Vannacht werd ik tegen half 5 wakker omdat ik naar de wc moest, en ik denk wat ruikt het raar op de slaapkamer. Loop ik naar de badkamer toe, ja toen wist ik al hoe laat het was, m'n hond had binnen gepoept. Ik op de camera gekeken, was ie onrustig. Dus maar naar beneden gegaan, had ie diarree. Normaal is ie goed zindelijk dus ik dacht al zoiets. Kon ik het op staan ruimen om half 5 's ochtends.
Weer terug naar bed gegaan maar kon niet slapen, kwart voor 6 ging de wekker van m'n man. M'n man zeggen dat ik de dierenarts moest bellen voor pillen en eventueel zijn vader vragen of die een keer extra de hond buiten wil laten ivm de diarree. En nog bedankt voor het opruimen zei die. Geeft me een kus en gaat weg...
Geen gefeliciteerd, niks.
Ik nog wachten tot ik dan misschien een appje krijg, niks. Stuur ik; happy birthday to me
Op Facebook wel 2 mensen feliciteren maar mij niet.
Krijg ik terug gefeliciteerd met je verjaardag, ik wilde je laten slapen.
Jaja dikke smoes hij was het gewoon vergeten want hij zei wel bovenstaande. Nou leuk hoor.
Nog geprobeerd verder te slapen maar lukte niet en regen 8u in de ochtend ging de buurman z'n dakkapel schuren en dakpannen verplaatsen. Dus er maar uit gegaan, gegeten en vlug naar de dierenarts om pillen voor m'n hond te halen en straks weer te gaan werken. Nou dat was dus mijn verjaardag tot nu toe.