Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:52

Relaxed dit is werkelijk zonde van mijn tijd dus je hebt gelijk ;)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 23:03

Merlen schreef:
Telpeva schreef:
Je zou toch denken dat een bank zo professioneel is dat je geen afspraken kunt inplannen op dagen dat ze gesloten zijn.

Dat dus.Stond nergens vermeld bij dit kantoor,bij 2 andere kon ik geen afspraak maken.
Mijn andere bank waar ik klant ben is de volgende dagen tussen Kerst en Nieuwjaar wel open maar bij deze maatschappij loopt mijn hypotheek niet.
Inderdaad Bienotje.Al 25 jaar zit ik met deze woning in mijn hoofd.

Je zit er al vele jaren in, ik snap dat je alles nu liefst gelijk opgelost wil zien.

Maar zo lange tijd samen en op jezelf gaan is complex. Dat kun je (en moet je ook niet willen) om nu van ene op andere dag snel te regelen.

Ervaring, je mag pb-en als je dat wilt.

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 23:06

Ik beschouw mezelf al jaren als alleenstaande met een extra volwassen klein kind in huis.
Een grote zorg minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 23:21

Ik hoop dat het je heel snel lukt merlen, maar ik ga wel met bienotje mee dat het niet zo 123 geregeld is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 23:22

Telpeva schreef:
Je zou toch denken dat een bank zo professioneel is dat je geen afspraken kunt inplannen op dagen dat ze gesloten zijn.

Dat sowieso :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 23:23

Iemand op Facebook eet sushicake en ik word er gewoon fysiek misselijk van.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 23:29

Kookaburra schreef:
Verdorie lang al aan het wachten op mijn bestelde eten. Ik snap dat het druk is, maar toch eventjes gebeld naar het restaurant. Waren ze het bonnetje kwijtgeraakt |(
Nu dus nog een halfuur wachten. Merrie kersemus -O-

Eten is binnen, hebben ze er een beetje extra's bij gedaan. Mocht ook wel. Maar ze hebben er ook sterretjes-vuurwerk bij gegeven. Door een vervelende ervaring vroeger heb ik echt een hekel aan vuurwerk. Ik ben nu echt eventjes heel verdrietig en boos.

Hopenlijk kan er buren of collegas blij mee maken.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 23:47

Bedankt voor de digitale knuffel eerder

Naast dat hele akkefietje vandaag ook af moeten stappen, omdat het jonkie opeens heel gespannen/rennerig was. Aan de longe voor het rijden sprong ze ook steeds over. Heb het zadel anders aangesingeld en nog eens gelongeerd en toen liep ze wel weer goed, maar niet meer kunnen opstappen. Misschien heeft ze wel net zo'n tik als ik dat alles altijd hetzelfde moet zijn haha. Zadelmaker komt volgende week voor een nieuw zadel. Ik baal er wel heel erg van, word er onzeker van of ik wel het goede heb gedaan om af te stappen. Als ik dat hier vertel dan is het "Ze is je aan het uittesten", terwijl ze helemaal niet zo is :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 00:08

Bleh al een uur ontzettend misselijk en mijn buik is wat van slag.

Ik hoop toch niet dat ik het buikgriepje heb overgenomen zeg :=

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 00:11

De polar express staat niet meer op Netflix ;(

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 00:17

Zebrastreep schreef:
Bleh al een uur ontzettend misselijk en mijn buik is wat van slag.

Ik hoop toch niet dat ik het buikgriepje heb overgenomen zeg :=

Had ik gisteren en de mensen om mij heen ook. Verschrikkelijk slecht eten gehad. Vandaag een vis pannetje uit de oven met kabeljauw, grote garnalen, wortel, prei en kruidenboullion over bakken met Gruyèrekaas en een scheut Pinot Blanc uit de Elzas en alles is weer okidoki. Eten met smaak. En het restant van de fles van die Pinot Blanc met zijn tweeen. Life is good.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 00:24

Van m'n paard gedonderd. :')
Niet alleen dat, krijgt hij het voor elkaar zijn voet door de beugel te rennen, die zat muurvast dus ervan af moeten zagen.
Krijg het soms zelf ook niet bedacht. :wave: Beide geen schrammetje gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 00:46

Anastasia24 schreef:
Niet alleen dat, krijgt hij het voor elkaar zijn voet door de beugel te rennen, die zat muurvast dus ervan af moeten zagen.
Hoe krijgen ze het soms ook voor elkaar hè. :') Gelukkig hebben jullie beide niks!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 01:13

Gadver opeens echt niet lekker heb het ook ijskoud

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 02:29

Anastasia24 schreef:

Whut. Hoe moet ik dit voor me zien :+ ? Zat hij met zijn hoef klem?

(Dacht ook eerst toen ik het las dat je de hoef eraf moest zagen _O- )

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 03:33

Menino schreef:
Anastasia24 schreef:

Whut. Hoe moet ik dit voor me zien :+ ? Zat hij met zijn hoef klem?

(Dacht ook eerst toen ik het las dat je de hoef eraf moest zagen _O- )

Ik ook _O- maar toen klopte “beide geen schrammetje meer” niet meer

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 04:07

Nou hartstikke ziek alles is eruit gekomen en heb het ijs en ijskoud en lig te trillen als een rietje.

Inmiddels verkast maar de bank. Ik lag bij mijn moeder te slapen maar die werd steeds wakker dus ben maar naar beneden verkast omdat het daar ook warmer is.

Hopelijk zijn de 3 dekens nu genoeg

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 05:27

Al 1,5 week ziek- ontsteking in m’n evenwichtsorgaan. Mega hoofdpijn, draaierig, misselijk. Inmiddels ook nog verkouden (geen COVID). En ik kan gewoon niet slapen, al uren aan het woelen :( IK WORD GEK -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 06:15

Inmiddels voor de zoveelste keer overgegeven nu kan ik weer een uur slapen en begint het gezeik opnieuw. En ik zit dan echt als een klein kind half te janken omdat ik het niet wil maar het gebeurd.

Ik voel mij nu al compleet uitgeput.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 08:18

Mijn man die een afspraak heeft bij de parodontoloog. Om 8u smorgens, hartje Rdam. Man je hebt vakantie :+ had dat niet ff later gekund? En dan net op zn gemak gaan douchen enz. Ik wil uitslapen!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 08:40

Zebrastreep schreef:
Inmiddels voor de zoveelste keer overgegeven nu kan ik weer een uur slapen en begint het gezeik opnieuw. En ik zit dan echt als een klein kind half te janken omdat ik het niet wil maar het gebeurd.

Beterschap, hier hetzelfde en dan de wc niet halen, en dan bedenken f*ck ik ben hier de volwassene dus dan ben je al zo ellendig, moet je het ook zelf nog opruimen…

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 10:00

Mijn zus ook vannacht aan het spoken geweest. Combinatie van teveel snaaien, lactose intolerantie en zwanger zijn, maar vervolgend lig ik ook wakker. En dan staat de ganglamp boven weer voor saus aan. Had de deur dichtgedaan, maar toen stond er om 5:30 weer een kat te zeiken dat die erin wou. En vanmorgen ging de wekker weer om 6:45 :Z

Edit: ze moest niet overgeven. Er was een kat op haar gezicht gesprongen en die had een hele haal in het gezicht gemaakt (lip), dus ze bloedde als een runt. Heeft zij weer hoor :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 10:58

Caira schreef:
Zebrastreep schreef:

Beterschap, hier hetzelfde en dan de wc niet halen, en dan bedenken f*ck ik ben hier de volwassene dus dan ben je al zo ellendig, moet je het ook zelf nog opruimen…

Jup dit had ik vorige week. Wou bijna mijn moeder bellen of ze wou komen schoonmaken. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 11:10

Mijn moeder heeft het inmiddels ook maar nog maar net dus die zal zich beroerd voelen. Nu moet ik het ook zelf schoonmaken :')

Mijn zusje zit hier nog in huis die zal het nu ook wel krijgen in ieder geval kan niemand haar nu wegbrengen want alle 3 liggen we op bed of de bank.

En oh deze is inderdaad niet grappig. Alles voelt bij mij redelijk rustig momenteel maar wel buikpijn en golven van misselijkheid. Nee dan toch liever verkouden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 11:23

Zebrastreep schreef:

Sterkte :(:) .

Buikgriep is zó vervelend. Ik denk echt het allernaarste. Vergeet je altijd als je het lang niet gehad hebt. Maar de combinatie van spugen (uitputtend) i.c.m. weinig of slecht slapen is killing.

Je werkt in de zorg, dus je weet dit, maar toch; tussendoor lekker vocht aanvullen met o.r.s. Scheelt echt qua uitputting/uitdroging.