Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_089

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 11:35

Jeetje kelly wat bizar... zoiets verwacht je toch niet.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 12:31

Pfoe, dat bewijst maar weer dat het zelfs op tinder gebeurd idd. Snap dat je schrikt Kelly.. Verwacht je ook niet.

Ik heb hier weer eens ondervonden wat een relatie betekent voor je vriendenkring... Dat mensen je uitnodigen voor een feestje, en dat je vriend dat weekend bij jou is dus dat je zegt dat je kan, maar hij dan wel mee komt, omdat hij er is. Meteen commentaar: "moet hij nou ook meteen weer mee!?"
Ze hebben m nog nooit gezien, niet alsof ik m dus wekelijks meesleep..

Verder ben ik wel nog steeds heel blij met mijn tinderjongen <3

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 12:40

dat gaat hier andersom.
hier hoor ik juist, neem je hem ook mee?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 12:42

Je kunt nu ook gewoon foto's van je filmrol uploaden hè. Dus wordt alleen maar makkelijker om een nep profiel aan te maken.

Ik heb ook ooit n gesprek gehad met zo'n jongen. Vond m echt te knap dus vroeg of ie via wa n foto wilde sturen met zn linkerwijsvinger op zn neus. Maar dat wilde hij niet. Dus toen wist ik genoeg :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 12:45

Kenyada schreef:
Ik heb ook ooit n gesprek gehad met zo'n jongen. Vond m echt te knap dus vroeg of ie via wa n foto wilde sturen met zn linkerwijsvinger op zn neus. Maar dat wilde hij niet. Dus toen wist ik genoeg :')

No offence, maar ik zou ook geen foto sturen met mijn linkerwijsvinger op mijn neus omdat een ander dat van me eist.
Mij is ooit een gevraagd of ik wilde chatten op whatsapp en of ik dan ook even een bericht wilde inspreken voor hem. Hij geloofde namelijk niet dat ik een vrouw was en dacht dat ik een dikke oude vieze man van ver in de 50 was. Dikke doei.'Als je zo wantrouwend in het leven staat kun je beter wegblijven van tinder', heb ik hem toen gezegd.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:12

Ik heb ook eens een catfish betrapt. Vond 'm er verdacht knap uitzien en hij poseerde zo 'professioneel' :=

Ik heb nu twee keer gedatet en we hebben twee keer geen vinger naar elkaar uitgestoken. Sindsdien is het contact ook verminderd (misschien ook doordat ik wat drukkere dagen) en ik zie hem morgenavond voor de derde keer (tijdens het stappen). Ben benieuwd hoe het afloopt _O- Voelt nu eerder aan als vriendschap dan potentie.

Mijn tindermarinier hoor ik niet meer. Misschien dat die weer boven water komt als de opleiding achter de rug is.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:35

Zitosh schreef:
Mijn tindermarinier hoor ik niet meer. Misschien dat die weer boven water komt als de opleiding achter de rug is.

_/-\o_

Dat zal vast wel goedkoper. De opleidingen zijn heel druk en zeker als hij net begonnen is aan de amo dan is er in de eerste weken sowieso geen contact mogelijk... iets met tentenkamp enzo ;-)

Zelfs de mijne die nu voor cursus is en allang de amo gehad heeft, heeft t zo druk dat "normaal" contact echt bijna onmogelijk is :)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 14:42

Hij moet nog 4-5 weken := Begrijp hem ook volkomen, die opleiding moét gewoon voorrang krijgen op alles.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:03

Nouja schrikken niet echt, want ben uiteindelijk met een reden gaan zoeken op google.
Maar het verhaal word nog mooier, het schijnt een voetballer te zijn die betaald word, naahh schiet mij maar lek!

@Simone dat is jammer dat ze zo reageren. Zijn het alleen meiden die er zijn of ook mannen? Toen mn ex op mn verjaardag kwam (toen nog geen ex..) heb ik gewoon gezorgd dat de meiden ook aanhang mee nemen en wat vrienden van hem uitgenodigd zodat ze niet alleen tussen al die meiden zaten :')

@lougini, jij zoekt ze wel steeds heel ver he? haha. Voordeel is ook natuurlijk dat je je Engels kan verbeteren ;) Misschien is die par x in het jaar wel meteen een hele maand?

@kenyada ja dat is ook nog waar, alleen was deze net in de periode ervoor dacht ik.. of net niet. Vind dat ook wel een mooie vraag hoor, zat er zelf ook aan te denken maar uiteindelijk gewoon om een random snapchat gevraagd, wilde die ook niet :') Heb uiteindelijk dus wel een snapchat gehad, maar wel met vaag filter...
Het is in ieder geval geen vent van 50 en ook geen 300kg.. Snap het hele verhaal nu nog minder hahah

@Zitosh Ben benieuwd wat er gebeurt met wat drankjes. Misschien zijn jullie allebei wel gewoon heel verlegen!

Die militairen weten wat dames.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 18:33

Goof schreef:
Kenyada schreef:

No offence, maar ik zou ook geen foto sturen met mijn linkerwijsvinger op mijn neus omdat een ander dat van me eist.
Mij is ooit een gevraagd of ik wilde chatten op whatsapp en of ik dan ook even een bericht wilde inspreken voor hem. Hij geloofde namelijk niet dat ik een vrouw was en dacht dat ik een dikke oude vieze man van ver in de 50 was. Dikke doei.'Als je zo wantrouwend in het leven staat kun je beter wegblijven van tinder', heb ik hem toen gezegd.

Hier ook niet :n
Een tinder gesprek gehad waarin de man constant om foto's vroeg en ik moest maar bewijzen dat ik geen catfish was.
Ja daaaag, je gelooft me of je gelooft me niet. Ik moest hem zelfs blokkeren, hij hield gewoon niet op :=

Zondag tweede date <3
En mijn ex-date (buiten tinder om) blijft maar appen dat ie het echt goed wil maken :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 18:39

Zou ik ook niet doen :n Je gelooft dat ik het ben, of niet. Snapchat doe ik sowieso niet aan, als je m'n whatsapp niet gelooft, dan is dat aan jou :evaw:

Ik ga vanavond weer naar m'n date toe := :D

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 18:54

Berdien schreef:
Zou ik ook niet doen :n Je gelooft dat ik het ben, of niet. Snapchat doe ik sowieso niet aan, als je m'n whatsapp niet gelooft, dan is dat aan jou :evaw:

Ik ga vanavond weer naar m'n date toe := :D

Veel plezier, wel een update hè :)F (als je nog tot typen in staat bent ~~}> )

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:01

Kelly, nee hoor, heel gemengd groepje. Maar goed.. Mn echte goede vrienden reageren wel positief gelukkig. Dus dan doet de rest me iets minder. Misschien zijn ze eenzaam :+

Veel plezier Berdien!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:02

Haha ja hoor. Ga gewoon gezellig langs. Moet morgen om half 8 in de auto richting Alkmaar zitten. Wordt niet heel spannend dus vanavond :D

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:02

@Kelly Haha jemig. Dat verwacht je ook niet zo 1,2,3... Een catfish. Nou ja goed, op naar de volgende :evaw:

@Berdien Veel plezier!

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:04

x_Elise schreef:
Ik vind het echt bijzonder dat jullie date materiaal vinden! Ik kom niet veel verder dan saaie gesprekken |(

Wat is jouw openingszin? Misschien helpt het als je iets heel origineels verzint haha

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:06

Ik zou het wel logisch vinden dat als jij alleen maar professionele foto's op je profiel hebt dat mensen gaan vragen voor andere foto's. :=
Ik kom genoeg fake profielen tegen maar die swipe ik sowieso naar links. :evaw:

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:28

Dat soort foto's van de vorige pagina, daar zie ik al aan dat het gewoon nep is := Mijn Tinderhottie vroeg zelfs om mijn Facebook, onder het mom: 'Dan kunnen we even elkaar Facebook bekijken' :)) O my god! Zegt 'ie daarna doodleuk: 'En, heb je nog vragen over mijn Facebookprofiel?' _O- Alsof ik met een hele vragenlijst aan zou komen *\%/*

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:02

Oh jeetje die Catfish is echt erg! Hier kon hij natuurlijk ook niet echt omheen..

Nou, ik heb mijn verstand op 0 gezet en ben meegegaan naar Apeldoorn met mijn politietinderman :o Het was supergezellig! Hij heeft voor me gekookt en heeft vanochtend ook weer een heerlijk ontbijtje gemaakt :D Moest vanochtend wel 3,5 uur reizen om op mijn werk te komen :+ Zeker voor herhaling vatbaar!

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:10

@yuna zoals ik heb gezegd, dat waren de foto's die heb gevonden op Google. De foto's die hij gebruikte waren hele normale foto's en op whatsapp waren er ook gewoon niet charmante foto's ;)

@ketly my lord! 3,5 uur?! Jij bent gek :') wel heerlijk dat hij eten voor je heeft gemaakt.
Kan ie niet nog een paar van zulke gasten naar deze bokt vrijgezellenavond sturen? Haha

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:16

Haha ach je moet er soms wat voor over hebben :+

Spoiler:
Niet alleen het eten was goed.. :o

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:17

Na een tijdje praten vraag ik ook wel om een FB of elkaar toevoegen oid, dan heb je inderdaad ook wel een beter beeld. En wel fijn als diegene echt bestaat :')

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:39

Mijn tindermatch vroeg ook om vrienden te worden op Facebook.. Had alleen alles nog staan met mijn ex, oeps :Y) Maar gelukkig kon die er om lachen, en zijn we toch Fb vrienden geworden haha!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 21:03

Leeeuk Darah, Berdien en Ketly! :))

Ik ben benieuwd naar morgenavond. Ga zonder verwachtingen de deur uit, wie weet trekt iemand anders wel m'n aandacht :P

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:16

Oh bah, Kelly, het zal je overkomen. :(