Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muppett schreef:Ik krijg de link niet gekopieerd met mijn telefoon. Moet je even zoeken op mondoni mauritius mt 38
maralyn schreef:Nu al een week niks meer terug gehad van iemand die mijn bit wou kopen...
Ze vond de prijs met verzendkosten prima. Stuurde ik: Als ik je adress even mag, dan geef ik je mijn bank nummer, krijg je een track en trace nummer...bladiebladiebla...zoals ik altijd doe zegmaar.
Naar nog niets gehoord.
Varekaj schreef:Heb een ongebroken rubber trensje op kapaza en BM staan. Vraagprijs is €10 excl. gaat er iemand via kapaza mailen "voor 5€ incl. mag je hem verzekerd verzenden naar...".
Maar even beleefd gemaild dat ik dan nog moet bijbetalen om het ding kwijt te raken en dat het bitje dan wel mooi hier mag blijven.
Muppett schreef:Varekaj schreef:Heb een ongebroken rubber trensje op kapaza en BM staan. Vraagprijs is €10 excl. gaat er iemand via kapaza mailen "voor 5€ incl. mag je hem verzekerd verzenden naar...".
Maar even beleefd gemaild dat ik dan nog moet bijbetalen om het ding kwijt te raken en dat het bitje dan wel mooi hier mag blijven.
Hahahaah mooi, en verzekerd verzenden voor zo'n prijsje is sowieso de moeite niet.
Ben ooit een k&k bit verloren per post; verkoper had hem verzonden in een dun papieren envelopje. Het envelopje kwam aan, het zware k&k bit van 14,5 cm niet...