haha door dikke (*)(*) slanker dus wieb! gefeliciteerd meid!
Frummels
Geplaatst: 22-08-17 13:53
Gefeliciteerd wiebke!
Ik ben nogal gestresst de laatste weken dus kan me er niet toe zetten iets leuks aan te trekken. Zie eruit als een bij elkaar geraapt zooitje (ja, ook op kantoor) en zo voel ik me ook. Dus even sippen en dan binnenkort weer oke hoop ik.
GaitMonster
Geplaatst: 22-08-17 14:32
De only broek toch gekocht gister. Nu nog in dubio hoe ik hem het leukst kan dragen. (Shirtje helaas niet gekocht)
xSannee
Geplaatst: 22-08-17 15:37
Na 2 weken polo's, staltruien en rijbroeken. Eindelijk weer eens normale kleding aan
Ik draag vooral veel thuis kleding omdat ik niet veel weg moet. Vandaag geshopt en ben een kleding maat kleiner. Dus ben ergens ben ik echt heel blij! Donderdag date avond met mijn vriend dus wil er dan wel leuk uit zien en zaterdag een feestje met als thema wit.
Hier ook erg druk op het werk dus geen tijd gehad om foto's te plaatsen. Verder veel in stalkleding rond gelopen. Zaterdag shoppen, heb nog wat kleding voor mn werk en vakantie nodig. Dus daarna hopelijk weer foto's. Wel een nieuwe rijbroek gekocht gister
MerleSimone
Geplaatst: 22-08-17 18:53
Sanne wauuuw, chick! GaitMonster jammer, vind juist t shirtje heel leuk! Wiebke ik lees stiekem mee in t zwanger-worden topic, maar via hier ook gefeliciteerd! Je ziet er goed uit! LadyKim die strand outfit
prugelpiet
Geplaatst: 22-08-17 22:48
Avondje Enschede!
Shirt: Monki broek: Only Schoenen: Vans Spijkerjas: uit de kast van mijn zus Horloge: Oozoo
Gefeliciteerd Wiebke! Jammer dat je dat shirt niet gekocht hebt Gaitmonster, vind die er erg leuk bij staan .
Hier de afgelopen weken ook simpel gekleed geweest voor werk of ik had mijn rijkleding aan. Donderdag ga ik op vakantie, dus dan zullen het wel wat zomerse outfits worden!
Ik heb wel echt een super leuke bikini binnen gekregen .
_Friemel
Geplaatst: 23-08-17 07:57
Wiebke wat leuk, gefeliciteerd
Weinig mensen zin om zich te kleden, ik ook maar ik moet
Rok, Boohoo plus Shirt, primark Schoenen, van haren.
Airco staat bij ons op -10 dus niet heel zomers
Annikoe
Geplaatst: 23-08-17 12:44
Wat een gave rok friemel!
Voor mij een lekker simpel jurkje van de h&m vandaag even van het zonnetje genieten op mijn vrije dag
Kijken of ik nog wat kleur op mijn benen kan krijgen