Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friendly schreef:Dat dinsdag blijkbaar de werkdag van bedelaars in Amsterdam is. Maakt niet uit op welke dag ze komen trouwens, maar laat me met rust als ik reis. Was er weer eentje die de aandacht van de coupé opeiste en een verhaal begon over daklozen en dat hij graag geld of eten wilde. Vallen ze je op het station niet lastig, dan wel IN de trein... Tot nu toe oo alleen op dinsdag last van gehad.
Jolien87 schreef:marley93 schreef:Dat gezeik over de winnende veulens in het Gouden veulen topic. Het is ook nooit goed...
En nu heb ik spijt dat het topic zojuist heb bekeken. Zo triest.
YentlShots schreef:friendly schreef:Dat dinsdag blijkbaar de werkdag van bedelaars in Amsterdam is. Maakt niet uit op welke dag ze komen trouwens, maar laat me met rust als ik reis. Was er weer eentje die de aandacht van de coupé opeiste en een verhaal begon over daklozen en dat hij graag geld of eten wilde. Vallen ze je op het station niet lastig, dan wel IN de trein... Tot nu toe oo alleen op dinsdag last van gehad.
Dan doe je oortjes in en luister je niet?Die mensen zijn ook maar aan het overleven
marley93 schreef:Dat gezeik over de winnende veulens in het Gouden veulen topic. Het is ook nooit goed...
IsaCalixa schreef:Dat iemand die ik ken haar kat pas 2/3 weken verdwenen is en ze nu al een nieuw kitten heeft genomenDan houd je ook van je dier zeg..