Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:15

Ach, en zo is er voor iedereen wel een datingsite :D Al zou ik ook gewoon nog een berichtje sturen. Kan gebeuren, is irritant maar geen ramp.

Gisteravond was zo leuk :D Weer eindeloos gekletst, samen gekookt (een man die zijn weg in de keuken weet is zo sexy :)) ), samen gegeten en daarna het nog gezellig :P gehad. Blijven het wel heel rustig aan doen, en dat is best wel heel erg prima. Maar met een ander daten hoeft voor mij niet meer :)

petitparis

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:18

Zo weer een aantal geslaagde dates zo te lezen.

Gewoon nog eens een berichtje sturen musicoloog. Als ze oprecht interesse had, krijg je nog wel een kans.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:24

Ja, voor gekken. Ik mag het toch wel zelf zeggen hopelijk? Zolang jullie het maar niet over ons zeggen. :P

Ik had een paar dagen later nog een keer ietsgestuurd, in de trant van "hoi, heb je mijn berichtje gehad, ik geloof dat er iets fout is gegaan". Dat kwam wel aan. Maar daar heeft ze niet meer op gereageerd. Misschien vond ze me bij nader inzien niet leuk genoeg, maar het niet aankomen van mijn bericht zal heus wel een rol hebben gespeeld. Niemand wil drie, vier dagen wachten...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:33

Nouja ik vind mensen die bij de GGZ lopen geen gekken. En je noemt nu niet alleen jezelf gek maar al die mensen. ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:35

Aan alle singles in dit topic; geen zorgen, ik ben er ook nog :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:38

Autisme maakt je niet gek, dus vind het ook nogal een rare benaming :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:38

Voor gekken klinkt ook niet echt aardig, voor hetzelfde lezen er mensen mee die ook op die site zitten.
En daarbij hoeft een paar dagen op een berichtje wachten niet te betekenen dat diegene niet geïnteresseerd is, maar het kan ook betekenen dat diegene een leven buiten de datingsite heeft :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:45

Yvankaxx schreef:
Voor gekken klinkt ook niet echt aardig, voor hetzelfde lezen er mensen mee die ook op die site zitten.
En daarbij hoeft een paar dagen op een berichtje wachten niet te betekenen dat diegene niet geïnteresseerd is, maar het kan ook betekenen dat diegene een leven buiten de datingsite heeft :)

Nou ja ga bij jezelf na... als je iemand ziet zitten ga je niet dagen wachten met reageren toch?? :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:47

Sterker nog.. Na 2 dagen niet reageren flikkerde ik ze al van Tinder.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:48

Dat deed ik dan weer niet want ik had ook meldingen voor Tinder uitstaan en soms keek ik een week niet :Y) Maar goed alsnog, als iemand echt interesse heeft dan reageert die echt wel binnen een dag. Of hij/zij moet op vakantie zijn... Agh het blijft een dingetje. Gewoon lekker afwachten en anders gewoon nextttttttttttttttttttttt

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:56

Jildau schreef:
Sterker nog.. Na 2 dagen niet reageren flikkerde ik ze al van Tinder.

Ja maar dan zou ik zo lang zonder matches zitten :')
Houd niet zo van leegte

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 11:00

Jaaoke, maar ik had bijv vandeweek een berichtje van iemand na 3 dagen ofzo, dat zn tinder het niet deed.

Zelf leef ik zowat achter mijn telefoon, dus ik vind dat iedereen meteen moet reageren :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 11:41

Jezus, Musiqolog bedoelt het toch niet serieus? Niet zo overgevoelig meiden, niks mis met iemand die zichzelf niet al te serieus neemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 12:06

Jildau schreef:
Kan toch heel simpel zijn? Zeggen dat je nu wel eens wilt weten hoe het zit. Krijg je geen antwoord of een wazig antwoord dan issie niet gek op je. Daaaaag volgende!

Britt, gewoon zo dus! Je mag best weten hoe het nu precies zit.

Ik ken ook zo'n gozer die eeuwig blijft daten. Allemaal leuk en aardig. Maar na een paar maand denkt zo'n meisje dat ze een relatie hebben en hij wil gewoon leuke dingen doen en met dr naar bed. Tot er een ander langskomt die interessanter lijkt en weg is ie.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-17 13:43

Mlies schreef:
Gaaf Berdien! Straks ben ik de enige single in het tindertopic! :))

Ik ben nog steeds met meneer-zonder-auto aan het appen. Hij zei in het begin dat hij de eerste date ging regelen, maar het komt er nog niet erg rap van. Gister zei hij nog wel dat we snel maar eens af moesten spreken.
Ik zie het wel. Ene kant lijkt hij echt ontzettend leuk, aan de andere kant een beetje 'heftig' :=

Vanwaar heftig?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 14:32

lieveli schreef:
Jezus, Musiqolog bedoelt het toch niet serieus? Niet zo overgevoelig meiden, niks mis met iemand die zichzelf niet al te serieus neemt.

Precies dit :') het leven is veel leuker met een beetje zelfspot.

Ik heb inmiddels een soort van antwoord maar ik mis nogsteeds wat duidelijkheid. Ik heb besloten maar weer lekker te gaan kletsen op tinder en ik hoor vanzelf wel of hij nog eens wil afspreken of niet. Hij mag de eerste stap zetten nu!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:01

hyppolyte schreef:
Mlies schreef:
Gaaf Berdien! Straks ben ik de enige single in het tindertopic! :))

Ik ben nog steeds met meneer-zonder-auto aan het appen. Hij zei in het begin dat hij de eerste date ging regelen, maar het komt er nog niet erg rap van. Gister zei hij nog wel dat we snel maar eens af moesten spreken.
Ik zie het wel. Ene kant lijkt hij echt ontzettend leuk, aan de andere kant een beetje 'heftig' :=

Vanwaar heftig?

Tussen de lakens. :D Nu weet ik niet wat er van waar is natuurlijk, maar we appen al een paar weken en dan bespreek je dat soort dingen natuurlijk ook... Hij heeft wel een kinky randje en is behoorlijk dominant in de slaapkamer naar eigen zeggen. Nu vind ik dat wel sexy, maar mijn ex was totaal niet zo dus stiekem vind ik dat weer spannend.

Ik heb zondag een 'date' met broertje-van-vriendin := Hoe ga ik dit haar zeggen? :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:04

Ik hoop altijd dat mannen met grote praatjes dat den ook waar maken :=

Ik zou het haar wel voor de date zeggen :P en have fun!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:05

Niet alle mannen met grote praatjes maken het waar weet ik uit ervaring :')

Ja ik zou het ook je vriendin wel vertellen!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-17 15:24

Hahaha, de meeste mannen niet helaas :'), een heleboel zeggen het vanwege de 50 shades hype, maar als ze dan iemand tegenover ze hebben die daadwerkelijk dominant is dan is het gauw klaar. Meestal hebben ze toch niet helemaal het lef :'). Die knakker van mij laatst is wel behoorlijk dominant in zijn gedrag, dat viel me mee iig, dat biedt perspectieven, ik hou niet van die mannen die als hondjes achter je aan hobbelen.
Hij is iig wel heel duidelijk dat ie erg gecharmeerd is van me, maarja, nu dus nog maar zien of die zoete woordjes ook grond hebben :j.

Ik dacht dat je het die vriendin al verteld had, zou dat toch wel vrij snel doen, je kunt het ook een beetje als geintje inkleden, ik weet niet hoe close je bent met haar?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:25

Nouja, ik heb ook al duidelijk gemaakt dat ik buiten de slaapkamer de broek aan heb en geen makkelijk poppetje ben dus we gaan het zien.
Misschien zitten we wel tegenover elkaar en gebeurt er niks... Kan ook nog. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:28

Ik ben sowieso beetje allergisch voor die praatjes... Ik wil eerst aantrekkingskracht en dan kom maar met de praatjes, maar voor date 1 :n
Wie weet is er totaal geen aantrekkingskracht...... Dan kan het vrij ongemakkelijk worden :Y)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:29

Ja ik heb alles al van hem gezien, dus dan is het zeker ongemakkelijk haha.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-17 15:29

Zit er ook nog wel in :')4

vriendin met die deja-date heeft het supergezellig gehad, maar nou vraagt ie steeds of ze 'm al leuk vindt (ze heeft namelijk gezegd dat ze daar altijd even tijd voor nodig heeft), wtf man, je hebt verdorie een hele dag met haar doorgebracht en er wordt een 3e date ingepland, hoeveel bevestiging wil je hebben... :roll:

*edit* jaaaaa! Dat heb ik ook wel een paar keer gehad, hele praat en dan was er echt 0,0 aantrekkingskracht :=. Heeeel awkward :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:30

Yonker schreef:
Ik ben sowieso beetje allergisch voor die praatjes... Ik wil eerst aantrekkingskracht en dan kom maar met de praatjes, maar voor date 1 :n
Wie weet is er totaal geen aantrekkingskracht...... Dan kan het vrij ongemakkelijk worden :Y)

Ik heb altijd gevoel dat als je het ervoor erover hebt dt het Dan zwaar tegen valt :P