Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 08:24

Tallie1979 schreef:
ReadTheRulez schreef:
Weet arie boomsma dattie op tinder zit? :roll:

Ik zag Patrick Dempsey ook voorbij komen! :))

ja die heb ik ook gezien .

Stom dat mensen dat doen

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 08:32

Nou sommige zijn er heel handig in inderdaad.. die zoeken dan echt een plaatje uit 1 of andere catalogus .. heeeeel soms vind ik dan toch iets op internet (dat is ook een soort sport :') en dan zeg ik er wat van. Maar ja, krijg dan nooit antwoord... :D
Nu zie ik er ook weer 1 die te bekend voorkomt om Jan van de Hoek te zijn zeg maar, maar ik ka er niet opkomen.. ik kan dan dagen gaan zoeken .. :') ach, 40 katten, geraniums en een foto obsessie, kan allemaal ! :D

#edit: gevonden, volgens mij is het een foto van Barry Atsma #score :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 10:14

renee16 schreef:
Linda, wat balen zeg.. helaas blijkt er
Meestal wel een ‘addertje onder het gras te zitten’, waar je later achter komt. Maar is het echt een dealbreaker? Of moeilijker?

Hier nog steeds tinderloos, het is wel even prima. Probeer me maar neer te leggen dat ik de eeuwige vrijgezel ben.. al zou ik het liever anders zien.

Nee joh, je loopt er vast wel eentje tegen het lijf! Al snap ik je gevoel wel want heb dat zelf ook wel een beetje :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 10:34

Hier een succes verhaal *\o/*
Begin november een man leren kennen uit het dorp 4 km verderop :') Hebben elkaar wel eens gezien maar nooit interesse in elkaar gehad. Sinds begin november spreken we elkaar ongeveer de hele dag via whatsapp. Aantal dates gehad en de vrijdag voor carnaval kwam het hoge woord eruit dat we elkaar leuk vonden. Afgelopen zaterdag met hem en zijn vriendengroep mee geweest naar een feest hier in de buurt, daar kon ik me niet meer inhouden en heb ik gevraagd hoe het nou zat tussen ons, en sinds zaterdag is het officieel *\o/*

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 13:30

Tova gefeliciteerd *\o/*

Crush heeft mij gister weer helemaal afgemat in de sportschool, best handig bijkomend voordeel zo'n personal trainer :')
Af en toe is het wel een warboel in mijn hoofd. Soms kijk ik hem aan en denk ik, jaaaaaaaa <3 En dan slaat even daarna de twijfel weer toe door iets wat er gezegd word of iets gebeurt.
Goed, besloten mij weer wat meer te richten ook op mijn eigen dingen en mij minder zorgen te maken. Weer progressief bezig gaan met mijn paard en ik heb gister de knoop doorgehakt, er komt gezinsuitbreiding *\o/* Van het weekend bij een leuke pony wezen kijken en gisteren besloten dat hij bij mij mag komen wonen <3

Jibbel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 14:06

Leuk Linda, gefeliciteerd met je nieuwe pony! Hier juist precies andersom, ben aan het twijfelen om mn paard weg te gaan doen. Vind het echt een hele moeilijke keuze.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 14:39

Linda_Fleur schreef:
Weer progressief bezig gaan met mijn paard en ik heb gister de knoop doorgehakt, er komt gezinsuitbreiding *\o/* Van het weekend bij een leuke pony wezen kijken en gisteren besloten dat hij bij mij mag komen wonen <3

Crazy old horse lady? :')

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 14:40

Jibbel schreef:
Leuk Linda, gefeliciteerd met je nieuwe pony! Hier juist precies andersom, ben aan het twijfelen om mn paard weg te gaan doen. Vind het echt een hele moeilijke keuze.

Hier ook... ;( Aan het denken om samen te wonen en 3 paarden daarbij onderhouden en rijden is (te) veel.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:11

Moeilijk he. Ik heb al flink moeten inkrimpen de afgelopen jaren en heb nu nog 1 paard over.
Maar ik merk dat de combinatie werk, studie en paard me best klem zet in m'n financiële en sociale vrijheid. Werk is iets wat toch een soort noodzakelijk is voor hypotheek en levensonderhoud, studie is investeren in de toekomst en paard is eigenlijk 'maar' een luxe..

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:39

Lastige keuze Jibbel! maar begrijp wel dat het soms wel lastig is om alles te combineren.

Daarom ben ik heel dankbaar dat ik nu twee hele fijne bijrijdster heb. Zo kan ik ook een keertje een avondje "vrij" nemen door de weeks. Ik heb drie wedstrijd paarden naast een fulltime baan dat valt niet altijd mee. Daarnaast hebben we nog een stuk of tien op stal, maar gelukkig doen mijn ouders veel voor de verzorging ect.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 18:57

Toga! Leuk nieuws! :D

En Jibbel, lastige keuze. Is een bijrijder geen optie voor je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:12

Toga gefeliciteerd!

Jibbel, lastige keuze .. heb er zelf ook vaak over getwijfeld. Maar telkens toch niet gedaan. Nu is mijn situatie weer net anders. Weinig tijd en financieel krap naast fulltime studie. Maar die rond ik uiterlijk juli af en dan hopelijk snel een baan met meer geld op de bankrekening en wat meer tijd (naast fulltime studie werk ik ook 21 uur om alles te kunnen betalen).

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:18

Ik kom ook weer onder mijn meeleessteen vandaan.
Na wat mislukte dates nu aan het daten met leuke kerel. Via Tinder elkaar gevonden en hij blijkt nog geen 200 meter verderop te wonen(en kan me niet herinneren dat ik hem daarvoor ooit heb gezien). Sinds eerste dat 12 dagen geleden al 8dates gehad
Ergens heel leuk dat hij zo dicht bij woont maar nu moeten we erg bewaken dat het niet te te snel gaat

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:02

Oohh ik zie nu dé Marcel van Tinder-uit-het-noorden bij Married At First Sight. Maar die had ik zelf niet naar rechts geswiped :D Ik zie deze match ook nog niet direct goed komen :=

Wat leuk Tuttebel! En op zich best ideaal, zo dichtbij :))

De succesverhalen bieden hoop Tova, leuk om te lezen!

Linda heeft een nieuwe liefde :D En Jibbel moet wellicht een lastige keuze maken :\ :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:05

Haha ik zit ook te kijken, maar geloof ook niet dat dat gaat passen.. Doet me beetje denken aan dat stel van vorig jaar uit Groningen. Die vrouw was ook zo'n dominant kreng :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:07

Ja en deze zoekt toch ook een lange man? Dat is hij volgens mij ook niet echt...

Eerste koppel lijkt me wel matchen :j (Hoewel, dat gedoe met die rug... 'Ik moet haar wel duidelijk maken dat ik niet zelf m'n sokken uit krijg')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:09

Ja die weet ik ook niet zeker.. Vind hem een beetje sloom, terwijl zij best vlot overkomt :j

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:17

Jibbel schreef:
Moeilijk he. Ik heb al flink moeten inkrimpen de afgelopen jaren en heb nu nog 1 paard over.
Maar ik merk dat de combinatie werk, studie en paard me best klem zet in m'n financiële en sociale vrijheid. Werk is iets wat toch een soort noodzakelijk is voor hypotheek en levensonderhoud, studie is investeren in de toekomst en paard is eigenlijk 'maar' een luxe..

Ik zit met hetzelfde. Heb ook nog een dikke diesel ivm trekken vd trailer. Kost allemaal behoorlijk wat..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 23:15

Heb idd sinds kort wel een bijrijder, maar dat was een flinke zoektocht..op de een of andere manier is de mentaliteit veranderd..vroeger was je blij als je het paard van iemand mocht vasthouden. Nu willen ze het liefst dat t paard gezadeld en wel klaar staat lijkt het wel.
Had graag iemand gehad die ook een kleine bijdrage levert, maar dat heb ik maar laten varen en minimaal 1x per maand lessen op eigen kosten afgesproken. Uiteindelijk biedt t mij rust op de avonden dat ik op de uni zit, maar geen extra financiele ruimte of meer ruimte in een sociaal leven.

Toch maar een boer of rijke vent scoren _O-

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 23:45

Erg he
Dat je zo moet zoeken als paard en baas naar een bijrijder
En ze menen allemaal dat ze top ruiters zijn
Een mooie basis is goed genoeg

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:34

Ik heb geen paard meer, maakt t wel een stuk overzichtelijker allemaal...
Het is een keuze natuurlijk :j maar vooral gezien de financien kies ik er niet meer voor.
En nu ik geen vriend meer heb, bezuinig ik ook nog op etentjes enzo #win-win-situatie :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:21

Ik heb twee jaar geleden op hetzelfde punt gestaan hoor, overwogen om mijn paard te verkopen. Ze stond op dat moment op sabbatical leave in het oosten van het land omdat mijn dochter dat jaar heel ziek was (ziekenhuis in en uit gelopen). Toen kwam er een nieuwe (Tinder)vlam in beeld en zag ik even niet meer hoe ik alles kon combineren en de mogelijkheid tot extra geld sparen was ook wel aantrekkelijk. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, de relatie ging uit en betreffende vlam was tijdens onze relatie ook veel weg door zijn hobby's. Als ik niets meer voor mezelf had gehad was ik hélemaal gek geworden.

Het neemt inderdaad een deel van je sociale leven weg maar als ik zie hoe blij het me elke keer weer maakt, ondanks dat ik niet altijd alle tijd ervoor heb als ik zou willen en het inderdaad een godsvermogen kost. Ik ben ook blij dat ik een hele fijne verzorgster heb die de zorg 2 à 3 dagen uit mijn handen neemt én zich ook gaat ontfermen over pony nr 2. En pony nr 2 is bedoeld ook voor mijn dochter, dus als alles uitpakt zoals ik het voor me zie gaat ze straks lekker vaak mee naar stal en kunnen we gezellig samen klooien op stal.

Crush leek wat minder enthousiast over mijn plan om een tweede pony te kopen overigens, hij maakte grapjes dat ik dan vast geen tijd meer voor hem zou hebben. Echt zo'n typische mannen opmerking weer :') Daar kan ik best allergisch voor zijn hihi.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:32

Ik heb in januari mijn paard in laten slapen. Toen leerde ik net mijn date eem beetje kennen. Hij zegt dat ie er echt achter zou staan mocht ik een nieuw paard willen kopen. En nu grap ik of ie wel weet wat dat inhoud. Ik heb er nu ook geen behoefte aan :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:52

Ik krijg de opmerking vaak dat ze het paard als concurrentie zien. Zelfs iemand die daar paar jaar terug een date voor had afgezegd; ja ik zie je paard echt als concurrentie.

Nou... mijn paard blijft op stal. Mijn jongste hond daarintegen .... die zal je eerder als concurrentie moeten gaan zien :')

Raar gedoe allemaal.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 14:10

Ik snap het op zich wel hoor. Als je een paardenmeisje treft die iedere dag naar haar paard gaat en bijvoorbeeld ook nog wedstrijden rijdt dan blijft er weinig tijd over voor de date. Soms past dat prima maar vaak ook niet.

Tuurlijk zit er veel tussenin. Maar het beeld is wel vaak dat de paarden op 1 komen.