Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leprycorn

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:14

Mooie tijd zou ik zeggen! Je hebt al een hele intensieve dag achter de rug :j
Maar is natuurlijk wat ieder zelf wilt!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:14

De datum die wij t liefst willen is op een zondag -O- En dan kunnen we niet trouwen op de locatie die we willen. Maar dan wordt t toch maar een zaterdag. Vind de datum belangrijker dan de dag denk ik. Was die dag op een maandag gevallen waren we op maandag getrouwd.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:17

Bij ons kunnen +-56 mensen blijven slapen en de locatie zorgt voor ontbijt. Voor de niet-familie die wilt blijven gaan we wel een bedrag plakken op die overnachting, zo recupereren we ook nog wat, want de kamers hebben we sowieso, of er iemand in slaapt of niet.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:20

Ik ben dus ook echt geen avond/feest mens en als ik op een bruiloft ben ben ik meestal als ik om 8 uur er al mee bezig ben om 18:00 echt gesloopt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:24

Ons feest gaat door tot 01:00 en op die locatie zou dat in het weekend hetzelfde zijn. Vaak zit je met vergunningen qua geluid waarbij je dus 'maar' tot 01:00 door mag gaan. Daarna blijven we wss nog wel met de gasten die blijven slapen lekker bij de haard wat nababbelen enzo :)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:39

Wij hebben overdag enkel in de namiddag het gemeentehuis en foto's...wij hebben geen kerkdienst, geen receptie, dus een rustige dag op zich. Kunnen we 'savonds lang doorgaan :D

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:47

Tieneke schreef:
Bij ons kunnen +-56 mensen blijven slapen en de locatie zorgt voor ontbijt. Voor de niet-familie die wilt blijven gaan we wel een bedrag plakken op die overnachting, zo recupereren we ook nog wat, want de kamers hebben we sowieso, of er iemand in slaapt of niet.

Dat is wel super handig. Onze locatie is de tuin van mijn ouders...die wonen midden in het bos met omringend ook alleen maar bos en weides. We huren een grote tenten om in te feesten en ik was aan het denken om een aantal gewone kleine tentjes te voorzien voor mensen die van ver komen en liever willen overnachten. Lijkt me wel een fijne optie om te hebben.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:53

Leprycorn schreef:
Mooie tijd zou ik zeggen! Je hebt al een hele intensieve dag achter de rug :j
Maar is natuurlijk wat ieder zelf wilt!

Het is idd wat je zelf wilt! Ik ken ook mensen die rustig tot 5 a 6 uur 's ochtends doorfeesten.
Maar wij wisten al dat we van tevoren heel slecht zouden slapen (klopt ook. Ik had maar 2.5 uur geslapen := ) en je bent toch bekaf van de hele dag.
en nadat mijn jurk en kapsel uit waren en ik gedoucht had, was het ook alweer half 2 voor we op bed lagen :+

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:07

Wie was ook alweer fan van deze stijl?
Hij is er dus blijkbaar ook in het blauw :D
Afbeelding

Deze stijl vind ik altijd zo vreemd. Net alsof ze een heel lang bovenlijf heeft en korte pootjes :=
Afbeelding

Blush Lazaro :P
Afbeelding

Volgens mij is deze ook blush?
Afbeelding

Dit doet me aan Elvis denken :=
Afbeelding

en ook weer blush :P
Afbeelding

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:12

Die jurk waar je je vraagteken bij had <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:02

Wij hielden het feest thuis, was ergens tussen 3 en 3:30 dat de laatste gasten weg waren. :+
Maar, wij begonnen ook niet zo vroeg, wekker ging om 8:30 's morgens, om 9:30 kwam de kapster.

De schoonfamilie woont 250 km verderop, daar hadden we slaapplek voor geregeld, een boerderij/hoeve met diverse appartementen. Schoonvader wilde wel bij ons slapen, of anders een tentje opslaan, nou, ik dacht het niet. Geen familie in de buurt bij de huwelijksnacht en de dag erop, lekker samen genieten.

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:38

Wij hadden de feestavond tot 1.00 ongeveer, maar voor we uiteindelijk thuis waren was 't ook al na 2 uur..
Wij hadden wel bewust gekozen voor een vrijdag, zodat mensen ook tot laat konden blijven zonder de dag erna te moeten werken..

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 22:12

Lazaro maakt erg mooi dingen, alleen is dat ook niets wat ik zelf zou dragen. Soms wou ik dat ik wat meer 'meisje' was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 23:40

Ik vind Lazaro echt hele mooie jurken maken maar soms... :')
Galia Lahav heeft ook praaaachtige jurken, net als Berta. Helaas buiten budget, tenzij ik de loterij win. Eerst nog een vriend zoeken...

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 12:32

Wij gaan trouwen op een woensdag, bijzondere datum voor ons en dat is toevallig een woensdag :P Scheelt wel enorm in de kosten, daarom kunnen we ook trouwen waar we nu gaan :D Ben helemaal verliefd op de locatie <3 En nu mijn jurk ook uitgezocht, wordt steeds echter zo *\o/*

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:18

Stille meelezen meld zich: voor de liefhebber: ik zit al de hele middag voor de tv voor de Randy knows best marathon op TLC! Heerlijk!!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:52

Onze trouwdatum is "ingepikt".. Wordt dus verschoven..

Volgens mij ben ik hier de enige die geen echte bruidsjurk en geen feest hoeft. Ik voel me super ongemakkelijk in lange jurken en ik hou niet van feesten :') lekker goedkoop, dat wel :P

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:52

Er zijn ook trouwbroeken :D

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:19

Mirjamsel schreef:
Onze trouwdatum is "ingepikt".. Wordt dus verschoven..

Volgens mij ben ik hier de enige die geen echte bruidsjurk en geen feest hoeft. Ik voel me super ongemakkelijk in lange jurken en ik hou niet van feesten :') lekker goedkoop, dat wel :P

ingepikt??

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:29

Ooh ik ben zooo blij, heb vandaag mijn droomjurk gekocht <3 wij trouwen 1 juli 2016 en zijn ook nog op locatiejacht best lastig.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:33

Mirjamsel, bij ons was de trouwdag die wij wilden ook al volgeboekt voor de locatie. Wij hebben de datum toen ook gewijzigd.

Kaygee, gefeliciteerd!!
De locatie was het eerste dat we geregeld hadden _O-

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:39

locatie boeken hebben we gelukkig niet nodig, we doen het op eigen terrein in een tent. Is toch al een last die wegvalt :P Al is een mooie tent zeker niet goedkoper.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:48

Haha ja dat kan ook! Dan kan je inderdaad ook nog altijd de datum wijzigen als de locatie gereserveerd is.

Nou een goede tent is inderdaad ook aardig aan de prijs. Heb ik ook nog naar gekeken. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat alles geregeld wordt en je lekker op de locatie kan slapen. (al maakt dat met een tent in je achtertuin niet uit natuurlijk :+ )
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 14-11-15 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:53

Mijn bruidsjurk was lila. We zijn getrouwd in 2012.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:58

Ja, dat is zeker fijn, maar langs de ander kant vind ik het ook wel leuk om zelf te zoeken en te regelen en niet alles wat bij de zaal hoort van catering en drank te 'moeten' nemen, zoals dat wel vaak het geval is. Ik heb nu alle keuze, ook qua datum, want super handig is :D