Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:21

Ik heb net wafels gebakken
En er is niemand verder in huis om mij te helpen opeten.... Dit is echt zooo jammer
Edit foto vergeten

Afbeelding

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:27

Cayenne schreef:
We liepen vorige week op een beurs en eenmaal buiten kwam er zo'n vliegtuigje met tekst erachter voorbij gevlogen waarop iemand vroeg of de ander wilde trouwen.
Dat was blijkbaar voor één van de toeschouwers, want even verderop ging een man op zijn knieën voor zijn vriendin en je kon aan alles zien dat ze zich enorm geneerde :=
Geen idee of ze nou wel of niet ja heeft gezegd, maar zeker niet op dat moment! Ze probeerde hem maar overeind te trekken en het doosje met de ring dicht te doen.
Ik weet niet of ik het nou sneu voor haar of voor hem moest vinden :=

Mijn biecht is dat dit vast niet in dit topic hoort, maar ik dat gewoon even negeer :+

Ik denk dat huwelijken die op zo’n manier beginnen (vrouw wordt publiekelijk ten huwelijk gevraagd terwijl ze daar helemaal niet van houd) nooit een lang leven zijn geschonken := je moet als man wel een beetje een bord voor je kop hebben als je dat na die tijd samen nog niet weet, erg hoor.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:28

hagelslag schreef:
Ik heb net wafels gebakken
En er is niemand verder in huis om mij te helpen opeten.... Dit is echt zooo jammer
Edit foto vergeten

[ [url=m/wEOZFw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stuur maar op hoor Y)(^)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:29

Laatst werd ook een deelneemster van een marathon bij de finish ten huwelijk gevraagd, schijnbaar vond zij het helemaal leuk, maar ik zou dat echt niet tof vinden. Zo'n enorme sportieve prestatie neerzetten wat dan overschaduwd wordt door een huwelijksaanzoek. Althans, zo zou ik er over denken.
Ik hoop dan dat dat toch een keer stiekem heel tactisch van te voren is besproken.

Er zijn trouwens wel her en der filmpjes van mislukte openbare aanzoeken, die zijn wel ongemakkelijk grappig :=

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:29

Het verbaasd mij dat een bepaald topic nog niet is besproken vandaag. Ik heb me echt verbaasd, wauw

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-22 21:32

Yltje schreef:
Het verbaasd mij dat een bepaald topic nog niet is besproken vandaag. Ik heb me echt verbaasd, wauw

Maar dat mag niet en geloof me, dit topic ligt onder een vergrootglas.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:32

Yltje schreef:

Oh vertel vertel!

Dat ten huwelijk vragen zou ik ook absoluut niet kunnen waarderen. Ik zou me zo voor schut voelen dat ik spontaan nee zou zeggen waar iedereen bij was.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:38

Urbanus schreef:
Yltje schreef:

Maar dat mag niet en geloof me, dit topic ligt onder een vergrootglas.

Zo’n vermoeden had ik ook wel ja inderdaad

Suzanne F.

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:41

Oh gevonden. Ja dat is een bekende inderdaad.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:46

Niobe schreef:
Laatst werd ook een deelneemster van een marathon bij de finish ten huwelijk gevraagd, schijnbaar vond zij het helemaal leuk, maar ik zou dat echt niet tof vinden. Zo'n enorme sportieve prestatie neerzetten wat dan overschaduwd wordt door een huwelijksaanzoek. Althans, zo zou ik er over denken.
Ik hoop dan dat dat toch een keer stiekem heel tactisch van te voren is besproken.

Er zijn trouwens wel her en der filmpjes van mislukte openbare aanzoeken, die zijn wel ongemakkelijk grappig :=

Of een aanzoek doen op de bruiloft van iemand anders (of daar aankondigen dat je zwanger bent) := Ook lekker tactisch :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:54

Ik biecht op dat ik geen paarden meer ging bijhouden maar mss net een van mijn vriend "cadeau" gekregen heb...
Een dagje paardenmarkt is geen goed idee :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:54

Niobe schreef:

Ik weet niet hoe ik er na mijn marathon over zal denken. Maar als ik een halve loop en na de finish vraagt mijn vriend mij ten huwelijk, dan is het sowieso een ja. :o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 22:00

Sherivey schreef:
Niobe schreef:

Ik weet niet hoe ik er na mijn marathon over zal denken. Maar als ik een halve loop en na de finish vraagt mijn vriend mij ten huwelijk, dan is het sowieso een ja. :o

En op de finish?

Ja iedereen zijn ding hoor, en deze mevrouw was er ook blij mee volgens mij, maar bij dit soort dingen zou ik het wel van tevoren even bespreken of het wenselijk zou zijn.

P.s. ik wil helemaal niet trouwen, dus mijn mening is niet helemaal objectief :=
Laatst bijgewerkt door Niobe op 25-06-22 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-22 22:01

De spontaniteit is weer ver te zoeken bij jou.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 22:03

Ja hoor, op de finish, dikke prima :j
Juist liever niet van tevoren besproken. Dan is het zo in scene gezet

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 22:05

Als je de finish haalt wil ik met je trouwen, als je het niet haalt ... ~~}>

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 22:06

Rex_Rolfo schreef:
Als je de finish haalt wil ik met je trouwen, als je het niet haalt ... ~~}>

:')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 22:37

Sherivey schreef:
Ja hoor, op de finish, dikke prima :j
Juist liever niet van tevoren besproken. Dan is het zo in scene gezet

Nee, dat hoeft ook niet zo specifiek! Maar zoiets kun je wel tactisch peilen bij iemand.

Spontaniteit is leuk, maar als ik ergens zo hard voor getraind heb, dan wil ik dat het daar over gaat en niet over trouwen. Maar nogmaals ik ben idd niet het beste voorbeeld :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 22:43

Urbanus schreef:
Ik denk echt dat ik in een sprookje het kwaadaardige personage zou zijn. Ik denk echt vreselijke dingen soms :=

Joh, alleen al door wat ik soms denk eindig ik onherroepelijk op de brandstapel. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 23:33

Barbeque?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 23:52

Cayenne schreef:
We liepen vorige week op een beurs en eenmaal buiten kwam er zo'n vliegtuigje met tekst erachter voorbij gevlogen waarop iemand vroeg of de ander wilde trouwen.
Dat was blijkbaar voor één van de toeschouwers, want even verderop ging een man op zijn knieën voor zijn vriendin en je kon aan alles zien dat ze zich enorm geneerde :=
Geen idee of ze nou wel of niet ja heeft gezegd, maar zeker niet op dat moment! Ze probeerde hem maar overeind te trekken en het doosje met de ring dicht te doen.
Ik weet niet of ik het nou sneu voor haar of voor hem moest vinden :=

Mijn biecht is dat dit vast niet in dit topic hoort, maar ik dat gewoon even negeer :+

Damn, dit lees ik nu pas. Was dat Diana?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-22 00:11

Ik denk dat ik stiekem een springspin ga nemen. Het voelt als iets wat ik niet hoef te overleggen zeg maar.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 02:05

Varekaj schreef:
Barbeque?

Ja lekker!
Wanneer kunnen we aanschuiven?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 02:12

Ik had vandaag eigenlijk een bbq met collega's. Aan de ene kant wist ik oprecht niet dat het vandaag was, maar aan de andere kant wilde ik dat eigenlijk ook niet weten. Ik voel dat ze het toch leuker hebben zonder mij en ik eigenlijk niet zo welkom zou zijn aangezien ik in de ziektewet zit.
Ook omdat ze schijnbaar een cadeau hebben gegeven aan de gastvrouw en ik daar ook niet over benaderd ben door de anderen.
Nu wordt mijn verplichte "koffiemomentje" aanstaande dinsdag wel iets lastiger :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 08:19

Is mens lekker op een BBQ? Iemand daar ervaring mee?