haffiefreak schreef:Wij hebben 2 katten en een hond die ontzettend aan het verharen zijn.
Vooral op de zwarte kleding blijven deze haren hardnekkig zitten, ook na de wasmachine.
Hoe kan ik dit voorkomen?
Geen kleding!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haffiefreak schreef:Wij hebben 2 katten en een hond die ontzettend aan het verharen zijn.
Vooral op de zwarte kleding blijven deze haren hardnekkig zitten, ook na de wasmachine.
Hoe kan ik dit voorkomen?
Ceetje_bokt schreef:Om in te haken op dit onderwerp: heeft iemand ervaring met travestof en huisdierharen? Ik vind zo’n zwarte broek wel gaaf, maar heb een rode cocker.
C_arola schreef:Ceetje_bokt schreef:Om in te haken op dit onderwerp: heeft iemand ervaring met travestof en huisdierharen? Ik vind zo’n zwarte broek wel gaaf, maar heb een rode cocker.
Mijn ervaring is dat het er erg makkelijk vanaf gaat, kleding opschudden of in de wasmachine en dan is het bij het drogen vaak al eraf.
Ceetje_bokt schreef:C_arola schreef:Ceetje_bokt schreef:Om in te haken op dit onderwerp: heeft iemand ervaring met travestof en huisdierharen? Ik vind zo’n zwarte broek wel gaaf, maar heb een rode cocker.
Mijn ervaring is dat het er erg makkelijk vanaf gaat, kleding opschudden of in de wasmachine en dan is het bij het drogen vaak al eraf.
Dank je!
C_arola schreef:Bij de wasmachine schoonmaken kreeg ik nog de tip om wanneer je handdoeken gaat wassen, 1 daarvan te gebruiken om de randen bij de wasmachine en de rubber mee te nemen voordat je de wasmachine aan gaat zetten. Sinds ik dat doe heb ik veel minder werk aan de wasmachine schoonmaken.
CairnTerrier schreef:Heeft hier iemand een tip. Wij hebben een super mooi kunst-rieten tuinmeubelset. Niet zo’n simpele van de bouwmarkt, maar echt een heel mooie dikke, gevlochten variant.
Nu weet ik dat in de loop van de tijd door de zon kunstof kan verkleuren of zelfs breken.
Heeft iemand de tip hoe je en met wat je zo’n tuinmeubelset kan impregneren om ‘m mooi te houden en te beschermen?
CairnTerrier schreef:Heeft hier iemand een tip. Wij hebben een super mooi kunst-rieten tuinmeubelset. Niet zo’n simpele van de bouwmarkt, maar echt een heel mooie dikke, gevlochten variant.
Nu weet ik dat in de loop van de tijd door de zon kunstof kan verkleuren of zelfs breken.
Heeft iemand de tip hoe je en met wat je zo’n tuinmeubelset kan impregneren om ‘m mooi te houden en te beschermen?