustig maar merk er verder amper wat van en de toiletgebouwen zijn gewoon toegankelijk.
Monaco hebben we ook geen controle gehad, in Monte Carlo liep niemand met een mondkapje.
Nu in Italië is alles wel wat strenger, een mondkapje is hier in elk gebouw volgensmij verplicht, maar ik heb tot nu toe geen thermometer tegen mn voorhoofd gehad voor ik ergens naar binnen wilde.
Valt alles mee dus qua hoe streng het is, of dat een positief iets is weet ik niet
We hebben camping, airbnb en hotel gehad. Morgen gaan we zoeken naar een camping rond La Spezia dus ik ben benieuwd hoe het daar is.
We hebben voor de reis niks geboekt en bekijken per dag waar we slapen. Extra risky nu :’)
Bij alle campings waar ik was geweest was er plek genoeg, volgens mij waren er echt veel minder toeristen door de corona
Fitzroy schreef:Bij mij kriebelt het ook. Maar dan toch weer voor GriekenlandEn ik zag al vakanties voorbij komen van rond de 300,- . Maar ja, dat vliegtuig ....
moonsparkle schreef:Mwha een paar dagen ervoor en de rest in de zomervakantie.