Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Eind september wil ik zelf nog even wat leuks uitwerken met een fotograaf... maandje om echt in shape te komen en ben er nu al nerveus voor
Vandaag komen 2 dames voor mijn lens staan... heb mijn beauty dish binnen en die moet uitgeprobeerd worden
nafnaf schreef:Stille meelezer hier,
Gisteren mijn haar afgeknipt en nu vind ik eigenlijk ook wel weer leuk om een keer een shoot te doen,
ga binnekort dus maar een oproepje zetten op facebook.
zo heb ik het nu:
[ Afbeelding ]
Nessie schreef:[ Afbeelding ]
Wat andere richtingen van mij toegevoegd. Ik ben het bij deze niet met je eens (heb de foto wel ook in andere bewerkingen en origineel waar je wellicht meer achter staat). Ben voorzichtig met wat ik hier plaats maar kreeg hier veel positieve reacties op. Uiteraard heeft iedereen er z'n eigen kijk op. Voor mij is het zowel stukje portfolio als tegenwoordig vooral verdiensten omdat ik wel steeds vaker opdrachten erbij doe. Maar je zal nooit iedereen enthousiast hebben, vandaar dat ik maar plaats wat ik ok vindt
nafnaf schreef:Stille meelezer hier,
Gisteren mijn haar afgeknipt en nu vind ik eigenlijk ook wel weer leuk om een keer een shoot te doen,
ga binnekort dus maar een oproepje zetten op facebook.
zo heb ik het nu:
[ Afbeelding ]
Sheran schreef:Ik zit ook in een paar van die groepen, maar ik ben er tot nu toe niet zo enthousiast over. De meeste shoots die mensen willen maken zijn heel erg ordinair (vind ik dan). EN echt goede fotografen zijn er ook niet zo dik gezaaid.