Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kenyada schreef:Ik heb ook ooit n gesprek gehad met zo'n jongen. Vond m echt te knap dus vroeg of ie via wa n foto wilde sturen met zn linkerwijsvinger op zn neus. Maar dat wilde hij niet. Dus toen wist ik genoeg
Zitosh schreef:Mijn tindermarinier hoor ik niet meer. Misschien dat die weer boven water komt als de opleiding achter de rug is.
Goof schreef:Kenyada schreef:Ik heb ook ooit n gesprek gehad met zo'n jongen. Vond m echt te knap dus vroeg of ie via wa n foto wilde sturen met zn linkerwijsvinger op zn neus. Maar dat wilde hij niet. Dus toen wist ik genoeg
No offence, maar ik zou ook geen foto sturen met mijn linkerwijsvinger op mijn neus omdat een ander dat van me eist.
Mij is ooit een gevraagd of ik wilde chatten op whatsapp en of ik dan ook even een bericht wilde inspreken voor hem. Hij geloofde namelijk niet dat ik een vrouw was en dacht dat ik een dikke oude vieze man van ver in de 50 was. Dikke doei.'Als je zo wantrouwend in het leven staat kun je beter wegblijven van tinder', heb ik hem toen gezegd.