Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 22:51

Buikpijn door zuivel.

Morgen ga ik kaasfonduen en dan direct kijken of lactase pillen helpen. Lijkt me top dat ik na een pilletje weer zuivel kan eten. :=

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 23:08

marley93 schreef:
NoTwixLeft schreef:

Welk merk is het? Er zijn een aantal merken die een jaar garantie geven op hun broeken en redelijk makkelijk omruilen.

Volgens mij heet het Expresso, maar dat moet ik even checken. Ik heb er alleen geen bonnetje meer van.
De lusjes voor de riem waren ook al stukgescheurd toen ik hem een maand of twee had, dus hij was al gedegradeerd naar stalbroek. Denk toch dat er iets met de naden niet helemaal goed is geweest.

Expresso heeft het niet volgens mij. Maar als je met 2 maanden al dingen stuk trekt, volgende keer er mee terug gaan. Vaak is er dan sowieso nog wel garantie

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 23:22

MarlindeRooz schreef:
Buikpijn door zuivel.

Morgen ga ik kaasfonduen en dan direct kijken of lactase pillen helpen. Lijkt me top dat ik na een pilletje weer zuivel kan eten. :=

Sterkte, niet tegen zuivel kunnen sucks.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 23:23

Ineke2 schreef:

Dat is toch een normale werkweek? :o
Door overwerk maak ik meestal meer uren per week, maar in mijn contract staat 40 uur. ( nu niet, want ik loop stage maar met werken voor een salaris wel )

Maar ehm als ik vrij ben ga ik niet uren met werk bezig zijn. Heb wel een app teruggestuurd als er een vraag was van een collega, maar mijn leidinggevende had ook een handje van om buiten werktijd nog dingen te gaan regelen / vragen. Die heb ik tot 2x toe face to face gevraagd om dat niet meer op deze manier te doen. Was prima, hij zou het anders gaan doen. Doet vervolgens wéér hetzelfde. Ik heb de app op stil gezet en pas onder werktijd antwoord gegeven. Pas toen viel het kwartje :o
Volgens mij ben jij ook niet van de roosterspanning dus volgende keer telefoon uit / op stil en laat ze het lekker uitzoeken. Morgen weer een dag.

@ Nayomie wat fijn dat de pup doorgeslapen heeft +:)+[/quote]

Klopt wel hoor dat het een normale werkweek is maar het werk wat ik doe kost mentaal best veel energie ( op een positieve manier) ik moet dan echt weer even bij tanken. Ik begin niet weer aan 40 uren werken in de week. Vroeger wel gedaan maar ik vindt mijn eigen gezondheid en ontspanning heel belangrijk en dat staat gewoon op nummer 1. Ik verdien liever wat minder dat ik nog enigszins een leven heb en tijd heb voor leuke dingen dan dat ik alleen maar werk. De gevolgen zijn voor mij gewoon niet te overzien omdat ik dan ontzettend veel lichamelijke klachten krijg.

En voor de rest helemaal eens!! Ik ga ook zeker aangeven dat het prima is als ze mij vragen te ruilen op een vrije dag dat kan zo uitkomen , maar dat ik dan niet de persoon moet zijn die iemand moet bellen want dat is mijn taak niet. De manier waarop was gewoon super vervelend en dikke miscommunicatie op deze manier. Het is dat we bereikbaar moeten zijn en dat snap ik , maar dit soort grapjes gaan we niet meer doen. In gevolg moeten mensen maar direct bellen en ook accepteren als ik een keer nee zeg en dan niet gaan drammen. Maar op mijn vrije dag wordt het vanaf nu bellen en niet meer dit gedoe over de app want dat schiet voor geen meter op.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 23:34

De baby hele dag niet gevoeld en nu ik wil slapen (morgen weer vroeg op) gaat die schoppen. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-21 00:33

Muggen _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 00:48

xPabloBokt schreef:
Muggen _-:(

Een Filippijnse elektrische vliegenmepper helpt :+ gaat een heel stuk harder dan de Nederlandse

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 01:45

Na lang wakker liggen sliep ik eindelijk. Vonden mensen het nodig om muziek aan te pleuren en te gaan basketballen.

Echt wat een idioten

Heb mijn raam dicht gedaan. Scheelt dat het binnen maar 23 graden is met mijn raam open. Kan het vannacht weer lekker oplopen tot 25. :r

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 06:56

Ik kwam buiten met de honden en het is gewoon koud!!! Euh hallo zo werkt dat niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 07:05

Muggen -:(-
Er zat een vreselijk irritante mug. Meerdere keren geprobeerd hem te vermoorden want hij vond het leuk om in mijn gezicht te zoemen. Om 6.30 eindelijk te pakken dus ik wil gaan slapen... puppy klaarwakker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 07:05

Aan mijn duur betaalde ram die met veel lawaai en getrappeld achter de ooien staat en dan… Niets _-:( Ok, het is zijn eerste keer en ik heb geduld. Maar onze andere 2 first timers hebben een erg drukke nacht gehad :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 07:20

Voorbeeld doet volgen Moestuin :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 08:12

Misselijk wakker geworden en werk vandaag alleen -O-

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 08:34

Ineke2 schreef:
Gefeliciteerd met je verjaardag Rambogirl *\%/*

Dank je wel :D
Juist gisteren op mn verjaardag moest ik voor t eerst gewoon werken.
Bleek maandag dat ik ook nog eens "avonddienst" had dus extra lang door moest... :(

Maar mn grootste ergernis is mn manager.
Die doet tegen iedereen alsof tie zo sociaal en meedenkend is, Hij heeft me ooit verteld dat tie van verjaardagen een paar dagen van tevoren een mail ontvangt, de dag ervoor en op de verjaardag nogmaals. Je kan t al raden. Hij heeft niet eens t fatsoen gehad om me te feliciteren terwijl de manager en alle leden van t CS team uit Enschede wel contact hebben opgenomen om me te feliciteren.
Arrogante, egocentrische t*fushufter. Ik walg echt van die vent. -:(-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 08:43

Mug vannacht op de slaapkamer, na 2 x wakker en niet kunnen slapen maar op de bank verder geprobeerd. Dat vond onze jonge kat heel gezellig en blijkbaar zijn mijn benen en voeten het toppunt van een prooi rond 5u… nu dus moe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:06

Ging pas om 2 uur slapen, kater vond het eerst nodig om naast me midden op bed te liggen en toen die weg wou moest ik de deur voor hem open doen terwijl die al open was rond 4 uur :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:08

Bahbahbahbahbah

Maar ik moet echt nodig plassenAfbeelding

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:10

Geen heren toilet om te proberen? Die zijn soms nog erger maar dit is wel heeeeel vies.
Ga nog liever in de bosjes :P

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:11

Zo verschrikkelijk moe, 0 energie. Voel me lamlendig

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:11

Moestuin schreef:
Aan mijn duur betaalde ram die met veel lawaai en getrappeld achter de ooien staat en dan… Niets _-:( Ok, het is zijn eerste keer en ik heb geduld. Maar onze andere 2 first timers hebben een erg drukke nacht gehad :+

Sorry moestuin maar ik ga hier helemaal dubbel om :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:20

MarliesV schreef:
Geen heren toilet om te proberen? Die zijn soms nog erger maar dit is wel heeeeel vies.
Ga nog liever in de bosjes :P

Dit was de schoonst...
Bosjes waren niet goed voorhanden helaas

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:22

Oh bah, ja en wat moet dat moet. Plastuitjes meenemen voor de zekerheid? Kan je iig staand plassen als het zo goor is.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:29

Had je niet kunnen vragen naar het personeelstoilet?
Bij veel bedrijven knijpen ze daar voor vrouwen een oogje voor dicht omdat het normaal idd niet is toegestaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:32

Aan die persoon die het grappig vond om rond 6 uur vanochtend mijn deurbel in te drukken

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 09:35

M'n oordopjes...

Er werkt er nog maar 1, soort van -O-
Straks maar even om nieuwe, want ik vind muziek tijdens het hardlopen wel zo fijn