Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 10:50

Whaha dronken berichtjes van Vjesta :') Hoe gaat het vandaag? :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 10:53

Vjesta :))

Hopelijk voel je je vandaag goed :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 11:02

Je typt nog wel kapot goed voor dronken. Als ik dronken ben is het meer van dit.

Oh k beb tevel biertee op :')

Hopelijk geen spijt van slapen bij je ex. Sterkte met de kater vandaag. Hopelijk valt die ook mee

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:21

Vjesta , hopelijk een goede lekkere nacht gehad ? Of toch teveel op en boven de pot gehangen :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:33

Haha, ik ben benieuwd naar een update. Wel dapper, vast een katertje oplopen zo net voor oudjaar :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:40

Ik wou dat ik eens een kater had :o

Je kan me de hele avond goldstrike voeren, dag daarna sta ik fluitend op. Wel soms de avond daarvoor (deels) vergeten, dat dan weer wel :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:42

Je weet niet wat je wenst. Mijn katers zijn na m'n 30e zo gegroeid dat het niet grappig meer is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:43

Een kater is hier echt wel lamlendig op de bank hangen :)) Leuk hoor, 34 zijn :+

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:47

Ailill schreef:

Je kan me de hele avond goldstrike voeren, dag daarna sta ik fluitend op. Wel soms de avond daarvoor (deels) vergeten, dat dan weer wel :')

Jaloers! Ik heb sinds dit jaar wel katers (25) daarvoor nooit.

Sowieso respect dat je Goldstrike drinkt :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:52

Nog nooit een kater gehad. Ook nog nooit dronken geweest, hooguit een licht gevoel gehad in het hoofd.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:54

Zelden een kater gelukkig want ik drink niet vaak en meestal maar 1 of 2 drankjes. Maar als ik een kater heb dan is het een beste :')

Laatst had ik m'n pa als taxi geregeld a een uitje. Ik had op de hele dag 5 biertjes op maar dat ging toch verkeerd. Eindstand, ik kon m'n tas weggooien

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:55

Ik ben 1 x echt dronken geweest en zo ziek geweest de volgende dag. Dat heb ik nooit meer gedaan. Ik kende mijn grenzen daarna heel goed. Nu drink ik eigenlijk helemaal niet meer. Heel af en toe een biertje, meer niet.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 13:00

Mijn max is al jaren twee bier of drie wijntjes, daarna wordt het kotsen ;( En bij meer dan dat 3 dagen ziek. Ik zie erg op tegen oudjaar, want feest van vrienden die oneindig veel drinken.

Ik gebruik trouwens ook geen andere dingen meer, hoofdzakelijk omdat ik de katers niet meer handelen en laatste keer oprecht dacht dat ik zou gaan sterven :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 13:03

Ik ga nooit zo ver dat ik niet meer weet wat ik doe, ik moet ook nog veilig naar huis kunnen fietsen.

Maar een paar tequila drinken lukt meestal wel.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 13:07

Tequila, dan ben ik af hoor.

Laatste keer in NL dat ik teveel gedronken heb kregen we gratis limoncello, sangria en bier (bah) na sluitingstijd van de charmante barmannen. Eindstand: ik de hele bar onder gekotst (sorry barmannen), en met de taxi naar huis omdat ik niet meer kon staan (6 minuten fietsen :') ) en beste vriendin heeft m'n lenzen uit m'n ogen moeten wrikken := NOOIT MEER!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 13:14

Biks2 schreef:
Ailill schreef:

Jaloers! Ik heb sinds dit jaar wel katers (25) daarvoor nooit.

Sowieso respect dat je Goldstrike drinkt :+

25 katers in een jaar? :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 13:17

Ik heb 2x een soort kater gehad. Dat je misselijk bent en denkt hoe kom ik thuis als je bij een vriendin bent blijven slapen en om 14 uur echt naar huis moet. Nee is het niet waard!!

Ik kan nu al mega brak zijn de dag erna zonder alcohol dus een kwestie van……leeftijd haha.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 13:46

Ik heb bedacht dat ik met nieuwjaardag misschien wil kitesurfen (nieuwjaarsduik kitestijl :)) ). Voordat ik naar t IJsselmeer ga wil ik eerst nog even langs de ouders. Dus ik kan geen kater gebruiken... want vroeg op en door :))

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:02

@ Exitium, ik ben 25 jaar bedoelde ik hahaha

@Winged, vet, jaloers!

Ik heb trouwens nog een leuke date gehad, bij de kinderboerderij, klikte heel goed, morgen tweede date en we gaan brunchen

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:30

Dat had ik door, maar het leek net of je je katers aan het turven was :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:07

Ik word nooit echt dronken of aangeschoten en heb eigenlijk ook nooit een kater. Is wel duur trouwens, vriendinnen zijn aangeschoten na 2 wijntjes en ik merk na 2 flessen nog niks :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:37

Hier de update ;)

De reden dat ik toch weer naar hem toe was, was omdat hij me gisteren vroeg wat ik nou ècht wilde. Ik zei dat ik het een kans wilde geven, dat ik elkaar rustig wilde leren kennen. Bij gezegd dat ik wist dat hij dat niet wilde, dus dat ik vrienden zijn een kans wilde geven. Hij zei dat hij liever samen ging drinken, en ondanks dat ik nooit drink heb ik daar ja op gezegd.

We hebben een hele goede avond gehad. Het was leuk, het was fijn. We hebben super goede gesprekken gehad, we hebben midden op de oude gracht in Utrecht staan zoenen. We hebben gelachen. Ik heb alle initiatief vanuit hem laten komen, maar al toen we nog naar de eerste kroeg aan het wandelen waren pakte hij m'n hand. Het was fijn en vertrouwd.

Dik aangeschoten thuisgekomen (of ik echt dronken was weet ik nog steeds niet). Samen op de bank gehangen, pancakes gegeten, gedoucht, naar bed gegaan, hele goede seks gehad.

Vanmorgen allebei geen kater, en ik zelfs geen hoofdpijn oid. Hij is opgestaan om de broodjes voor het ontbijt af te bakken. Hij kwam terug met het kerstcadeautje wat ik voor hem meegenomen had; het boek wat hij geschreven had, hardcover gedrukt op mooi papier bij een goede drukkerij. Hij vond het verschrikkelijk. Vond dat ik hem betuttelde, dat als hij dit dat gewild dat hij het dan zelf wel had gedaan en doordat ik het gedaan had en niet hij, waren er dingen anders in dan dat hij graag gewild had.

Vanaf dat moment is hij eigenlijk dichtgeklapt. Gaf hij ook aan, dat dit boek niet een uiting was van "we gaan rustig elkaar beter lenen kennen en kijken waar dit heen gaat", dat er een tijd en een plaats voor alles was en dat dit zo duidelijk niet de juiste tijd en plaats hiervoor was, en dat hij ook voelde dat hij alleen maar in de ankers ging nu. We hebben nog wel gepraat, over opties en over wat we wilden, maar eigenlijk was de uitkomst al wel duidelijk. Rond 11.15 ben ik daar de deur uit gelopen na een lange knuffel en een uitgesproken bedankje aan elkaar. Het is klaar, over en uit.

Ik ben verdrietig, maar blij dat ik iig de kans heb gekregen om zo afscheid te nemen.
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 30-12-22 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:41

Jeetje...

Meer kan ik even niet uit brengen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:42

Hm oke. Nou fijn dat je een leuke avond hebt gehad en misschien maar beter dat het nu klaar is. Zo heen en weer worden geslingerd in je gevoelens is killing. Dan kan het maar beter over zijn. Hopelijk komt hij dan volgende week niet weer aan als hij zin heeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:45

Huh? Wat een omslag ineens! Ongelooflijk, ik snap het niet gewoon.

Wel fijn dat je het nu kunt afsluiten, dit klinkt als een weirdo.