Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 09:23

Dat ik vandaag weer moet zien te leven op 3 uur slaap. Mijn hoofd vond het pas tijd te slapen toen iedereen op de kamer was dus rond 5 uur in slaap gevallen tot 8 uur. En oh ja nu vraagt ie mijn stay te beoordelen. Uhm als je niet wilt slapen dan moet je bij dit hostel zijn. _O-

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 09:27

Dat we 4maand in ons nieuw huis wonen... En alles àl tegen gegaan is.. De problemen komen er enkel maar bij. Dit kapot, dat kapot ffff

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 09:54

Aan dat ik niet wat langer kan blijven liggen ben nog zo moe :(

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 10:00

Ik zit aan de kakkerij van de stress... leuk he demos geven voor zo’n 1000 man

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 10:57

Dat we vandaag op een festival zitten met deze hitte -O-

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 11:05

Britta31 schreef:
_Cassidy schreef:
Dat ik, net voordat ik ging slapen, een spin zag. Die kon daar niet blijven zitten dus heb ik een schoen gepakt. Dat mormel was alleen flink volhardend :?

En nummer 2 dan?

Hopelijk ziet hij zijn dode vriend als waarschuwingsteken om VER weg te blijven :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 11:16

casperzazoe schreef:
Dat we vandaag op een festival zitten met deze hitte -O-

Dan ga je toch naar huis? :=

Ik moet werken? Ruilen... _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 11:37

Ik ben verbrand en zie er nu uit als een half aangebakken kreeft. En het doet heel veel pijn dus ik ga op de bank zitten uit de zon :evaw:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-19 11:46

Lau schreef:
Ik ben verbrand en zie er nu uit als een half aangebakken kreeft. En het doet heel veel pijn dus ik ga op de bank zitten uit de zon :evaw:

Heb je after sun? Dat trekt echt de hitte eruit. Een koude natte theedoek helpt ook.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 11:49

xPabloBokt schreef:
Lau schreef:

Heb je after sun? Dat trekt echt de hitte eruit. Een koude natte theedoek helpt ook.

Hmm goede, aftersun word gehaald :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-19 11:55

Lau schreef:
xPabloBokt schreef:

Bij voorkeur die van Vision, kost even wat maar die werkt echt als een tierelier. Heb nooit een ander merk zonnebrand/aftersun. Andere werken gewoon beduidend minder goed.

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 11:59

Dat mensen vragen waarom ik zonnecrème gebruik als ik van het werk naar huis ga... Omdat ik geen. Huidkanker wil?!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-19 12:02

Aprella schreef:
Dat mensen vragen waarom ik zonnecrème gebruik als ik van het werk naar huis ga... Omdat ik geen. Huidkanker wil?!

Goed van je hoor! Mijn vriend moet zich van mij zometeen ook insmeren als we naar het zwembad gaan, ondanks zijn Indische huid.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 12:04

Komkommer helpt ook als je geen aftersun hebt of aloë vera

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 12:04

Independence schreef:
Dat het morgen weer verschrikkelijk warm wordt en ik me te erg schaam voor mijn lichaam om zomers gekleed te gaan, dus morgen weer een dagje dood gaan

Ik kan je waarschijnlijk toch niet overtuigen via zo'n bericht op internet maar doe het gewoon lekker wel. Hoe vaak denk jij op straat nare dingen over iemand? En stel dát iemand onwijs opvalt (iemand met paars haar die de vogeltjesdans doet) denk je hoogstens: wat vreemd. Daarna denk je weer aan je eigen sores. Zo zit dat met heel veel mensen. Gewoon lekker doen want het is zo zonde om door iemand anders zijn of haar (éventuele) mening wat aan te trekken (letterlijk, haha).

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 12:06

Zo krijg ik vaak vreemde blikken en oordelen als ze mijn zoontje zien zwemmen met een (speciaal ervoor bestemd, maar ok) t-shirt en een petje op, want het is toch veel warm voor al die 'poespas'? Sorry hoor, maar is het zo vreemd dat ik 'm zo goed mogelijk wil beschermen tegen de UV stralen? Ik heb €75 uitgegeven aan 2 zwem t-shirts omdat ik hem wil beschermen, maar ze doen alsof je je kind mishandelt omdat het toch veel te warm is met zo'n shirt zwemmen? Het zijn SPECIALE UV beschermende shirts you idiots. Daarmee heeft hij echt geen last van de hitte als hij die aan heeft 8)7 -:(- Maar laat jij je kids maar lekker zonder rondrennen en zwemmen de hele dag, in de zon en oordeel maar over deze 'veel te overbezorgde' moeder :wave: 8)7

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 12:14

xPabloBokt schreef:
Lau schreef:

Bij voorkeur die van Vision, kost even wat maar die werkt echt als een tierelier. Heb nooit een ander merk zonnebrand/aftersun. Andere werken gewoon beduidend minder goed.

Ik heb indd de zonnebrand van van vision. Was alleen vergeten opnieuw te smeren :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 12:25

Dat er vandaag mensen voor de 2e keer naar het huis komen kijken en mijn zusje en ik dus staan schoon te maken met deze hitte, terwijl mijn vader en zijn vrouw lekker op vakantie zijn _-:(

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 12:59

Aprella schreef:

Ken ook veel mensen die zich niet insmeren, want dat rode wordt toch bruin etc.
En sommige zijn dan knalrood en dan zeg je smeer je in, maar neeee hoor, want dan word je niet bruin.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:16

Het is zo’n onzin dat je niet bruin word als je je insmeert.
Als je rood word vervel je en raad is het vel daaronder is gewoon wit ( bij mij in elk geval)

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:24

Jorex schreef:
De poedersuiker hier in Bristol houdt me nu nog steeds wakker en gok dat dit doorgaat tot morgenochtend. Een mens kan twee nachten zonder slaap toch? |o
Ik ben niet eens moe meer, maar ben wel bereid te kijken of er morgen niet al een vlucht terug naar Nederland is. En oh ja, dit is mijn eerste en mijn laatste keer in het goedkoopste hostel dat er te vinden was.

Verkassen naar een fatsoenlijk hotel buiten de stad een optie? Hostels staan nu niet bepaald bekend om hun comfort en nachtrust.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:31

Ineke2 schreef:
Het is zo’n onzin dat je niet bruin word als je je insmeert.
Als je rood word vervel je en raad is het vel daaronder is gewoon wit ( bij mij in elk geval)

Idd. Mijn zoontje wordt met dit weer dagelijks 3x per dag ingesmeerd met Nivea 50 factor (die voor te zwemmen hebben we) en die wordt gewoon bruin op zijn armen e.d. Het enige waar hij goed wit blijft is onder zijn zwem shirt en onder de zwembroek. Maar alle open ingesmeerde plekken worden gewoon bruin ondanks meermaals insmeren.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:37

Aan krijsende poedersuiker kinderen elders in de straat. Klinkt alsof er varkens worden geslacht. Niemand voedt die jong meer op tegenwoordig....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-19 13:49

Lau schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik heb indd de zonnebrand van van vision. Was alleen vergeten opnieuw te smeren :')

Ah super! Ik schrik altijd van hoeveel mensen gewoon huismerk ofzo gebruiken. Imo niet zo goed als Vision :Y) ik smeer al mijn hele leven met Vision en no way dat ik verkleur. Kom met 2x smeren over 6-8 uur tijd goed vooruit.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 14:19

Meliaforever schreef:
Aprella schreef:

Ken ook veel mensen die zich niet insmeren, want dat rode wordt toch bruin etc.
En sommige zijn dan knalrood en dan zeg je smeer je in, maar neeee hoor, want dan word je niet bruin.

Heb mij de hele vakantie ingesmeerd met factor 50 en ben gewoon bruin geworden. :')