Tof zo Lau! Staat je goed.
Mijn early morning outfit van vandaag (even wat uurtjes school);

Jasje is voor buiten en eventueel binnen als het fris is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:Jongens, ik kom even binnen vallen. Ik zit namelijk met een probleem...
Schoenen! Ik heb allerlei laarsjes, met hak, zonder hak, bruin, grijs, zwart, print.. Maar ik heb niet echt.. 'Gewone' schoenen, alleen laarsjes.. En pumps, maar dat vind ik niet fijn lopen de hele dag. Ik wil dat ze wel 'dicht' zijn de schoenen.. Ballerina's worden het daardoor ook niet, want die zijn open.. Ik heb wel sneakers. Maar dat vind ik zo niet elegant en ladylike. Heb ze zeer weinig aan, want vind het niet zo. Maar goed, ik merk dat de laarzen wel wat warm worden nu.
Maar dan? Ik ben echt totaal geen schoenen mens.. Ik weet helemaal niet wat er allemaal is en wat goed staat. Ik sla vaak genoeg schoenen missers en daarom houd ik het eigenlijk altijd bij laarsjes en in de zomer wandel ik de hele dag door op slippers of sneakers..
Ik wil lekker zittende schoenen, simpel qua kleur, was overal bij pasten waar ik de hele dag op kan lopen. (mag best een lage hak hebben eventueel)
Maar geen ballerina's, pumps of sneakers
Maar wat blijven er dan in hemelsnaam nog voor opties over.
Hellup
DewiRox schreef:Sjieke jurk hoor veosunce! Ben benieuwd hoe die in het echt is.
Tof zo Lau! Staat je goed.
Mijn early morning outfit van vandaag (even wat uurtjes school);
[ [url=m/zJjYAg.png]Afbeelding[/url] ]
Jasje is voor buiten en eventueel binnen als het fris is.
Veseosunce schreef:Ik ben uiteindelijk voor die laatste blauwe jurk gegaan. Heb hem gewoon besteld en maar eens zien of het mooi staat.![]()
Jennifuur, dat zijn leuke dingen die je geshopt hebt!![]()
Macyv, Toffe schoenen! Hoe combineer jij ze?