Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:29

Aan mijn irritante kniepijn! Woensdag gevallen met skeeleren en nog steeds mank ik ;(

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:35

Boompje1985 schreef:
Aan de wasmachine...ding blijft maar geluid maken met centrifugeren en ja hij staat waterpas en nee er zit niet te weinig of te veel was in...hij is gewoon op denk ik |o

Die van mijn ouders doet dat al 18 jaar en werkt nog steeds perfect :') dus er is nog hoop!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:39

Aan een webshop die zeer traag is met leveren en communiceren.
Donderdagavond (laat) besteld, de donderdag erop bericht dat ze het niet op voorraad hebben, maar naar verwachting die vrijdag binnen krijgen. Ondertussen is het maandagavond (laat) en is dat het laatste bericht dat ik van ze heb ontvangen. Geen bericht of ze het nou wel of niet hebben ontvangen, geen verzendbevestiging met track & trace, niks, nada, noppes.
Uitgaande van het meest positieve scenario heb ik nu woensdag mijn bestelling binnen. 13 dagen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst. Ondertussen heb ik legio mogelijkheden gehad om het spul zelf ergens in de winkel te gaan halen en mezelf de verzenkosten en een hoop irritatie te besparen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 02:13

Dat mensen steeds egoïstischer en bitter worden. ;(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 08:02

Aan de mensen wiens huis wij waarschijnlijk gaan komen. Het huis wordt door de bank verkocht en we zouden vandaag een bouwkundige keuring laten doen, maar de bewoners zijn tot nu toe op geen enkele manier te bereiken. Dit "geintje" flikten de bewoners ook toen we voor een tweede bezichtiging zouden komen. Het zal ze nu wel heet onder de voeten worden, maar ze zullen vroeg of laat toch een keer eruit moeten.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 10:10

Mensen en hun ludieke acties in het verkeer |o

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:43

Dat iemand die ik ken haar kat pas 2/3 weken verdwenen is en ze nu al een nieuw kitten heeft genomen 8)7 Dan houd je ook van je dier zeg..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:58

Dat dinsdag blijkbaar de werkdag van bedelaars in Amsterdam is. Maakt niet uit op welke dag ze komen trouwens, maar laat me met rust als ik reis. Was er weer eentje die de aandacht van de coupé opeiste en een verhaal begon over daklozen en dat hij graag geld of eten wilde. Vallen ze je op het station niet lastig, dan wel IN de trein... Tot nu toe oo alleen op dinsdag last van gehad.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:29

Aan het feit dat ik morgen mijn boek pas kan lezen, echt, ik wil NU weten hoe het verder gaat!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:54

friendly schreef:
Dat dinsdag blijkbaar de werkdag van bedelaars in Amsterdam is. Maakt niet uit op welke dag ze komen trouwens, maar laat me met rust als ik reis. Was er weer eentje die de aandacht van de coupé opeiste en een verhaal begon over daklozen en dat hij graag geld of eten wilde. Vallen ze je op het station niet lastig, dan wel IN de trein... Tot nu toe oo alleen op dinsdag last van gehad.

Dan doe je oortjes in en luister je niet? :') Die mensen zijn ook maar aan het overleven

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:36

Dat gezeik over de winnende veulens in het Gouden veulen topic. Het is ook nooit goed... :roll:

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:40

dat ik gister oo mn smoel ben gegaan en nu mm enkel verzwikt heb waardoor ik meer strompel als gewoon kan lopen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:42

marley93 schreef:
Dat gezeik over de winnende veulens in het Gouden veulen topic. Het is ook nooit goed... :roll:

En nu heb ik spijt dat het topic zojuist heb bekeken. Zo triest. :n

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:46

Jolien87 schreef:
marley93 schreef:

En nu heb ik spijt dat het topic zojuist heb bekeken. Zo triest. :n

Dat dus. Heel onsportief gedrag, vind ik. Iedereen behandelt het ook alsof het één of ander predikaat is wat direct in het paspoort komt. :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:17

YentlShots schreef:
friendly schreef:

Dan doe je oortjes in en luister je niet? :') Die mensen zijn ook maar aan het overleven

Niet iedereen luistert muziek. Plus...als je in een rijdende trein zit vind ik het enorm asociaal dat je dan de aandacht opeist zodat mensen niet weg kunnen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:19

marley93 schreef:

Ik snap oprecht ook niet dat er (heb maar een aantal reacties gezien) mensen zijn die het "niet leuk" vinden dat Fortuna gewonnen heeft omdat zij overleden is. Dan hebben ze vast nooit het topic gevolgd over de reis die Una eerst afgelegd heeft en hoe Fortuna er is gekomen. Kan gewoon niet geloven dat als je dat weet, je dan nog er hetzelfde over denkt..

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:45

HONDENPOEP, dat was mijn ergernis net.

Ga tussen de middag bij moeder eten. Stap uit auto midden in berg bladeren. Denk nog. Als maar geen hond eronder gepoept heeft. Nee......dat lag dus net om de hoek, dus ik stap de hoek om voor het huis en glij zo door een verse drol met mijn nieuwe schoenen -:(- . MENSEN RUIM DAT TOCH OP!

Mijn ouders huis ligt dus direct aan de stoep en was voormalig zakenpand, dus er zit ook nog een overkapping voor. Mensen laten hun hond gewoon onder die overkapping plassen en poepen op de stoep/tegen het huis aan, maar dat spoelt dus nooit weg, want daar komt geen regen -O- . Briefjes ophangen heeft geen nut. Je moet echt al achter het raam gaan zitten om ze te betrappen, maar als je dat doet, dan zien ze je dus en dan zie je de mensen hun hond ook vlug vooruit trekken.

Bah, en toen mijn schoenen voor de deur uit doen. Handen vol, deur open maken, schoenen uitprutsen....ik ging zowat over mijn nek...wat een stank %) . Duidelijk een hond die geen vlees maar brokken vreet :r .

Ben ik bang dat mijn moeder....met haar "dasty-tic" mijn dure schoenen versauwd heeft |( . Ik ben ze aan het schoonvegen met keukenrol, komt mams aan, die wel even wat op de hak wilde spuiten, zodat ik het met water en een borstel "even goed kon schoonmaken". Loopt dat spul langs de hak over het leer en volgens mij is het nu dus uitgebeten. Ik zag meteen een lichtere vlek op het leer. Maar eens wachten hoe de schoen opdroogt. Maar als ik zo meteen een vlek heb, ben ik niet blij. Heb de schoenen nog geen maand en ze waren reteduur.

Vervolgens kom ik bij mijn werk...waar is mijn sleutel? Oh nee, ligt nog bij moeder...dus weer terug. Ik loop de zelfde weg als ik met mijn "poepschoen" heb gelopen, want in die route verwachte ik mijn sleutel ergens te hebben neergelegd. Arme Mams stond nog steeds de stoep buiten te schrobben....zie ik mijn sleutel nog op de voordeur steken. Had hij zeker 1 uur gehangen :oo .

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:45

Aan OUAT :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:43

dat e3rf koffe3 ove3 mn la-pto-p h7ue3e3n is g4re3valle3 e3n mn toe3tse3nbord rfaarf doe3

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 20:14

Mijn zere knie.. alweer. Morgen de huisarts maar bellen want dit is niet goed..

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 20:17

Believe schreef:
dat e3rf koffe3 ove3 mn la-pto-p h7ue3e3n is g4re3valle3 e3n mn toe3tse3nbord rfaarf doe3

Het spijt me dat ik hier toch heel even heel hard om moest lachen :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 20:17

Aan het weer. Pf geef mij die zon maar..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 21:06

Aan dat mijn broertje zijn telefoon kwijt is, ik dara de schuld van krijg waardoor de wifi er nu uit ligt en ik op m'n beltegoed aan het Bokken ben...

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 17:29

Mensen die zelf Engelse teksten verzinnen op bokt en Facebook plaatsen, maar die gewoon eeeecht geen Engels kunnen. |o
Dat je serieus je best moet doen om te ontcijferen wat ze nou proberen te zeggen.
:')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 17:47

IsaCalixa schreef:
Dat iemand die ik ken haar kat pas 2/3 weken verdwenen is en ze nu al een nieuw kitten heeft genomen 8)7 Dan houd je ook van je dier zeg..

Iemand die ik ken heeft na afgelopen zondag haar kat moeten laten inslapen en heeft één dag later alweer twee nieuwe kittens; onbegrijpelijk.

Vandaag erger ik mij aan dit weer :D Koud, regen en windstoten