Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 11:16

Zulke verpakkingen zijn toch prima open te krijgen met een aardappelschilmesje?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 12:07

Nou, dan steek ik in mijn been. Moet ik een verpakking pleisters openen, dan steek ik in mijn andere been. Dan wil ik met de auto naar de dokter, is het batterijtje van de auto sleutel leeg, nieuw batterijtje uit de verpakking halen; slagaderlijke bloeding in mijn linker pols. 122 bellen met mijn rechterhand. Dat dus.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 12:09

Ik heb gelezen dat het met een blik opener kan.
Nooit geprobeerd overigens.
En ik vermoed dat de jonkies onder ons die niet eens hebben?

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 12:51

Als ik die dingen bij de hand had hoefde ik ook geen schaar te kopen :)*

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 12:53

Als de kleur van je oogpotlood niet in het midden zit. En dat je bij elke beweging moet uitkijken dat je geen splinters in je oogleden krijgt :')
Het is een heel mooi potlood. De kleur is bijna hetzelfde als die van het hout, dus nog best lastig te zien ook hoe je 'm moet vasthouden zodat hij in de goede hoek schuin staat tov je gezicht :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:21

Kreeg je wel de verpakking open? :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:36

Koper schreef:
Als de kleur van je oogpotlood niet in het midden zit. En dat je bij elke beweging moet uitkijken dat je geen splinters in je oogleden krijgt :')
Het is een heel mooi potlood. De kleur is bijna hetzelfde als die van het hout, dus nog best lastig te zien ook hoe je 'm moet vasthouden zodat hij in de goede hoek schuin staat tov je gezicht :')

Aaahh dit had ik ook in december, had mezelf geprikt met het hout van het potlood in m'n oog. M'n oog zag er een week lang uit alsof ik op het punt stond bloed te gaan huilen :')

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 20:10

Koper schreef:

Herkenbaar, daarom ben ik overgestapt op eyeliner uit een pen, was even oefenen, maar nu in 1x goede streep op mijn ogen, ipv overal op mijn gezicht, behalve waar het moet zitten

Stom: portokosten retour proberen te vragen via Daan, de bot van Post Nl, bijna onmogelijk. Uiteindelijk zou ik het niet terug krijgen, dus door laten verbinden met de medewerker, krijg ik het gelukkig wel terug, Daan was fout.
Chatbots zijn sowieso stom. Evenals, ik had het al een keer gezegd, wachtmuziekjes..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 23:12

rien10 schreef:
Kreeg je wel de verpakking open? :+

Ternauwernood :P

Yavanna het is een oogschaduwpotlood, geen kohlpotlood. Die laatste heb ik overigens ook als pen geprobeerd en het resultaat was fenomenaal: binnen een half uur was het over mijn halve gezicht uitgezwommen. Potlood blijft zitten, en ik hoop dat het volgende potloodje de kleur gewoon weer in het midden heeft.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:16

Misschien is deze al genoemd, mensen die een vraag hebben en dan beginnen met: ‘in de rubriek durf te vragen…’

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:25

Ik de rubriek doffe ellende; ik sloop net het koffiezetapparaat op mijn werk.

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:01

Meisjes/vrouwen die een groepsfoto maken, inclusief de idiote naar voren gebogen bovenlichamen en doorgezakte benen en getuite lippen .

Is dat sexy ofzo

Sorry ik snap hier echt niks van ..

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:06

Je tasje tussen je borsten ipv alleen om je schouder
Kleine boops no problem maar soms denk ik ...Nee to much
Waaronder ik mezelf schaar dus.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:11

aisa schreef:
Meisjes/vrouwen die een groepsfoto maken, inclusief de idiote naar voren gebogen bovenlichamen en doorgezakte benen en getuite lippen .

Is dat sexy ofzo

Sorry ik snap hier echt niks van ..

Huh? Merk je dan nooit dat de zwaartekracht harder trekt het moment dat de camera tevoorschijn komt?

Ik vind het doorzakken van vrouwen op groepsfoto's een enorm interessant cultureel verschijnsel. Het schijnt wel vooral de millennial generatie te zijn. Ik weet ook nog steeds niet waarom "wij" dit doen. Kan ook een vorm van body awareness zijn. Dus het verbergen van ons lichaam door een andere houding aan te nemen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:40

Fruitvliegjes.

Ik kom er maar niet vanaf.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 5 min geleden

Selina schreef:
Fruitvliegjes.

Ik kom er maar niet vanaf.

Hier geen fruitvliegjes maar rouwvliegjes, ook zo stom.