Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Telpeva schreef:Je zou toch denken dat een bank zo professioneel is dat je geen afspraken kunt inplannen op dagen dat ze gesloten zijn.
Dat dus.Stond nergens vermeld bij dit kantoor,bij 2 andere kon ik geen afspraak maken.
Mijn andere bank waar ik klant ben is de volgende dagen tussen Kerst en Nieuwjaar wel open maar bij deze maatschappij loopt mijn hypotheek niet.
Inderdaad Bienotje.Al 25 jaar zit ik met deze woning in mijn hoofd.
Kookaburra schreef:Verdorie lang al aan het wachten op mijn bestelde eten. Ik snap dat het druk is, maar toch eventjes gebeld naar het restaurant. Waren ze het bonnetje kwijtgeraakt![]()
Nu dus nog een halfuur wachten. Merrie kersemus
Zebrastreep schreef:Bleh al een uur ontzettend misselijk en mijn buik is wat van slag.
Ik hoop toch niet dat ik het buikgriepje heb overgenomen zeg
Anastasia24 schreef:Hoe krijgen ze het soms ook voor elkaar hè.Van m'n paard gedonderd.![]()
Niet alleen dat, krijgt hij het voor elkaar zijn voet door de beugel te rennen, die zat muurvast dus ervan af moeten zagen.
Krijg het soms zelf ook niet bedacht.Beide geen schrammetje gelukkig.
Anastasia24 schreef:Van m'n paard gedonderd.![]()
Niet alleen dat, krijgt hij het voor elkaar zijn voet door de beugel te rennen, die zat muurvast dus ervan af moeten zagen.
Menino schreef:Anastasia24 schreef:Van m'n paard gedonderd.![]()
Whut. Hoe moet ik dit voor me zien? Zat hij met zijn hoef klem?
(Dacht ook eerst toen ik het las dat je de hoef eraf moest zagen)
Zebrastreep schreef:Inmiddels voor de zoveelste keer overgegeven nu kan ik weer een uur slapen en begint het gezeik opnieuw. En ik zit dan echt als een klein kind half te janken omdat ik het niet wil maar het gebeurd.
Ik voel mij nu al compleet uitgeput.
Caira schreef:Zebrastreep schreef:Inmiddels voor de zoveelste keer overgegeven nu kan ik weer een uur slapen en begint het gezeik opnieuw. En ik zit dan echt als een klein kind half te janken omdat ik het niet wil maar het gebeurd.
Beterschap, hier hetzelfde en dan de wc niet halen, en dan bedenken f*ck ik ben hier de volwassene dus dan ben je al zo ellendig, moet je het ook zelf nog opruimen…
Zebrastreep schreef:Inmiddels voor de zoveelste keer overgegeven nu kan ik weer een uur slapen en begint het gezeik opnieuw. En ik zit dan echt als een klein kind half te janken omdat ik het niet wil maar het gebeurd.