Ik ben er ookal overheen

Maar opzich als je eigenlijk niet onder de 12,50 mag komen dan wordt het lastig om er niet over te gaan of je moet precies 12,50 uitgeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dieseltje09 schreef:Haha budget wat is datook hier zit ik er goed overheen
ach het is maar 1x december toch? En vind het ook veel te leuk al die cadeautjes uitzoeken en kopen
StonedRomy schreef:Ik ben altijd vrij goed in binnen de 10 euro een mega pakket samen te stellen. Gewoon even kijken waar je wat koopt en bv als je zelf al iets nodig hebt van een winkel... dan zorgen dat je het in een actie periode aanschaft en dan bv 1+1 gratis.
Verder is het best handig om ook in winkels na te vragen of er acties zijn of je aan ge melden voor een klantenkaart.
Maar ik heb het ook moeten leren hoor. Mijn eerste pakket was zo mini vergeleken met wat ik tegenwoordig kan verzenden voor hetzelfde bedrag. ( ik verstuur vaak cadeau boxen naar kinderen die in het ziekenhuis liggen of die chronisch ziek zijn. )
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekenCitaat:NikkiDeKerf, jouw Secret Santa is het opgevallen dat jij een liefhebber van gezelschapsspelletjes bent. Jouw Santa wil graag weten wat voor een soort spelletjes jij leuk vindt of dat spelletjes in het algemeen al een top voor jouw zijn
NikkiDeKerf schreef:Precies 12.50 is ook een goeie uitdagingIk denk dat ik er wel weer wat overheen ga.
StonedRomy, indd, wilde ook net vragen hoe of via welke organisatie dat samenstellen van de pakketten voor zieke kinderen gaat, wat mooi dat je dat doet![]()
Voel me echt een beetje stalkerigZit telkens de berichtjes van mijn lootje bij te houden om nieuwe informatie te vergaren
Meer mensen die daar last van hebben?
Dankjewel Secret Santa, en Desiree voor het doorgeven
Ik vind echt alle spelletjes wel leuk, maar iets wat met 2 personen gespeeld kan worden is helemaal top(Wij al hebben zijn standaard speelkaarten, yathzee, scrabble, dammen/schaken, ganzenbord en zo'n 50-spellen-in-1-doos. En natuurlijk ook grotere en bekendere spellen als monopoly etc, maar die vallen toch niet in het budget
). Ik vind specifiek kaartspelletjes leuk (hebben bijv. al Kakkerlakkensalade en Krypto), zoals Set - dat heb ik laatst gespeeld en dat soort spelletjes vind ik gaaf! Spellen waar je een beetje denkwerk of snelheid voor nodig hebt, of grappige spellen.
ynskek schreef:NikkiDeKerf schreef:Precies 12.50 is ook een goeie uitdagingIk denk dat ik er wel weer wat overheen ga.
StonedRomy, indd, wilde ook net vragen hoe of via welke organisatie dat samenstellen van de pakketten voor zieke kinderen gaat, wat mooi dat je dat doet![]()
Voel me echt een beetje stalkerigZit telkens de berichtjes van mijn lootje bij te houden om nieuwe informatie te vergaren
Meer mensen die daar last van hebben?
Dankjewel Secret Santa, en Desiree voor het doorgeven
Ik vind echt alle spelletjes wel leuk, maar iets wat met 2 personen gespeeld kan worden is helemaal top(Wij al hebben zijn standaard speelkaarten, yathzee, scrabble, dammen/schaken, ganzenbord en zo'n 50-spellen-in-1-doos. En natuurlijk ook grotere en bekendere spellen als monopoly etc, maar die vallen toch niet in het budget
). Ik vind specifiek kaartspelletjes leuk (hebben bijv. al Kakkerlakkensalade en Krypto), zoals Set - dat heb ik laatst gespeeld en dat soort spelletjes vind ik gaaf! Spellen waar je een beetje denkwerk of snelheid voor nodig hebt, of grappige spellen.
Heb je Ligretto al?