Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Wehkamp (is van de mango)!
Ik doe hier zwarte Boots onder. Geen hakken, dan wordt het al gauw naughty schoolgirl achtig.
sans6 schreef:Het gaat ook gewoon te snel om te bevatten Lau. Ik ben ook door gbp in 10 mnd 50 kilo kwijtgeraakt (van 125 naar 73 bij 1.83 m lengte) en je hoofd houdt je lichaam niet bij lijkt het wel.
Inmiddels een half jaar stabiel en nog steeds kijk ik bij de verkeerde maten in de winkel, zie ik slanke mensen en denk ik 'zo wil ik ook zijn', zie ik leuke kleren en denk ik 'als ik slank ben wil ik dat ook dragen'.
Tja... het kwartje zal gerust een keer echt vallen hoop ik
robbie88 schreef:Vandaag:
Broek van trekpleister €5,-
Jasje van kaffe
Blouse van zoso
Ik ben in mijn hoofd ook nog dikker dan ik ben[ [url=m/iOhmSM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ltTpmv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:outfitje:
[ [url=m/woi8pI.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:sans6 schreef:Het gaat ook gewoon te snel om te bevatten Lau. Ik ben ook door gbp in 10 mnd 50 kilo kwijtgeraakt (van 125 naar 73 bij 1.83 m lengte) en je hoofd houdt je lichaam niet bij lijkt het wel.
Inmiddels een half jaar stabiel en nog steeds kijk ik bij de verkeerde maten in de winkel, zie ik slanke mensen en denk ik 'zo wil ik ook zijn', zie ik leuke kleren en denk ik 'als ik slank ben wil ik dat ook dragen'.
Ik heb dit dus ook heel erg, wilde maar niet mn oude vacuumzakken vol met (vrijwel nieuwe) kleding niet openen want "ik pas dat toch nog niet" dacht ik. Maar goed ik verstopte me nog steeds veel te veel in mijn wijde veel en veel te grote kleding dus dit weekend toch gedaan en hoewel ik mega angstig was voor niet passen = negatief spiraal heb ik t toch gedaan, blijk alles weer te passen waarvan sommige veel en veel te grootmijn huidige kledingkast dus op united wardrobe gezet voor een prikkie zodat ik het ook niet meer kan pakken. Vandaag dan de eerste grote stap, een strakke jurk, heb al 1,5 jaar geen strakke jurk meer aangehad, in de ochtend nog ff gecheckt met mn beste vriendin en zelfs na haar goedkeuring weer 2x uitgetrokken
Toch besloten het te doen:
[ [url=m/ki7IGs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog erg onzeker maar ik moet er gewoon weer aan wennen dat dit prima kan
Hij is zelfs een beetje te groot zoals je zietrobbie88 schreef:Vandaag:
Jasje van kaffe
Blouse van zoso
Ik ben in mijn hoofd ook nog dikker dan ik ben[ [url=m/iOhmSM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuke broek!!
Lau schreef:Ehh ja ik loop vooral in mijn sportkleding
[ [url=m/uGQ4xX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doubtless schreef:[ [url=m/YI07Rv.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:Nav de berichtjes gisteren hier had ik somewhat hetzelfde idee![]()
[ [url=m/2jzfUV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar mijn rokje en schoenen halen het niet bij jouw stoere look. Jouw rokje is
En met giletje erover:
[ [url=m/GV45Bz.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:Doubtless, wat een gaaf rokje, hij staat ook super met die boots er onder.
Sans, dat rokje in combi met de gilet is mijn favoriet, maar dat andere kan prima.
Lijkt me erg lastig als je zo slank bent, maar het zelf niet ziet. Je ziet er super uit.
Lau, je straalt helemaal op de foto.
Vind mensen die veel afvallen, super knap. Je moet echt een knop om zetten, ook met een gb.
Ik hoop dat ik over een half jaartje ook lekkerder in mijn vel zit, ben op mijn zwaarst nu.
Niet extreem, maar wel echt teveel. Boven de 80kg met 1.68 lengte is echt niet goed.
Vorige week begonnen met 2x per week een uur bootcamp op het werk, dat motiveert enorm, nu de vreetknop nog om haha.
Dit ben ik vandaag:
[ [url=m/YUw3jw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:outfitje:
[ [url=m/woi8pI.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:sans6 schreef:Het gaat ook gewoon te snel om te bevatten Lau. Ik ben ook door gbp in 10 mnd 50 kilo kwijtgeraakt (van 125 naar 73 bij 1.83 m lengte) en je hoofd houdt je lichaam niet bij lijkt het wel.
Ik heb dit dus ook heel erg, wilde maar niet mn oude vacuumzakken vol met (vrijwel nieuwe) kleding niet openen want "ik pas dat toch nog niet" dacht ik. Maar goed ik verstopte me nog steeds veel te veel in mijn wijde veel en veel te grote kleding dus dit weekend toch gedaan en hoewel ik mega angstig was voor niet passen = negatief spiraal heb ik t toch gedaan, blijk alles weer te passen waarvan sommige veel en veel te grootmijn huidige kledingkast dus op united wardrobe gezet voor een prikkie zodat ik het ook niet meer kan pakken. Vandaag dan de eerste grote stap, een strakke jurk, heb al 1,5 jaar geen strakke jurk meer aangehad, in de ochtend nog ff gecheckt met mn beste vriendin en zelfs na haar goedkeuring weer 2x uitgetrokken
Toch besloten het te doen:
[ [url=m/ki7IGs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog erg onzeker maar ik moet er gewoon weer aan wennen dat dit prima kan
Hij is zelfs een beetje te groot zoals je zietrobbie88 schreef:Vandaag:
Jasje van kaffe
Blouse van zoso
Wat een leuke broek!!
Sans, met giletje! Ben zo jaloers op je lange benen