Zoolgangster schreef:Nee. Ze hebben een bepaalde vorm van dwerggroei (dezelfde als bijvoorbeeld corgi's) en worden daar al zo lang op gefokt dat je niet meer per ongeluk een langpootteckel kunt fokken.Bestaan er teckels met lange poten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:2x per dag flossen, poetsen en spoelen is toch niet te? Flossen kan ik ook niet tegen, dan valt voor m'n gevoel alles uit elkaar![]()
Gevulde koek zou ik niet invriezen.
-
Wat voor behandeling / massage is top als je schouders, nek en bovenrug echt helemaal vast zitten? Het is kei hard ook en trekt door naar m'n arm aan een kant![]()
Fysio al eerder geprobeerd maar ben ik toch telkens niet tevreden over eigenlijk.. maar dat wordt wel vergoed natuurlijk.
Osteopathie één keer super ervaring gehad maar zij is gestopt.. laatste keer was het een beetje aaien. Dat hoeft niet voor 80€.
Kookaburra schreef:Amerikanen fokken zo mogelijk nog veel extremer dan Europeanen, dus dat daar een tweedeling tussen zit is niet zo gek.Ah, nog geweten dat er ook verschillende 'typen' zijn. Interessant, ik zal eens wat rondgooglen! Dank
Mkango schreef:Kookaburra schreef:Amerikanen fokken zo mogelijk nog veel extremer dan Europeanen, dus dat daar een tweedeling tussen zit is niet zo gek.Ah, nog geweten dat er ook verschillende 'typen' zijn. Interessant, ik zal eens wat rondgooglen! Dank
Alle teckels die ik ken hebben wel korte poten (uiteraard), maar zien er inderdaad niet zo uit als die hond in het voorbeeld van Mizora. Natuurlijk kun je altijd pech hebben dat je hond een hernia krijgt, maar afgezien van onze eigen teckel op 14-jarige leeftijd, hebben de teckels in mijn omgeving er nooit een gehad. En onze eigen teckel was sowieso een beetje een mismaakt hondje dat we derdehands op MP gevonden hebben.
Janine1990 schreef:Skincare routine is toch gewoon wat je je leven lang dagelijks moet doen?
Dus gezicht wassen, cleansen, vitamine druppel ding waar ik de naam niet meer van weet, serum, dag/nachtcreme, exfoliating wanneer nodig, uiteraard dat niet elke dag
Janine1990 schreef:Skincare routine is toch gewoon wat je je leven lang dagelijks moet doen?
Dus gezicht wassen, cleansen, vitamine druppel ding waar ik de naam niet meer van weet, serum, dag/nachtcreme, exfoliating wanneer nodig, uiteraard dat niet elke dag
Nyaleti schreef:Janine1990 schreef:Skincare routine is toch gewoon wat je je leven lang dagelijks moet doen?
Oh ik was eigenlijk al heel trots dat ik micellair water, een reinigings mousse en dagcreme gebruikte.
marleen_88 schreef:Janine1990 schreef:Skincare routine is toch gewoon wat je je leven lang dagelijks moet doen?
Doe je dit serieus allemaal?!![]()
Exfolaiting??? Wat is dat dan.
Ik was 's ochtends met water, dagcreme erop en 's avonds met reinigingsdoekje erlangs..
Janine1990 schreef:Is ook een routine toch??
Als het voor jou werkt... Ik doe mijn gezicht wassen, reinigen, cleansen, vitamine druppen, serum, dag/nachtcreme. Merk wel een serieus verschil, de huid is een stuk minder gevoelig.
Ik heb zonder veel last van ontstekingen, lang leve de hormonen en wat intoleranties, maar ook gewoon een gevoelige huid en daarin nog heel erg zoekend naar wat betaalbaar is én werkt.
Century schreef:Janine1990 schreef:Is ook een routine toch??
Als het voor jou werkt... Ik doe mijn gezicht wassen, reinigen, cleansen, vitamine druppen, serum, dag/nachtcreme. Merk wel een serieus verschil, de huid is een stuk minder gevoelig.
Ik heb zonder veel last van ontstekingen, lang leve de hormonen en wat intoleranties, maar ook gewoon een gevoelige huid en daarin nog heel erg zoekend naar wat betaalbaar is én werkt.
Naar mijn idee zijn dat drie dezelfde woordenik ben hier niet geschikt voor
oomens schreef:Routine gezichtsreiniging: vrijwel dagelijks douchen, al sta ik meestal niet met mijn gezicht in de straal.
Eens in de paar dagen: scheren.
Al die andere termen: geen idee, maar niet echt de behoefte om ze allemaal te gaan googlen.