Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ryukapple

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:23

Dat is idd niet leuk maddox.

Ik ben er ookal overheen :+
Maar opzich als je eigenlijk niet onder de 12,50 mag komen dan wordt het lastig om er niet over te gaan of je moet precies 12,50 uitgeven :P

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:54

precies 12.50 is lastig hoor denk ik

ik ga er ook over heen hoop dat mijn sss er blij mee zal zijn ga morgen me laatste kadotjes halen en dan in pakken en me hint maken

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:04

Ik ben altijd vrij goed in binnen de 10 euro een mega pakket samen te stellen. Gewoon even kijken waar je wat koopt en bv als je zelf al iets nodig hebt van een winkel... dan zorgen dat je het in een actie periode aanschaft en dan bv 1+1 gratis.

Verder is het best handig om ook in winkels na te vragen of er acties zijn of je aan ge melden voor een klantenkaart.

Maar ik heb het ook moeten leren hoor. Mijn eerste pakket was zo mini vergeleken met wat ik tegenwoordig kan verzenden voor hetzelfde bedrag. ( ik verstuur vaak cadeau boxen naar kinderen die in het ziekenhuis liggen of die chronisch ziek zijn. )

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:07

Ik geef liever 5 nuttige en leuke kado's dan 10 prullen. Verder probeer ik er altijd iets in te stoppen van thuis eigenlijk. Ik ga denk ik iets over budget uitkomen.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:09

Nog een tip voor iedereen: Holland en barret ( de tuinen... ) heeft nu veel 1+1 acties waarbij je vaak ook kunt combineren.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:33

Haha budget wat is dat :') ook hier zit ik er goed overheen :D ach het is maar 1x december toch? En vind het ook veel te leuk al die cadeautjes uitzoeken en kopen O:)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:30

dieseltje09 schreef:
Haha budget wat is dat :') ook hier zit ik er goed overheen :D ach het is maar 1x december toch? En vind het ook veel te leuk al die cadeautjes uitzoeken en kopen O:)

Ik zit er ook overheen := :') vind shoppen veel te leuk haha. Maar mijn pakket staat nu dicht ingepakt dus mag echt niets meer kopen want dan moet ik opnieuw inpakken en dat is hel _O-

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:34

ik ben er ook elk jaar over heen gegaan, en dat zal dit jaar ook wel weer zijn.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:55

Ik ook.. ik houd voor mezelf een x bedrag aan met verzenden waar ik niet overheen mag.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 01:32

Zo, eindelijk tijd gehad om mijn lootje even flink te stalken. Heb al wel een redelijk idee wat ik in het pakket ga doen. Heb al wel 1 ding gekocht toen ik op vakantie was, hoop dat diegene het kan waarderen :D

Ik kom trouwens ook wel boven budget, maar het is toch niet erg als een ander dat niet kan? Kan je ook niet verwachten van mensen :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 03:46

Wat mooi paletten samen stellen voor zieke kinderen.
Hoe ben je daarop gekomen?
Is dat een bepaalde organisatie?

StonedRomy schreef:
Ik ben altijd vrij goed in binnen de 10 euro een mega pakket samen te stellen. Gewoon even kijken waar je wat koopt en bv als je zelf al iets nodig hebt van een winkel... dan zorgen dat je het in een actie periode aanschaft en dan bv 1+1 gratis.

Verder is het best handig om ook in winkels na te vragen of er acties zijn of je aan ge melden voor een klantenkaart.

Maar ik heb het ook moeten leren hoor. Mijn eerste pakket was zo mini vergeleken met wat ik tegenwoordig kan verzenden voor hetzelfde bedrag. ( ik verstuur vaak cadeau boxen naar kinderen die in het ziekenhuis liggen of die chronisch ziek zijn. )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:23

Ik probeer zo onder de 20 te blijven :=

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:27

Precies 12.50 is ook een goeie uitdaging :+ Ik denk dat ik er wel weer wat overheen ga.
StonedRomy, indd, wilde ook net vragen hoe of via welke organisatie dat samenstellen van de pakketten voor zieke kinderen gaat, wat mooi dat je dat doet <3

Voel me echt een beetje stalkerig >;) Zit telkens de berichtjes van mijn lootje bij te houden om nieuwe informatie te vergaren _O- Meer mensen die daar last van hebben?

M_D_H schreef:
Secret Santa Lootjes Verzoeken

Citaat:
NikkiDeKerf, jouw Secret Santa is het opgevallen dat jij een liefhebber van gezelschapsspelletjes bent. Jouw Santa wil graag weten wat voor een soort spelletjes jij leuk vindt of dat spelletjes in het algemeen al een top voor jouw zijn

Dankjewel Secret Santa <3 , en Desiree voor het doorgeven :D
Ik vind echt alle spelletjes wel leuk, maar iets wat met 2 personen gespeeld kan worden is helemaal top :D (Wij al hebben zijn standaard speelkaarten, yathzee, scrabble, dammen/schaken, ganzenbord en zo'n 50-spellen-in-1-doos. En natuurlijk ook grotere en bekendere spellen als monopoly etc, maar die vallen toch niet in het budget :D ). Ik vind specifiek kaartspelletjes leuk (hebben bijv. al Kakkerlakkensalade en Krypto), zoals Set - dat heb ik laatst gespeeld en dat soort spelletjes vind ik gaaf! Spellen waar je een beetje denkwerk of snelheid voor nodig hebt, of grappige spellen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 10:34

NikkiDeKerf schreef:
Precies 12.50 is ook een goeie uitdaging :+ Ik denk dat ik er wel weer wat overheen ga.
StonedRomy, indd, wilde ook net vragen hoe of via welke organisatie dat samenstellen van de pakketten voor zieke kinderen gaat, wat mooi dat je dat doet <3

Voel me echt een beetje stalkerig >;) Zit telkens de berichtjes van mijn lootje bij te houden om nieuwe informatie te vergaren _O- Meer mensen die daar last van hebben?

Ik vind echt alle spelletjes wel leuk, maar iets wat met 2 personen gespeeld kan worden is helemaal top :D (Wij al hebben zijn standaard speelkaarten, yathzee, scrabble, dammen/schaken, ganzenbord en zo'n 50-spellen-in-1-doos. En natuurlijk ook grotere en bekendere spellen als monopoly etc, maar die vallen toch niet in het budget :D ). Ik vind specifiek kaartspelletjes leuk (hebben bijv. al Kakkerlakkensalade en Krypto), zoals Set - dat heb ik laatst gespeeld en dat soort spelletjes vind ik gaaf! Spellen waar je een beetje denkwerk of snelheid voor nodig hebt, of grappige spellen.

Heb je Ligretto al?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:34

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
Melisssx, jouw Secret Santa wil graag weten of jij een liefhebber van bakken en/of koken bent.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:35

ynskek schreef:
NikkiDeKerf schreef:

Heb je Ligretto al?

Daar zat ik ook net aan te denken Ynske :))

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:38

Dat is grappig, ik was net aan het googlen naar 'Set' en kreeg Ligretto bij aanbevolen. Nog nooit gespeeld, maar als er twee mensen aan denken moet het goed zijn :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:38

Het is geweldig <3

Helaas wil bijna niemand het meer met mij spelen :(

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:41

Haha, ben je te goed geworden? Je mag mij wel een keer inmaken dan hoor!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:50

Heb zelf een heel aantal aandoeningen. Dus hartafwijkingen, ernstige vorm van astma etc.

Stichting die ik gebruik wordt geleid door een leeftijdsgenoot van mij die bijna permanent in het ziekenhuis ligt. Mocht iemand interesse heb en, stuur maar een pb en dan stuur ik je de linkjes van hun Facebook en instagram.

jorretjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:13

Tja budget, zal er ook wel wat overheen gaan, maar dat vind ik helemaal niet erg, als er maar iemand blij mee is :p.
Ben nog op zoek naar een wat groter cadeau, maar dat is zo lastig, want ik heb nog niet echt een idee en het is ook zonde als je iets relatief duurs koopt en het valt niet in de smaak := toch altijd spannend!
Maar ik ga nog lekker even door met shoppen en nadenken.

Voor mijn sss
Spoiler:
tis een meisje! We houden van felle kleurtjes

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 13:47

Leuk dat er meerdere bokkers kaartjes thuis hebben ontvangen van hun sss. Heb afgelopen Zondag een onesie bij de primark gekocht en eigenlijk vind ik dat ding heerlijk om te dragen :D Ben nogal een koukleum, ideaal voor de koude dagen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 13:48

Hier is alles binnen en ben nu bezig met de hint :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 14:08

Ik heb nog niks :+

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 16:21

Ik kreeg zojuist weer een hint binnen :D ik ben er nog niet uit waar de 204 voor staat!

Afbeelding
Afbeelding