Laatst bijgewerkt door Raja op 08-04-16 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 08-04-16 18:09
Skessa_ schreef:
Leuke bestellingen Dames!!
Ik heb heeeeeeeeeeeeeul mss de tumbler van Vanilla Wonderland besteld
Geniet ervan!
Jeetje, die Peach is echt heerlijk! Heb trouwens net een volledige pool met mijn large Berry Triffle, zo meteen over gieten
Anoniem
Geplaatst: 08-04-16 18:57
Jar is op Heb nu geen jars meer. Maar denk dat ik mij volgende maand misschien weer 1 cadeau doe
Edit: Wauw, de geursterkte van Peach! Hij vult mijn volledige studio + bureau (die een verdiep lager ligt) Hij is zoet en toch een beetje zurig, maar op een aangename, frisse manier. En dat met maar een halve tart! Geslaagde zomergeur! Opvallend hoe de geur ook helemaal anders wordt in de brander
Daar heb ik van de week aan staan snuffen, vond 'm inderdaad verrassend lekker! En dat terwijl fruit-geurtjes niet zo mijn ding zijn, op berries na. Maar denk dat ik daar wel een tart van ga proberen . Of misschien ligt ie al in de bak, weet niet meer zo goed wat ik toen heb meegenomen .
Er is toch ook nog een andere (soort?) Peach van Yankee?
Thnx! Ben er ook echt zo blij mee, zit constant te glunderen . Gister aan gehad. Geur was subtiel, maaarrrrr... Nette pool en rook 'm toch En die kittens zijn zo schattig
Het is het in elk geval waard te proberen lijkt me Stamper......
Ik ben van plan om vandaag mijn woonkamertje te verbouwen. Hoe, nog geen idee. En dan verwen ik mijzelf vanavond op een heerlijk meltje met een wijntje vermoed ik. Nog alleen even bedenken welke. Maar eerst moet ik de zooi op de tafel en de vloer nog opruimen....
Haha herkenbaar! Ik moet ook, maar zit nog even heerlijk te genieten van Strike Back, bokt/fb en jar van Watercolors . Was al vroeg op pad, fijn en woef die je om 7u komt begroeten .
Ik ga vandaag mn manden eens opruimen denk ik. En even wat oudere melts in de andere kamers opbranden .