Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Dat is wel heel zoet ja!
Panty: hoe valt bobo choses ongeveer?
Redelijk normaal of net als de Franse merken wat kleiner?
Pinda_Dipje schreef:Caro: Heel stom misschien maar ik heb destijds voor een vriendinnetje met een prematuur baby'tje de HEMA rompertjes 50/56 in de kookwas gestopt met als gevolg dat ze een prima passend rompertje had. Je zou het wellicht eerst uit kunnen proberen met 1 item en indien succesvol nog een wasje kunnen draaien...
Ik zoek voor ons dametje nog een voetenzak voor in de maxicosi. Voor in de wintermaanden heb ik een heel fijn skipak dat ook mogelijkheden heeft om de gordeltjes erdoorheen te doen
madeliefw schreef:Ik ben toch geslaagd voor laarsjes voor mijn dochter. In een speciaalzaak bleek ze geen hoge wreef te hebben en de laarsjes van shoesme passen perfect. Werd daar ook een maat groter gemeten dan in de eerste winkel.
Een vraagje. Vorig jaar had mijn dochter in de winter nog rompertjes met lange mouwen aan. Inmiddels heeft ze hemdjes, maar dat vind ik onder een longshirt wat te koud. Wat doen jullie hieronder? Een strak t shirtje ofzo? Zo ja welke merken/winkels verkopen zoiets?