Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jara

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 23:10

Ik woon samen, en heb een zoontje (8maanden), maar als ik zoals morgen vroeg een afspraak heb (8uur uit bed) vraag ik nogsteeds of mn ouders me wakker bellen aangezien ik me anders verslaap :=

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 05:53

Ja! Ja! Ja! Ikke ook!

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 07:11

vuurneon schreef:
manon_goldy schreef:
Mijn confession is dat ik een bloedhekel aan een bepaalde bokker in dit topic heb maar niet durf te reageren op haar poedersuikeropmerkingen omdat ik bang ben dat ik half bokt over me heen krijg..
Edit: typfoutje

Wat geniaal dat jij jezelf censureert trouwens :D

Ik heb censuur altijd uit staan en als er poedersuiker staat, is er ook poedersuiker getypt :')

Haha ik wist niet zeker of bokt het woordje k*t ook zo weghalen als er een woord aan vast staat dus dan maar zo :+

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:54

Vond dit wel wat grappigs hebben :') Stond toevallig onder elkaar.

Afbeelding

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:02

Mooi opgemerkt IsaCalixa _O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:43

Confession; Ik vind het belachelijk dat er nu al kruidnoten, pepernoten, chocoladepieten, noem het maar op verkocht worden! Maar zit ondertussen wel te smullen van mijn chocoladeletter :o

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:49

Confession: Ik vind het heerlijk dat er nu al kruidnoten, pepernoten en met name chocoladepepernoten worden verkocht :Y) :Y)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:57

Emmaa_ schreef:
Ik heb niet gehuild bij The Fault In Our Stars, ik vind het een verschrikkelijk boek met een verschrikkelijk verhaal en ik vind de karakters echt op het randje achterlijk :o

God wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die dit vindt :').
Ik vind dat boek echt overhyped.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:04

Nog een confession: ik zag daarnet een topic over een paard dat Dido heet, maar ik las toch echt dildo :').
Vond het al zo'n rare naam voor een paard :+.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:12

Ik weet er nog wel eentje. Een collega van me spreekt mijn naam nog steeds verkeerd uit. Maar ik werk nu al een dusdanige periode met haar samen dat ik het raar vind om haar nu nog te corrigeren, dus luister ik maar gewoon naar de verkeerde naam..

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:16

Aranel schreef:
Ik weet er nog wel eentje. Een collega van me spreekt mijn naam nog steeds verkeerd uit. Maar ik werk nu al een dusdanige periode met haar samen dat ik het raar vind om haar nu nog te corrigeren, dus luister ik maar gewoon naar de verkeerde naam..

Gewoon niet meer op reageren.. dan leert ze het vanzelf :=

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:32

Gewoon haar naam ook verkeerd beginnen uit te spreken :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:40

Aranel schreef:

Dat heb ik ook altijd. Al vind het überhaupt vaak plaatsvervangend gênant om mijn naam te corrigeren bij verkeerde uitspraak omdat hij negen van de tien keer verkeerd verstaan wordt. Mijn huisgenoot heeft me drie jaar lang Miranda genoemd, na de eerste maanden verbeteren ben ik er maar mee gestopt. :')

Daartegenover staat dan weer dat ik het zelf altijd namen die ik niet meer weet of niet zeker weet probeer te ontwijken door de zin om te bouwen. Doe ik overigens ook bij woorden waarvan ik op dat moment twijfel over de correcte spelling, dan neem ik gewoon een heel ander woord en als dat niet past een hele andere zin...

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:45

Martine_R schreef:
Gewoon haar naam ook verkeerd beginnen uit te spreken :')

Dit heb ik ook wel eens heel lang volgehouden.

"Mijn naam is Lisanne..."
"Ja dat zeg ik, Lisette"

Het kwartje is bij haar alleen nooit gevallen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:47

Aranel schreef:

Haha ik ging ook die kant op met een collega. Die bleef mijn naam met een J uitspreken... Tot ik haar naam steeds met een L uitsprak. Nu verbetert ze zichzelf steeds. :))

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:48

Aranel schreef:

Dat had ik gister nog bij m'n mondhygiëniste. Ik verbeter altijd iedereen meteen, maar bij haar ben ik het vergeten in het begin en nu zegt ze het al 3 jaar verkeerd en nu hou ik m'n mond maar :x

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:49

Met de naam heb ik ook. Heb eerder heel vaak gezegd als ze Lotte zeiden: Lottiiiieeeee. Floepte er soms gewoon uit.

Andere confession: Ik moest net iets te hard lachen toen er een mug langs m'n oor zoemde en het daadwerkelijk een soort deuntje was. Tududummmm

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:49

Confession: Ik gun het mijn vriend om te gamen, maar ik heb er stiekem zo'n vreselijke hekel aan. Dat schreeuwen naar elkaar omdat iets niet lukt, hij wordt echt boos als iets niet gaat zoals hij wil. Daarnaast heb ik ook altijd het idee dat hij niet aan mij denkt zodra hij die stomme koptelefoon opzet en alles vanaf dan om hem moet draaien...

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:03

Confession:
Ik ben ongelofelijk bang om mijn ex tegen te komen. Dus vandaag zat ik in de trein en schoot ff in de stress omdat ik zijn parfum rook. Zo zijn er wel meer kleine dingetjes. Gelukkig heb ik hem overal op geblokkeerd en word de angst beetje bij beetje minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:04

BonteLisa schreef:
Confession:
Ik ben ongelofelijk bang om mijn ex tegen te komen. Dus vandaag zat ik in de trein en schoot ff in de stress omdat ik zijn parfum rook. Zo zijn er wel meer kleine dingetjes. Gelukkig heb ik hem overal op geblokkeerd en word de angst beetje bij beetje minder.

Heel herkenbaar. Een bepaalde geur of een bepaalde jas kan me echt al in de stress laten schieten, terwijl het allebei best gangbare items zijn :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:17

Oh dat heb ik ook, de geur van zijn zippo die ontsteekt. Maar in mijn geval is het positief, geen angst om hem (vriend) tegen te komen :')

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:58

Ik heb een (aangetrouwde) oom (hij is niet helemaal 100% :o ) die soms erg dubieuze sms'jes of appjes stuurt en erg vaak naar me vraagt.. Doet hij niet bij mijn broertjes of zussen :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:01

Ik ga soms vaak uit gemak op een busstoel zitten die bedoeld is voor ouderen, minder validen of zwangere vrouwen. Met de gedachte, dat ik uiteraard op sta als iemand uit de daarvoor bestemde doelgroep de bus binnen komt. Dat vind ik prima van mezelf.

Maar als ik dan níet op zo'n speciale stoel zit, en iemand anders die ook niet in de doelgroep valt daar gaat zitten, vind ik het aso :') Terwijl ze misschien ook wel zouden opstaan wanneer nodig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:03

Dat mag toch gewoon? Daar gaan zitten? Je moet dan wel op staan voor minder validen?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:10

Ik ga daar ook wel eens zitten, ik pak gewoon een stoel die vrij is. Wat is daar aso aan?
Maar meestal ga ik achterin zitten want ik wil niet opstaan voor een oudere want ik ben zo wagenziek dat ik flauwval als ik moet staan :+