Ik heb het op enkele ice watches maar ook op een goedkoop horloge (max 10 euro) waar geen verdere functies op zitten..
Op goedkopere horloges is die "duikring" simpelweg versiering. Net als sommige horloges extra nutteloze knopjes hebben.
Shadow0
Geplaatst: 09-05-16 11:02
Sokje_6 schreef:
Zo heb je ook V&D (Vroom en Dreesman), en C&A (Clemens en August).
Ik heb een aantal broeken van Canda. Het duurde een tijd voor ik de link legde met 'C and A' = C&A (Ooooh, zeg dat dan ) Ik vind Canda overigens een leuk woord.
Verhaaltje: Voor de jaren dertig waren veel filmtheaters anti-popcorn. Bioscoopeigenaren waren bang dat hun dure tapijtjes vies werden en de eerste popcornmachines zorgden voor een sterke rooklucht. De economische crisis zorgde ervoor dat veel mensen werkloos waren en weinig geld hadden. Naar de bioscoop gaan was een goedkope manier om er even tussenuit te gaan. Popcorn was 10 à 15 cent per zakje, dus betaalbaar voor de middenklasse. De verkoop van popcorn steeg zo enorm tijdens de Grote Depressie. Bioscoopeigenaren die popcorn bleven weren uit hun zaken, gingen failliet. Degenen die popcorn gingen verkopen en vooral degenen die popcornmachines in hun zaken plaatsten, hebben de crisisjaren overleefd.
Ik was met mijn vriend over afmetingen aan het praten, maar hij is een Engelsman, dus in plaats van meters gebruiken ze daar inches en foot. Dus hij had het erover dat er 12 inches in een foot gingen en dat hij dat onthield door de broodjes van de Subway. Ik snapte ineens waar de naam '12-inch-footlong' vandaan kwam
Ik ook niet hoor, maar dat is toevallig het enige broodje dat ik ken
Freggle_Edge
Geplaatst: 15-05-16 17:53
Ik noemde vroeger de V&D altijd Oma Dreesman. We gingen er namelijk altijd met oma heen, voor ons dus heel logisch. Vond de afkorting alleen altijd zo vreemd. Het moest in mijn ogen O&D zijn.
Safrou
Geplaatst: 16-05-16 23:20
Bij mij viel t muntje gisteren net optijd.
Ik ging naar de supermarkt, en daar stond een levensgrote kartonnen max verstappen bij de red bull. Nou ik lette niet op en liep hier bijna tegen aan. 'Sorry' lag al op mn lippen toen ik me realiseerde dat ie van karton was
Ooo naar is dat! Om bij mijn kapper te komen moet ik (in een winkelgebouw) een trap op en een overloopje over, en op het overloopje zit een mannequin. Je ziet mevrouw mannequin net als je de hoek om komt van de trap, en ondanks dat ik weet dat zij het is denk ik elke keer dat er 'iemand' zit...