Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lienek

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 14:15

Nou echt...
Kreeg een hele preek van iemand die konijnen fokte zei ze...
Pff zoo klaar mee.
Koop hem wel nieuw dan.
Wilde tweedehands om op te knappen in de stijl van onze nieuwe woning maar ik hoop dat die hokken lekker weg rotten bij de verkopers. Pff

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 14:46

Je wil toch verkopen denk je dan. Het is geen levend wezen, verkoper hoeft niet te weten wat jij met het hok wil doen.
Dan zou ik er ook klaar mee zijn.
Verkocht is verkocht.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:01

En dan moet je maar niet vragen hoe ze er zelf aankomen, kennelijk hebben ze hem zelf ook gebruikt anders hadden ze hem niet gehad.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:17

@Mischa en _mexx_lady_
Niks bijzonders hoor :') Ben opzoek naar een 400 grams waterdichte deken met hals in maat 185 voor mijn pony. Kan ze hier in de ruitershops in de buurt niet vinden en heb op t moment niet al te veel geld voor een nieuwe :+ dus in de winkel wordt het automatisch te duur

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:29

xWouter schreef:
@Mischa en _mexx_lady_
Niks bijzonders hoor :') Ben opzoek naar een 400 grams waterdichte deken met hals in maat 185 voor mijn pony. Kan ze hier in de ruitershops in de buurt niet vinden en heb op t moment niet al te veel geld voor een nieuwe :+ dus in de winkel wordt het automatisch te duur

Kijk eens op Agradi? Daar heb ik ook een dikke met nek gevonden voor niet al teveel geld :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:45

en op goedkopepaardendekens.nl kijken... daar staat nogal eens wat interessants op!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:50

Agradi inderdaad! Die hebben heel vaak sale en supersale enzo.
Heb er zelf geen meer liggen in die maat...

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:50

Ah bedankt voor de tips, ga eens kijken zodra ik thuis ben!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:16

En tot 17-01 30% korting met de code '30' :D

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:30

xWouter schreef:
@Mischa en _mexx_lady_

Heb er wel 1 maar dat is zonder hals helaas :(. Nika heeft ook goedkope en goede dekens!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:03

CharxHebe schreef:
xWouter schreef:
@Mischa en _mexx_lady_

Heb er wel 1 maar dat is zonder hals helaas :(. Nika heeft ook goedkope en goede dekens!

Nika vorig jaar van iemand overgenomen, kende het merk niet, maar ben blij verrast.
Paard staat 24/7 buiten en met het weer van de afgelopen maanden is de deken aardig op de proef gesteld, maar ik heb hem nog nooit op doorlekken kunnen betrappen!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 15:58

Nou ik heb mijn springzadel tekoop gezet ben benieuwd wat voor reacties ik ga krijgen.

Hij staat voor 750 en het eerste bod van 300 heb ik al ontvangen.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 16:31

Marktplaats, het is een vloek en een zegen. Je vindt er de leukste spullen voor de leukste prijzen. En van een beetje handelen en onderhandelen ben ik echt niet vies, maar sommige mensen...

Ik heb een macmini er op staan. Oud modelletje, richtprijs 100 euro. Krijg je een bod van 45 euro inclusief verzenden. Ik heb de beste persoon maar geantwoord dat ik voor dat bedrag alleen een macmicro opstuur...

Zadels zijn ook geweldig spul om te verkopen. Van handelaren die hem vandaag voor de helft van de vraagprijs wel op komen halen met de mededeling dat dit het beste bod is wat je gaat krijgen, tot mensen in de bijstand die geen zadel hebben voor het paard van hun dochter.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 17:04

Hij ligt niet in de weg.
En ander ruil ik hem in met mijn dressuur zadel en koop ik een nieuw dressuurzadel.
We zien wel

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:04

Mijn ervaring is dat zadels echt bar slecht lopen als ze niet meer in nieuwstaat zijn...
Mensen vergeten vaak dat een merkzadel gewoon iets duurder is.
Stubben zadel te koop, van 2011 en omdat het cognac kleur is zie je verkleuring bij de beugelriemen.
300 euro, meer willen ze niet geven omwille van de staat van het zadel. Staat van het zadel is goed, enkel de verkleuring. Of ben ik nu zo gek dat dit een serieus gebrek is?

Of mensen die gewoon niet kunnen lezen.
Zadel erop staan voor 50 euro. Er zijn wat naden los maar de boom is prima. Advies van de zadelmaker is dat je er prima een paard mee kan inrijden maar geen intensief gebruik.
Heel leuk onderhalen, haal ik nog een keer aan dat het gaat om een zadel dat niet intensief gebruikt mag worden. Krijg je zo een bot antwoord terug dat ze daar helemaal niks aan hebben...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:08

Veel mensen weten de waarde van westernspullen niet. Gewoon €10 bieden (via de mail, er staat namelijk een bieden vanaf prijs bij) op een westernhoofdstel met kinriempje.
Heb gezegd dat ze daar de frontriem voor mogen hebben. :evaw:
Uiteraard niks meer gehoord.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:37

ik heb ook weer een 'leuke' iemand wou een rekje van de ikea, goede prijs en ze zou hem die avond komen halen. Rond 21:00 uur stuurde ik, van goh, hoelaat kom je? ze had de griep en was het vergeten. maar of haar man het de dag daarna mocht komen halen. nou prima. de volgende dag een berichtje dat ze met spoed opgenomen was in het ziekenhuis maar dat ze het rekje nog wel wou en of ik het vast wou houden. Nu 2 weken later niets meer gehoord van haar en ineens wordt het bod verwijderd.. dus ik heb ook gelijkk de reservering maar weggehaald.. maar twijfel nog of ik er nog een berichtje achteraan moet sturen dat ik dit eigenlijk geen stijl vind

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:54

Bekende smoes. Je wil niet weten hoe vaak ik het smoesje zieke kinderen heb gehoord of kind in het zienkenhuis.

Heel jammer als ik een koper heb waar het echt zo is, maar ik geloof het tegenwoordig niet meer.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:57

Liever gewoon eerlijk dat je geen interesse meer hebt.
Alhoewel ik al heb meegemaakt dat dit ook niet in goede aarde valt.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:59

gebeurd idd heel erg vaak. Soms schijnen mensen het echt te vergeten.

Had een hoofdstel te koop. Ze zouden het vrijdag op komen halen bij mijn moeder. Tegen half 10 een berichtje gestuurd of ze nog kwamen omdat mijn moeder de hele avond al zat te wachten. Dacht eigenlijk al dit wordt niks meer maar denk stuur het toch.

Zegt ze zoals verwacht oh helemaal vergeten (hoe vergeet je zo iets? maar dat terzijde) kan ik het morgen rond die en die tijd ophalen?

Moeders was dan gewoon thuis dus ja hoor. En ze kwam nog echt ook ...

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:32

Ij heb helaas ook wel eens iets moeten uitstellen vanwege een ziek kind. En zou idd jammer zijn als daarom niet door kan gaan maarja. Kind gaat voor

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:48

Maar ik neem aan dat je dan een berichtje gestuurd hebt en niet achteraf nadat verkoper jouw een bericht stuurt waar je blijft!?

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:58

Ik had een tijdje geleden een uitklapbaar bureau te koop staan. Dingen kosten normaal nieuw rond de 130 euro en hij zag er nog als nieuw uit. Maar niemand die het wilde en uiteindelijk wilde iemand het dan voor 15 euro op komen halen.

We hadden om half 8 uur afgesproken. Kreeg ik om kwart voor 8 een berichtje of ze eerder konden komen want ze wilden daarna graag nog home alone kijken. Dat was prima, maar ik begreep het niet helemaal, want over een kwartier hadden we al afgesproken. Uiteindelijk was het 8 uur en waren ze er nog niet. Half 9 stonden ze uiteindelijk voor de deur.

Haha ik kan er wel om lachen, maar begrijp niet waarom ze nou vroegen of ze iets eerder konden komen als je uiteindelijk te laat komt. :=

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:08

Ik ben nu een keer de slechte verkoper geweest. Heb een nuna leaf stoel te koop gezet. Zijn erg geliefd en erg duur.

Hoes uitgewassen toen der tijd en opgeborgen op zolder.

Man komt hem vandaag halen. Ik was niet thuis. Haalt mijn man dat ding van zolder is "het weer" er waarschijnlijk in gekomen. Hij was verkleurd. Ik had gezegd dat ie schoon was.

Man boos. Ja sorry ik heb dat gewoon niet geweten. Niet gecheckt voordat ik het online gezet had. Had ook nooit gedacht dat die crème kleurige wipstoel zo zou verkleuren.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:16

Ik had tijdje ook weer wat.
Bericht gestuurd dat ik het graag wilde hebben. Zou in de buurt zijn volgende dag dus kon het ophalen. Dat was goed mevrouwWas dan niet thuis dus mwneer zou er zijn.
Lreeg ik in de ochtend bericht dst ze verkeerd had gezien ze waren beide niet thuis. Kan gebeuren doe het dan maar versturen.
Had ze rekeningnummer doorgestuurd. Maar hij pakte het niet met iban . Gestuurd of ze het wilde na kijken. Kriig ik 2 dagen later bericht of ik al het geld heb over gemaakt
Nogmaals gestuurd dat het rekeningnummer niet klopte of ze dat nogmaals na wilde kijken dan kon ik het overmaken.

Nooit meer wat van gehoord :n