Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Noisy schreef:Ik weet ook nog dat onze hond vroeger (stamboek rottweiler) een tatoeage in zijn oor had. Deden ze met zo'n priktang. Cijfers in de houder, even in de inkt dippen en dan met een kneep in de oorschelp.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat nu beter/fijner is voor het dier.. Een kneep met die tatoeage tang of een prik met een holle naald en dan een chip in het lijf die soms gaat zwerven. Vooral hoe die chip soms gezet wordt
hiphorse schreef:Dat tatoeëren bij lichte oogleden bij paarden vindt ik nog niet zo gek... ooit een verzorgpony gehad met roze oogleden. In de zomer een elende. Wat je ook doet het verbrand altijd wel een keer... echt heel pijnlijk. Als dan tatoeëren van de oogleden een oplossing is dan ben ik daar niet tegen.
Captain schreef:Noisy schreef:Ik weet ook nog dat onze hond vroeger (stamboek rottweiler) een tatoeage in zijn oor had. Deden ze met zo'n priktang. Cijfers in de houder, even in de inkt dippen en dan met een kneep in de oorschelp.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat nu beter/fijner is voor het dier.. Een kneep met die tatoeage tang of een prik met een holle naald en dan een chip in het lijf die soms gaat zwerven. Vooral hoe die chip soms gezet wordthiphorse schreef:Dat tatoeëren bij lichte oogleden bij paarden vindt ik nog niet zo gek... ooit een verzorgpony gehad met roze oogleden. In de zomer een elende. Wat je ook doet het verbrand altijd wel een keer... echt heel pijnlijk. Als dan tatoeëren van de oogleden een oplossing is dan ben ik daar niet tegen.
Beter zou natuurlijk zijn om er met het fokken rekening mee te houden geen paarden met lichte oogleden/neuzen te fokken.
beert schreef:Volgend mij gaat dit topic langzaam aan off topic
Leandra schreef:Ja, Robert the doll. Behekst poppen. Liever niet wat ik in huis zou willen hebben.
Nu toch weer een lugubere serie gevonden op Netflix. Sweet Home. Een koreaanse serie over mensen die in monsters veranderen. Eerst krijgen ze hele erge bloedneuzen, trillingen en flauwtes. Daarna veranderen ze in bloeddorstige monsters.
Citaat:Gespeende varkens, gebruiksvarkens, gelten en zeugen houdt u in groepen. Sinds 1 januari 2013 geldt dit ook voor drachtige zeugen en gelten. Drachtige zeugen plaatst u uiterlijk 4 dagen na het dekken tot een week voor het werpen in de groep. Uitzonderingen op de verplichte groepshuisvesting zijn onder andere:
gelt of zeug in dek- of kraamstal
voor onderzoek of behandeling vanwege gezondheid
om de stal te reinigen
bij agressie