Fijne posts weer van iedereen, vind het lastig iets nuttigs te zeggen over de beauty reviews en nagellak posts omdat ik daar niet zo in thuis ben. Maar van wat ik zie vind ik het fijn lezen! Wat mij meer ligt is de 'een dag uit het leven van' posts van Charles, supergaaf gedaan ook en leest heerlijk weg En Marit's blog ligt natuurlijk helemaal in mijn straatje, bij de uploadsite test 'zit het me alleen een beetje tegen' (klinkt zo veel negatiever dan ik het bedoel, ben het er gewoon niet helemaal mee eens) dat je over flickr qua scherpte zo enthousiast bent. Het is ook mijn favo site moet ik zeggen maar naar mijn idee verscherpen ze de foto's na en dat vind ik rete irritant bij bepaalde foto's Maar verder supergaaf en interessant, nu photobucket bij mij vervelend begint te doen ben ik op zoek naar iets nieuws dus dit is perfect
BalouArera
Geplaatst: 23-01-14 19:57
Ik heb zelf geen facebook of twitter voor mijn blog. Ik heb sowieso geen persoonlijke facebook, wel twitter, maar ik denk dat mensen wel een beetje gek van me gaan worden als ik iedere keer een link naar mijn blog plaats ofzo? Polivy, ik vind het altijd wel handig om een paar posts te zien op de homepage, maar geen 15 ofzo, zoals Anc al zei. Leuk blog heb je joyce! Blaze is echt mooi Anc!
Er moeten nog wat kleine dingetjes 'gefinetuned' worden, maar met een klein vreugdedansje kan ik nu eindelijk zeggen: vanaf vandaag vind je mijn blog op mijn eigen website Mijn eigen plekje op het wereldwijde web vind je hier! Wat vinden jullie er van? En vooral ook: wat kan er beter?
Morrow_Less
Geplaatst: 23-01-14 22:23
Zucht, ik had daarstraks gezegd dat mijn vriend ASAP in het buitenland moest zijn maar ik heb nog helemaal niets van hem gehoord. Maak me toch wat zorgen
Het is niet dat hij in de middle of nowhere zit, dus er is zeker gsm bereik *noorden Duitsland, die mensen zullen ook wel bellen dus* Fijn is wel anders, ik kan het niet laten om elke 2min mijn gsm en elk halfuur mijn mailbox te checken. Oh ik haat het als hij niets laat weten !
Imre
Geplaatst: 23-01-14 22:30
Lekker kleurtje, Polivy! Ziet er netjes uit. Mooi rustig en overzichtelijk!
Knuffel voor jou, Morrow! Hopelijk hoor je snel wat.
Ik heb momenteel wat moeite om tijd te vinden om blogposts te schrijven. Ik wil er minimaal één per week plaatsen, dat is op het nippertje gelukt vandaag: Centered Riding
Nee nog steeds niet, heb al een sms gestuurd, bericht ingesproken en een facebook berichtje verzonden (hij zei dat hij wifi zou hebben in zijn hotel). Leuke situatie nu, ik kan me de hele dag niet focussen , heb dus de ganse dag niet geleerd en heb morgen 3 examens. Laat staan over de zeer korte nacht dat ik ga hebben.
Crap zeg. Dat is zo'n rotgevoel, als je niet meer kan doen dan afwachten.
Morrow_Less
Geplaatst: 23-01-14 23:01
En door omstandigheden ben ik zeer hard aan hem gehecht, ik beeld me al allerlei rampscenario's in. Ik ben 2 jaar mishandeld geweest bij mijn ex en hij heeft me gered uit die situatie
Anoniem
Geplaatst: 24-01-14 10:32
Heb je al wat gehoor Daisy? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar het komt vast goed!
Vandaag eens geen dark&twisty lakje, maar iets liefs Essie Fiji
joyce2
Geplaatst: 24-01-14 10:38
Neej schreef:
Ik ga je nomineren Joyce Ik heb nog 8 nominaties weg te geven geloof ik
Oh god... Hahaha
@BalouArera: Thanks!
@Pol: Gaaf zeg! Toen ik van de week naar je blog keek vond ik hem nog wat kaal, ik miste wat, al wist ik eigenlijk niet precies wat. Ik vind hem nu echt heel mooi geworden, rustig, overzichtelijk en heel fris! Heel gaaf ook hoe je logo steeds weer in beeld "vliegt". Klein aandachtspuntje: Als ik op "uitzending" klik en naar beneden scrol, valt de tekst weg. Ik weet niet of meer mensen dit hebben?
Ik ga vanavond weer even aan mijn blog werken. Heb net mijn opnametafel binnengekregen dus ik kan mooie productfoto's maken. De studioflitsers straks maar eens uit het stof halen.
talievlietie
Geplaatst: 24-01-14 12:36
Oh weer heel wat gemist! Oh gelukkig maar Morrow! Ik heb vandaag een Oeps post!
Hallo allemaal! Mag ik me melden? Voor stage moet ik wordpress bijhouden en daardoor ben ik enthousiast geworden. Ik wil nu een blog bij gaan houden over mijn handicap.
Wie zou me tips kunnen geven met het netjes inrichten etc.?
Neej
Post van gisteravond over het OV en helaas, vanaf februari zal ik er toch echt weer aan moeten geloven
EllisL, tuurlijk ben je welkom Ik heb nog niet echt tips voor je, aangezien ik ook maar beginnend blogger ben, maar er zitten hier zeker meiden die meer ervaring hebben