Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie18x schreef:Beetje kinderachtig om dat zo openbaar te gooien toch? Het was niet netjes om je eruit te gooien, maar je had ook ons eerst een bericht kunnen sturen ipv op bokt je gal te spuwen.
CarinaR schreef:Ik heb geen idee wat er gebeurd is in de app groep. Maar ik ben er zelf uit gestapt. Niet te volgen en in 10 minuten al meer dan 200 gemiste berichten, dat vind ik niet te doen.
Snap ook best dat er ongecensureerd gepraat wordt, maar heb mr bij sommige ook zeker verbaasd en dan vind ik t niet zo raar dat een date geen succes wordt.
Ik hou t wel bij dit topic
Nathalie18x schreef:CarinaR schreef:Ik heb geen idee wat er gebeurd is in de app groep. Maar ik ben er zelf uit gestapt. Niet te volgen en in 10 minuten al meer dan 200 gemiste berichten, dat vind ik niet te doen.
Snap ook best dat er ongecensureerd gepraat wordt, maar heb mr bij sommige ook zeker verbaasd en dan vind ik t niet zo raar dat een date geen succes wordt.
Oké doei.
Resistance schreef:Zo, gozer die dus ook m'n oudste vriendin had gedate heb ik bij het grofvuil gezet. Was heel gezellig, maar het is echt allemaal veel te ingewikkeld en daar heb ik zó geen tijd voor en geen zin in... vriendin is nu in NL en daar gaat ie dan zo weer mee afspreken om bij te praten, pfffff. Veel te lastig allemaal, en ik wil al helemaal niet dat dit problemen tussen die vriendin van me en ik geeft. En zij zijn toch wel lang "samen" geweest en 3 weken nadat zij verhuisd was hadden wij dus al die date. Is ook niet helemaal okee denk ik. Heb haar iig geappt dat ik het te moeilijk vindt en dat ik m'n handen er vanaf heb getrokken, haha.
CarinaR schreef:Ik heb geen idee wat er gebeurd is in de app groep. Maar ik ben er zelf uit gestapt. Niet te volgen en in 10 minuten al meer dan 200 gemiste berichten, dat vind ik niet te doen.
Relaxed schreef:Jorienn schreef:Zit je erin dan Relaxed?
Er wordt in ieder geval in die app niet geoordeeld over dingen waar mensen niks van weten.
Gelukkig niet, wat een gezeik
Relaxed schreef:Maar waarom gaat het hier dan in hemelsnaam over die app? Hou dat dan ook buiten dit topic..