Urbanus schreef:Yep. Hoef je imo ook geen smoes voor te bedenken, je kunt gewoon zeggen dat je liever zelf beslist wat je wel en niet neerzet of ophangt in huis.Ik vind dat je partner best zou kunnen zeggen thanks but no thanks.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik vind dat je partner best zou kunnen zeggen thanks but no thanks.
maaikemuis schreef:Al mijn vrienden, en inmiddels begint de familie het ook te snappen, weten dat kinderen niet welkom zijn in mijn huis. Overigens wil ik ook niet dat mensen hun hond meenemen. Om dezelfde reden. Ik heb een mooi huis, dat wil ik graag zo houden.
Josien_ schreef:Ik zag dit voorbij komen op Facebook:
https://www.ed.nl/best-meierijstad-en-s ... ~ade9c510/
Jeetje wat een hoop commentaar van mensen die niet snappen dat iemand last kan hebben van spelende kinderen. Ik snap het vrij goed.
Nietsmar schreef:Vooral meelezer hier, maar hebben jullie ook vaak dat koters in winkels tegen je aan gaan praten?
Ik had dat dus gisteren. En ik had er echt geen zin in, dus ben stoïcijns doorgelopen. Later in een andere winkel stonden twee snotapen mij aan te staren. Ging aan mezelf twijfelen of ik iets raars aan had ofzoEcht, ik trek ze aan, help.
Josien_ schreef:Ik zag dit voorbij komen op Facebook:
https://www.ed.nl/best-meierijstad-en-s ... ~ade9c510/
Jeetje wat een hoop commentaar van mensen die niet snappen dat iemand last kan hebben van spelende kinderen. Ik snap het vrij goed.
Nietsmar schreef:Vooral meelezer hier, maar hebben jullie ook vaak dat koters in winkels tegen je aan gaan praten?
Ik had dat dus gisteren. En ik had er echt geen zin in, dus ben stoïcijns doorgelopen. Later in een andere winkel stonden twee snotapen mij aan te staren. Ging aan mezelf twijfelen of ik iets raars aan had ofzoEcht, ik trek ze aan, help.
Varekaj schreef:Er hangen wel dingen omhoog maar slechts 2 ervan zijn een foto/tekening van ons samen. De rest is artistiek of iets van op reis of wat verwijst naar ons.
Die foto's vindt hij op zich wel fijn maar hij zegt zelf dat ze soms wel overdrijven. Daar reageert hij dan niet op en hij loopt er evenmin mee rond te zwaaien.
Ik vind die digitale fotokaders ondingen, sorryDan kan ik evengoed onze tablet aan de harde schijf koppelen en de fotoboeken op onze witte muur boven tv projecteren (heel handig om films te kijken!)
Varekaj schreef:Er hangen wel dingen omhoog maar slechts 2 ervan zijn een foto/tekening van ons samen. De rest is artistiek of iets van op reis of wat verwijst naar ons.
Die foto's vindt hij op zich wel fijn maar hij zegt zelf dat ze soms wel overdrijven. Daar reageert hij dan niet op en hij loopt er evenmin mee rond te zwaaien.
Ik vind die digitale fotokaders ondingen, sorryDan kan ik evengoed onze tablet aan de harde schijf koppelen en de fotoboeken op onze witte muur boven tv projecteren (heel handig om films te kijken!)
_San87_ schreef:Ik vind dingen voor in huis cadeau geven sowieso altijd wel een dingetje... Tenzij iemand er specifiek om vraagt, laat ik mensen lekker zelf hun huis inrichten.
Mijn muren hangen vol met tekeningen die ik zelf gemaakt heb, zo lekker narcistisch.
bamisalami schreef:Hallo allemaal!
Mag ik hier even binnen komen vallen?
Heb geen kinderen van mezelf, mijn vriend heeft wel twee kinderen uit een vorige relatie. Heb ook nooit kinderen gewild, parttime leek me nog wel prima. Maar altijd toch pittiger dan je denkt.
Maar goed, nog steeds geen kinderwens dus. En nu op 17 juni afspraak bij de gynaecoloog voor sterilisatie, deze dag het eerste consult. Ik wil dit al zo lang, maar mijn eerdere huisarts deed moeilijk omdat ik toen te jong was (29 of 30 geloof ik)...
In mijn omgeving ken ik niemand die een sterilisatie heeft gehad (behalve mijn moeder, meer dan 30 jaar terug). Kan iemand mij vertellen wat er wordt besproken in het consult en hoe lang het dan ongeveer kan duren voor de daadwerkelijke operatie? En hoe gaat zo'n operatie? Veel last van gehad nadien?
Kan wel googlen, maar hoor ook graag jullie ervaringen?
Thanks!