Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:xPabloBokt schreef:
Heb je after sun? Dat trekt echt de hitte eruit. Een koude natte theedoek helpt ook.
Hmm goede, aftersun word gehaald
Independence schreef:Dat het morgen weer verschrikkelijk warm wordt en ik me te erg schaam voor mijn lichaam om zomers gekleed te gaan, dus morgen weer een dagje dood gaan
xPabloBokt schreef:Lau schreef:
Hmm goede, aftersun word gehaald
Bij voorkeur die van Vision, kost even wat maar die werkt echt als een tierelier. Heb nooit een ander merk zonnebrand/aftersun. Andere werken gewoon beduidend minder goed.
Aprella schreef:Dat mensen vragen waarom ik zonnecrème gebruik als ik van het werk naar huis ga... Omdat ik geen. Huidkanker wil?!
Jorex schreef:De poedersuiker hier in Bristol houdt me nu nog steeds wakker en gok dat dit doorgaat tot morgenochtend. Een mens kan twee nachten zonder slaap toch?![]()
Ik ben niet eens moe meer, maar ben wel bereid te kijken of er morgen niet al een vlucht terug naar Nederland is. En oh ja, dit is mijn eerste en mijn laatste keer in het goedkoopste hostel dat er te vinden was.
Ineke2 schreef:Het is zo’n onzin dat je niet bruin word als je je insmeert.
Als je rood word vervel je en raad is het vel daaronder is gewoon wit ( bij mij in elk geval)
Lau schreef:xPabloBokt schreef:
Bij voorkeur die van Vision, kost even wat maar die werkt echt als een tierelier. Heb nooit een ander merk zonnebrand/aftersun. Andere werken gewoon beduidend minder goed.
Ik heb indd de zonnebrand van van vision. Was alleen vergeten opnieuw te smeren
Meliaforever schreef:Aprella schreef:Dat mensen vragen waarom ik zonnecrème gebruik als ik van het werk naar huis ga... Omdat ik geen. Huidkanker wil?!
Ken ook veel mensen die zich niet insmeren, want dat rode wordt toch bruin etc.
En sommige zijn dan knalrood en dan zeg je smeer je in, maar neeee hoor, want dan word je niet bruin.