Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:Ik dacht, laten we er een overzichtje tegenaan gooien, want we hebben het onderling wel netjes gedaan, toch?![]()
Overzicht niet-geheime Santa herfst-editie
Gekregen boeken
Biebz kreeg: The Pumpkin Spice Cafe en The Cinnamon Bun Book Store - beide van Laurie Gilmore
Urbanus kreeg: The September House - Carissa Orlando
Suliko kreeg: Life of Pi - Yann Martel en The inheritance of love - Kiran Desai
Dwitzel kreeg: De kleine vreemdeling - Sarah Waters en Zestien paarden - Greg Buchanan
LWDaisy kreeg: Go as a river - Shelley Read en Man's Search For Meaning - Victor E. Frankl
Allemaal verschillende boeken dus! En zo te zien zijn we allemaal om ter blij'ste (wat?) met onze pakketten - hebben we allemaal goed gedaan dus!
Niet zo Secret, deze editie, maar wel mooi geregeld
Hophop, op naar de volgende editie!
LWDaisy schreef:Zo, terug thuis van de tandarts!![]()
Ik was mezelf al gaan belonen in Kruidvat (ik sta doodsangsten uit bij de tandarts haha, dus ik mag mezelf belonen als ik daar niet hysterisch ben geweest), en toen ik thuis kwam en in de pakjeskist dook, lag daar een nog véél leukere beloning!
Kleine moeial was meteen weer van de partij..
[ Afbeelding ]
Dankjewel Suliko, ik ben echt méga blij met het pakket!
[ Afbeelding ]
Ik kijk enorm uit naar beide boeken, helemaal mijn ding! En idd: niks dubbel haha, goed gedaan!![]()
De thee is sowieso een topper haha, mijn favo smaakcombinatie! Ik kijk uit naar de bakmix, ik hou van bakken haha! Ik laat nog weten wat ik er van vind![]()
En een extra dankjewel voor het hele lieve kaartje. Ik kom hier op Bokt zo veel lieve mensen tegen, het herstelt mijn hoop in de mensheid, en het geeft altijd zo'n opkikker.. Ik heb ondertussen een kleine verzameling kaartjes in mijn boekenkast staan van Bokkers, geeft zo'n fijn gevoel!
Suliko schreef:Lekker late reactie, ik zat in Duitsland in een dal met enorm slecht bereik.![]()
Heel fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent! Go As A River wil ik zelf ook nog graag lezen. Ik vond het ook leuk om een pakketje voor je samen te stellen.
Hier paste een tweede boek ook goed in het budget. Het boek van Frankl zat al eerder in mijn hoofd bij het idee om LWDaisy als lootje te krijgen, maar op zichzelf staand vond ik het een te dun boekje, meer passend als extra.
Citaat:Aanmeldingen WintereditieDeze lijst niet quoten, aanmelden doe je door een PB te sturen naar Marjo met je e-mailadres
- Marjo
- ynskek
- Cynn