Gisteravond was zo leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvankaxx schreef:Voor gekken klinkt ook niet echt aardig, voor hetzelfde lezen er mensen mee die ook op die site zitten.
En daarbij hoeft een paar dagen op een berichtje wachten niet te betekenen dat diegene niet geïnteresseerd is, maar het kan ook betekenen dat diegene een leven buiten de datingsite heeft
Jildau schreef:Kan toch heel simpel zijn? Zeggen dat je nu wel eens wilt weten hoe het zit. Krijg je geen antwoord of een wazig antwoord dan issie niet gek op je. Daaaaag volgende!
Mlies schreef:Gaaf Berdien! Straks ben ik de enige single in het tindertopic!
Ik ben nog steeds met meneer-zonder-auto aan het appen. Hij zei in het begin dat hij de eerste date ging regelen, maar het komt er nog niet erg rap van. Gister zei hij nog wel dat we snel maar eens af moesten spreken.
Ik zie het wel. Ene kant lijkt hij echt ontzettend leuk, aan de andere kant een beetje 'heftig'
lieveli schreef:Jezus, Musiqolog bedoelt het toch niet serieus? Niet zo overgevoelig meiden, niks mis met iemand die zichzelf niet al te serieus neemt.
hyppolyte schreef:Mlies schreef:Gaaf Berdien! Straks ben ik de enige single in het tindertopic!
Ik ben nog steeds met meneer-zonder-auto aan het appen. Hij zei in het begin dat hij de eerste date ging regelen, maar het komt er nog niet erg rap van. Gister zei hij nog wel dat we snel maar eens af moesten spreken.
Ik zie het wel. Ene kant lijkt hij echt ontzettend leuk, aan de andere kant een beetje 'heftig'
Vanwaar heftig?
Yonker schreef:Ik ben sowieso beetje allergisch voor die praatjes... Ik wil eerst aantrekkingskracht en dan kom maar met de praatjes, maar voor date 1![]()
Wie weet is er totaal geen aantrekkingskracht...... Dan kan het vrij ongemakkelijk worden