Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar goed, je krijgt er dus inderdaad veel vol terug. Stapels vol gesnoten zakdoeken onder andere
DeMolenhoek schreef:Rebecca schreef:Je kan hem moeilijk op marktplaats he ..
Ik gok dat je een baby nog vrij makkelijk verkocht krijgt en er ook nog flink wat geld voor kunt krijgen. Die zwarte markt erin zou flink draaien.

Ibbel schreef:Kennelijk is het dus vrijwel onmogelijk om je kind ter adoptie aan te bieden, waardoor vrouwen die echt in de knel zitten hun kind dus te vondeling leggen. Adoptie vergemakkelijken lijkt me een stuk verstandiger.
Het kind wees overigens ook altijd naar het eerste wat voor zijn neus stond.
En dan niet dat ze mee zijn met oudere broertjes/zusjes. Dus dan heb je een leuke proefopstelling waar je kunt zien welke straling door wat voor materiaal geblokkeerd wordt maar kon die van mij niets daarmee doen omdat er een klein kind eroverheen lag te dweilen. Oma stond erbij en keek ernaar. Ugh. Ga naar de speeltuin met dat kind ofzo. Of een vliegsimulator die echt tof is maar waar dan constant van die kindjes in zitten die alleen maar op knopjes willen drukken ipv daadwerkelijk iets doen. Erg flauw van die ouders.
Nu maakte het mij niet zo gek veel uit want we hadden allebei gratis entree maar toch.