Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 14:08

Net thuis van heerlijk weekendje in Epe en bij de post in de hal geen pakje, jammer hoor :( Dan eerst maar spullen uitpakken, wasmachine aan, boodschappen doen. Kom ik boven op mijn werkkamer, wat staat daar nou op mijn bureau!! PAKJE!!!!! Wauw, boek en klein kadootje was het toch, dit is een hele doos met kadootjes. Heel erg bedankt LWDaisy!! Beide boeken ken ik niet en lijken me super. Ga nu heel blij verder met opmruimen _O- Afbeelding

Marjo

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-24 14:16

Oh Zestien Paarden heb ik al een paar keer bekeken. Als ik die in het Engels tegenkom kan ik 'm vast niet laten liggen :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 15:24

Ooh ik las de eerste zinnen en dacht "huh, geen pakje?" - maar gelukkig lag het wel op je te wachten haha!

De kleine vreemdeling is trouwens hét boek. Hetgene ik enkel nog tweedehands kon opsnorren.
Het andere boek kwam ik tegen op de boekentafel in de lokale Carrefour hier, ik las "thriller" en dacht "kom jij ook maar mee" haha.

Geniet ervan, hopelijk vind je de boeken leuk :D

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 09:35

Ik word heel blij van jullie allemaal <3

Fantastische pakketten! Hebben jullie onderling afgesproken om 2 boeken te doen, of zaten jullie telepathisch allemaal op dezelfde landlijn ofzo? :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 12:40

Toeval, telepathie, ... gewoon leuk haha.

Ik hou zo'n beetje de prijs van een nieuw boek in gedachten. Voor datzelfde geld kon ik er 2 kopen. Vandaar mijn keuze voor 2 boeken :D

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 13:36

Precies, telepathie! Het boek wat ik kocht was er alleen in paperback, daardoor vrij goedkoop, dus qua budget kon die 2e er prima bij :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:28

Zo, terug thuis van de tandarts! :D
Ik was mezelf al gaan belonen in Kruidvat (ik sta doodsangsten uit bij de tandarts haha, dus ik mag mezelf belonen als ik daar niet hysterisch ben geweest :') ), en toen ik thuis kwam en in de pakjeskist dook, lag daar een nog véél leukere beloning!

Kleine moeial was meteen weer van de partij..
Afbeelding

Dankjewel Suliko, ik ben echt méga blij met het pakket!
Afbeelding

Ik kijk enorm uit naar beide boeken, helemaal mijn ding! En idd: niks dubbel haha, goed gedaan! *\o/*
De thee is sowieso een topper haha, mijn favo smaakcombinatie! Ik kijk uit naar de bakmix, ik hou van bakken haha! Ik laat nog weten wat ik er van vind :D

En een extra dankjewel voor het hele lieve kaartje. Ik kom hier op Bokt zo veel lieve mensen tegen, het herstelt mijn hoop in de mensheid, en het geeft altijd zo'n opkikker.. Ik heb ondertussen een kleine verzameling kaartjes in mijn boekenkast staan van Bokkers, geeft zo'n fijn gevoel! <3

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 20:46

Hier drukke dagen achter de rug, maar wel stiekem aan het meelezen in dit topic en al ontzettend leuke pakketten langs zien komen!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 09:28

Citaat:
Suliko {:) - LWDaisy [&]
LWDaisy {:) - DWitzel [&]
DWitzel {:) - Biebz [&]
Biebz {:) - Urbanus [&]
Urbanus {:) - Suliko [&]

Dan zijn we rond, toch? *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 22:15

DWitzel schreef:
Precies, telepathie! Het boek wat ik kocht was er alleen in paperback, daardoor vrij goedkoop, dus qua budget kon die 2e er prima bij :+

Hier hetzelfde :=

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 12:15

Haha, wat ontzettend toevallig!

Vraagje voor de goodreads-gebruikers hier. Tellen luisterboeken voor jullie mee?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-24 12:24

Kookaburra schreef:
Haha, wat ontzettend toevallig!

Vraagje voor de goodreads-gebruikers hier. Tellen luisterboeken voor jullie mee?

Zeker! Waarom niet?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 12:51

Het is zo anders dan lezen := Maar het is wel weer een boek!

Dan ga ik zo ook loggen :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-24 13:06

Het is misschien een beetje persoonlijk, maar ik vind een audioboek net zo goed meetellen als een boek dat je leest :j

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 20:07

Ik niet haha, sorry.
Maar dat is echt vanuit mijn eigen perspectief - ik let bij een audioboek gewoon minder op. Ik heb een abonnement, zou niet zonder kunnen - maar ik ervaar lezen en luisteren als 2 niet gelijke dingen :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 20:56

Ik tel ze wel mee maar markeer ze wel extra als geluisterd. Ik stel mezelf ook meerdere doelen... een totaal en een fysiek/ e-book doel

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 10:41

Ik dacht, laten we er een overzichtje tegenaan gooien, want we hebben het onderling wel netjes gedaan, toch? :D

Overzicht niet-geheime Santa herfst-editie

Gekregen boeken
Biebz kreeg: The Pumpkin Spice Cafe en The Cinnamon Bun Book Store - beide van Laurie Gilmore
Urbanus kreeg: The September House - Carissa Orlando
Suliko kreeg: Life of Pi - Yann Martel en The inheritance of love - Kiran Desai
Dwitzel kreeg: De kleine vreemdeling - Sarah Waters en Zestien paarden - Greg Buchanan
LWDaisy kreeg: Go as a river - Shelley Read en Man's Search For Meaning - Victor E. Frankl

Allemaal verschillende boeken dus! En zo te zien zijn we allemaal om ter blij'ste (wat? :')) met onze pakketten - hebben we allemaal goed gedaan dus!
Niet zo Secret, deze editie, maar wel mooi geregeld :)

Hophop, op naar de volgende editie! :D

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 11:37

LWDaisy schreef:
Ik dacht, laten we er een overzichtje tegenaan gooien, want we hebben het onderling wel netjes gedaan, toch? :D

Overzicht niet-geheime Santa herfst-editie

Gekregen boeken
Biebz kreeg: The Pumpkin Spice Cafe en The Cinnamon Bun Book Store - beide van Laurie Gilmore
Urbanus kreeg: The September House - Carissa Orlando
Suliko kreeg: Life of Pi - Yann Martel en The inheritance of love - Kiran Desai
Dwitzel kreeg: De kleine vreemdeling - Sarah Waters en Zestien paarden - Greg Buchanan
LWDaisy kreeg: Go as a river - Shelley Read en Man's Search For Meaning - Victor E. Frankl

Allemaal verschillende boeken dus! En zo te zien zijn we allemaal om ter blij'ste (wat? :')) met onze pakketten - hebben we allemaal goed gedaan dus!
Niet zo Secret, deze editie, maar wel mooi geregeld :)

Hophop, op naar de volgende editie! :D

Ohja, overzichtje :') Dankjewel haha

Idd niet heel erg secret, maar wel heel erg leuk :j

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 21:35

LWDaisy schreef:
Zo, terug thuis van de tandarts! :D
Ik was mezelf al gaan belonen in Kruidvat (ik sta doodsangsten uit bij de tandarts haha, dus ik mag mezelf belonen als ik daar niet hysterisch ben geweest :') ), en toen ik thuis kwam en in de pakjeskist dook, lag daar een nog véél leukere beloning!

Kleine moeial was meteen weer van de partij..
[ Afbeelding ]

Dankjewel Suliko, ik ben echt méga blij met het pakket!
[ Afbeelding ]

Ik kijk enorm uit naar beide boeken, helemaal mijn ding! En idd: niks dubbel haha, goed gedaan! *\o/*
De thee is sowieso een topper haha, mijn favo smaakcombinatie! Ik kijk uit naar de bakmix, ik hou van bakken haha! Ik laat nog weten wat ik er van vind :D

En een extra dankjewel voor het hele lieve kaartje. Ik kom hier op Bokt zo veel lieve mensen tegen, het herstelt mijn hoop in de mensheid, en het geeft altijd zo'n opkikker.. Ik heb ondertussen een kleine verzameling kaartjes in mijn boekenkast staan van Bokkers, geeft zo'n fijn gevoel! <3

Lekker late reactie, ik zat in Duitsland in een dal met enorm slecht bereik. :')
Heel fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent! Go As A River wil ik zelf ook nog graag lezen. Ik vond het ook leuk om een pakketje voor je samen te stellen.

Hier paste een tweede boek ook goed in het budget. Het boek van Frankl zat al eerder in mijn hoofd bij het idee om LWDaisy als lootje te krijgen, maar op zichzelf staand vond ik het een te dun boekje, meer passend als extra.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 21:47

Suliko schreef:
Lekker late reactie, ik zat in Duitsland in een dal met enorm slecht bereik. :')
Heel fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent! Go As A River wil ik zelf ook nog graag lezen. Ik vond het ook leuk om een pakketje voor je samen te stellen.

Hier paste een tweede boek ook goed in het budget. Het boek van Frankl zat al eerder in mijn hoofd bij het idee om LWDaisy als lootje te krijgen, maar op zichzelf staand vond ik het een te dun boekje, meer passend als extra.

Hahaha geen probleem hoor, hopelijk heb je het leuk gehad! :D
Ik heb de boeken in de woonkamer gezet, zo staren ze me fijn aan "lees ons" :')

Ik was eerder vandaag een docu aan het kijken over de renovatie van een Frans kasteel, wat een project! Ze hebben er ook een boek over geschreven, maar dan lees ik "40 euro" en denk ik "ugh" - ben ik nou zo'n zeikerd of is dat inderdaad duur voor een boek? :') 304 pag. incl. foto's. Uiteindelijk koop ik hem waarschijnlijk wel haha.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-24 17:43

Ik ben helemaal vergeten om nog een recap van de zomer editie te maken. Is hier nog behoefte naar? Ik zal iig de titels van de boeken toevoegen aan de GoodReads lijst :) .

Verder zal ik vanavond de details plaatsen voor de wintereditie *\o/*

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-24 17:55

GSBS: De Winter '24 Editie!

Afbeelding

De winter staat voor de deur. Kou, sneeuw, lekker met een goed boek en een warme choco op de bank genieten van een verhaal. Wie wil dat nou niet? Dus, lekker meedoen met de GSBS deze keer!
De winter duurt van 21 november t/m 20 maart.

Tip: Check het GSBS GoodReads account voor suggesties!

Lootjestrekken.nl
Het verdelen van de lootjes doen we via Lootjestrekken.nl. Hiervoor heb ik alleen je e-mailadres nodig! Je vult dan zelf bij Lootjestrekken.nl je voorkeuren en je adres in. Ondertussen kletsen we in dit topic verder over onze wensen en wat we leuk vinden.

Belangrijke afspraken
  • Aanmelden voor de lente-editie vóór 20 november 2024, via PB bij Marjo, met je e-mailadres* (de lootjes worden getrokken tussen 20 en 22 november 2024)
  • Na aanmelding plaats je een voorstelpost in het topic*
  • Het pakket bevat één nieuw boek, inclusief een hint
  • Budget van €15-€20 voor iets extra's (dit budget mag gebruikt worden voor een 2e boek. Check bij je lootje of deze openstaat voor een tweedehands boek)
  • Verzenden tussen 20 januari en 31 januari 2024
  • Adres zelf toevoegen bij Lootjestrekken
  • Actief meepraten in het topic
Bij aanmelden ga ik er vanuit dat je akkoord bent met deze afspraken

*Heb je meegedaan met eerdere GSBS? Laat dan opnieuw weten dat je meedoet met je e-mailadres. Zet ook een voorstelpost in het topic, of kopieer degene die je eerder hebt gemaakt.

Vragen/opmerkingen of feedbackpunten zijn altijd welkom en worden gewaardeerd. Wel wil ik voorstellen dat we géén feedback of kritiek leveren in de periode dat de boeken worden uitgepakt. Feedback/kritiek etc. mag wel te allen tijde via PB naar Marjo gestuurd worden.[/quote]

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-24 19:05

Jaaa winter editie *\o/* ik stuur zo weer een pb

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-24 19:28

Leuk :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-24 19:30

Citaat:
Aanmeldingen Wintereditie
  • Marjo
  • ynskek
  • Cynn
Deze lijst niet quoten, aanmelden doe je door een PB te sturen naar Marjo met je e-mailadres