Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:manon_goldy schreef:Mijn confession is dat ik een bloedhekel aan een bepaalde bokker in dit topic heb maar niet durf te reageren op haar poedersuikeropmerkingen omdat ik bang ben dat ik half bokt over me heen krijg..
Edit: typfoutje
Wat geniaal dat jij jezelf censureert trouwens
Ik heb censuur altijd uit staan en als er poedersuiker staat, is er ook poedersuiker getypt
.
. Aranel schreef:Ik weet er nog wel eentje. Een collega van me spreekt mijn naam nog steeds verkeerd uit. Maar ik werk nu al een dusdanige periode met haar samen dat ik het raar vind om haar nu nog te corrigeren, dus luister ik maar gewoon naar de verkeerde naam..
Aranel schreef:Ik weet er nog wel eentje. Een collega van me spreekt mijn naam nog steeds verkeerd uit. Maar ik werk nu al een dusdanige periode met haar samen dat ik het raar vind om haar nu nog te corrigeren, dus luister ik maar gewoon naar de verkeerde naam..

Aranel schreef:Ik weet er nog wel eentje. Een collega van me spreekt mijn naam nog steeds verkeerd uit. Maar ik werk nu al een dusdanige periode met haar samen dat ik het raar vind om haar nu nog te corrigeren, dus luister ik maar gewoon naar de verkeerde naam..
BonteLisa schreef:Confession:
Ik ben ongelofelijk bang om mijn ex tegen te komen. Dus vandaag zat ik in de trein en schoot ff in de stress omdat ik zijn parfum rook. Zo zijn er wel meer kleine dingetjes. Gelukkig heb ik hem overal op geblokkeerd en word de angst beetje bij beetje minder.
) die soms erg dubieuze sms'jes of appjes stuurt en erg vaak naar me vraagt.. Doet hij niet bij mijn broertjes of zussen
Terwijl ze misschien ook wel zouden opstaan wanneer nodig.