Hier overigens ook nog 50 eieren en 18 aan straat staan. De kippen zijn niet altijd even proper dus de vuile haal ik eruit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonfight schreef:Ik vraag ook meer, 0,25 voor een eitje. Dat is ook de prijs van vrije uitloop eitjes uit de supermarkt.
Dankjewel voor het maken van foto's DMH! Bij ons zitten we best een stukje van de weg af. Twijfel of we iets bij de weg zetten en dan geen zicht erop hebben of dat we een bordje bij de weg zetten. Maar ben bang dat mensen dan geen moeite willen nemen om de oprit in te rijden.
Prairy schreef:Bij onze (nieuwe lichting denk ik) zijn de buizen gecoat. Ik ben met 1 buis nr5 terug gegaan, die had het verkeerde einde. De buis die ik terug kreeg was niet gecoat, en ook minder glad.
julius_juut schreef:Prairy schreef:Bij onze (nieuwe lichting denk ik) zijn de buizen gecoat. Ik ben met 1 buis nr5 terug gegaan, die had het verkeerde einde. De buis die ik terug kreeg was niet gecoat, en ook minder glad.
Oh, dan komt die van mij van dezelfde lichting gok ik, want die had hetzelfde probleem. Ik heb er gewoon een stuk afgezaagd zodat hij toch pas was.Kas komt uit België, ik zit in Groningen, beetje te ver om een buisje te ruilen.