Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:07

Nog een reden om niet in die groep te willen. :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:08

Nathalie18x schreef:
Beetje kinderachtig om dat zo openbaar te gooien toch? Het was niet netjes om je eruit te gooien, maar je had ook ons eerst een bericht kunnen sturen ipv op bokt je gal te spuwen.

Je had ook haar eerst een berichtje kunnen sturen ipv haar eruit te gooien? :')

Ook niks voor mij die groepsapp :D

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:12

:') beetje kinderachtig om hier nu met z'n allen te bashen.

Misschien maar gewoon on topic, en ons dit samen laten uitzoeken ipv te bemoeien via deze weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:18

Sorry hoor. Er is een app. Een groepsapp. Met leuke tinder verhalen, date verhalen en een hoop persoonlijke verhalen. Mensen die dealen met persoonlijke problemen en alles wat besproken wordt. Waar mensen elkaar 2 weken kennen en direct naar elkaar toerijden als er wat is.

Als iemand dan alleen maar meeleest en geen enkele zin stuurt, lijkt het me niet heel schokkend.
Snap zelf ook niet waarom je in een app wil zitten om mee te lezen. En kom niet met onzin als nieuwe mensen zijn niet welkom want bokkers die hierin zitten zitten er nu ook net een paar dagen in en gaat prima.

Was niks persoonlijk en het was handig geweest als je een berichtje had gehad absoluut maar er stappen mensen ook uit zonder een bericht te sturen en dan ga ik hier ook niets plaatsen.

En Yonker gelukkig hoef je er ook niet in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:40

Gezellig joh zo'n app :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:43

Zit je erin dan Relaxed?

Er wordt in ieder geval in die app niet geoordeeld over dingen waar mensen niks van weten.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:47

Ik heb geen idee wat er gebeurd is in de app groep. Maar ik ben er zelf uit gestapt. Niet te volgen en in 10 minuten al meer dan 200 gemiste berichten, dat vind ik niet te doen.
Snap ook best dat er ongecensureerd gepraat wordt, maar heb mr bij sommige ook zeker verbaasd en dan vind ik t niet zo raar dat een date geen succes wordt.

Ik hou t wel bij dit topic

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:49

Jorienn niks mis mee met meelezen, doen hier ook zoveel bokkers :) ik geniet nog steeds van de verhalen!

Ik hoef ook niet in een groepsapp, krijg daar altijd jeuk van....de hoeveelheid berichten :') te druk voor...

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:50

CarinaR schreef:
Ik heb geen idee wat er gebeurd is in de app groep. Maar ik ben er zelf uit gestapt. Niet te volgen en in 10 minuten al meer dan 200 gemiste berichten, dat vind ik niet te doen.
Snap ook best dat er ongecensureerd gepraat wordt, maar heb mr bij sommige ook zeker verbaasd en dan vind ik t niet zo raar dat een date geen succes wordt.

Oké doei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:51

Dat gaat in een topic ook prima. Dat doe ik zelf ook. Maar in een app waarin hele persoonlijke dingen gedeeld worden, nee.

Gelukkig hoeft ook niet iedereen serieuze dates. En die ONS zijn een prima succes dus bedankt ☺️

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:51

Nathalie18x schreef:
CarinaR schreef:

Oké doei.

:roll:

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:53

Resistance schreef:
Zo, gozer die dus ook m'n oudste vriendin had gedate heb ik bij het grofvuil gezet. Was heel gezellig, maar het is echt allemaal veel te ingewikkeld en daar heb ik zó geen tijd voor en geen zin in... vriendin is nu in NL en daar gaat ie dan zo weer mee afspreken om bij te praten, pfffff. Veel te lastig allemaal, en ik wil al helemaal niet dat dit problemen tussen die vriendin van me en ik geeft. En zij zijn toch wel lang "samen" geweest en 3 weken nadat zij verhuisd was hadden wij dus al die date. Is ook niet helemaal okee denk ik. Heb haar iig geappt dat ik het te moeilijk vindt en dat ik m'n handen er vanaf heb getrokken, haha.

Heb je denk ik goed gedaan als je vriendin belangrijk voor je is. En later kun je altijd nog zien hoe het verder loopt.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:55

Even ontopic:

Flessuh wat leuk! Hoop dat de date bevalt van 2 kanten!

Resistance wijs besluit als ik het zo lees. (ook de eerdere reactie meengenomen van de man in kwestie)

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 13:32

CarinaR schreef:

Nou pardon, knap hoor. _/-\o_
Als je niet weet waar je over praat, is het dan geen super goed idee om gewoon stil te houden?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 13:47

Zo ook goedenmiddag allemaal. wat een gezelligheid hier.. :n

Misschien kunnen we het onderwerp app groep overslaan.. :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 14:06

Olympia schreef:
Zo ook goedenmiddag allemaal. wat een gezelligheid hier.. :n

Misschien kunnen we het onderwerp app groep overslaan.. :+

Ik stem voor overslaan. Is blijkbaar een heel gevoelig onderwerp voor sommigen. :(:)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 14:16

Er zijn mensen blij met de app groep. En mensen blij dat ze er niet inzitten. Iedereen happy dan toch. Leven en laten leven mensen. Steken onder water zijn onnodig.

Iemand nog dates gepland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 14:44

Jorienn schreef:
Zit je erin dan Relaxed?

Er wordt in ieder geval in die app niet geoordeeld over dingen waar mensen niks van weten.

Gelukkig niet, wat een gezeik :n

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 14:54

Relaxed schreef:
Jorienn schreef:
Zit je erin dan Relaxed?

Gelukkig niet, wat een gezeik :n

Er is totaal geen gezeik, het is gewoon niet volwassen. Mensen hier gaan oordelen over mensen die ze totaal niet kennen.
Ze oordelen over een app, waarin ze zelf niet eens gezeten hebben. Niet echt netjes vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:05

Maar waarom gaat het hier dan in hemelsnaam over die app? Hou dat dan ook buiten dit topic..

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:06

Lekker weertje vandaag hier! Bij jullie ook? :D

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:07

Relaxed schreef:
Maar waarom gaat het hier dan in hemelsnaam over die app? Hou dat dan ook buiten dit topic..

Er werd naar de app gevraagd. En daarop kwam meteen een aanval richting die app? Ik geloof dat mensen daar best op mogen reageren, helemaal als er vervolgens zelfs persoonlijke aanvallen gedaan worden.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:08

Relaxed schreef:

Er wordt nog steeds op doorgegaan, dus ja dan wordt er op gereageerd.

We zullen het woord 'groepsapp' wel niet meer laten vallen. Iedereen blij?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:08

Ja!

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 15:10

De mensen uit de app vragen zich waarschijnlijk ook af waarom het in het topic over de app gaat.
Opgezet om daar op een manier te kunnen praten die op Bokt doorgaans niet kan.
Hebben dus verder niets meer met elkaar te maken denk ik?

De mensen uit de app vragen zich waarschijnlijk ook af waarom het in het topic nog steeds over de app gaat.
Maar dat is waarschijnlijk een gevalletje typisch bokt, wie er als laatst een plasje doet over de discussie heeft gelijk. *\o/*