Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
siskeh schreef:Ik moet ook zeggen dat ik nooit iets koop waarbij ik het labeltje met de maat niet heb gezien.
Dan kan het natuurlijk nog wel erg klein vallen oid, maar meestal ken ik het merk ook wel, anders zou ik er niet naar kijken.
MyWishMax schreef:Ik heb wel dat er in beschrijving een maat 36 of s staat en als je dan de foto's toevallig ziet is het xs / 34. Dan ben ik al blij dat je het met inzoomen ziet. Wel zonde, was bij een jas die ik wilde hebben. Ik heb maat 36 of 38, dus dan is een 34 echt te klein. (Vaak vooral de armen te kort en te strak bij voorgevel)
Hoe zouden jullie dat neerzetten? Als je dus zoals veroortjoo een 36 hebt die veel kleiner valt of een kleinere maat die jij groter vindt vallen?
MyWishMax schreef:Ik heb wel dat er in beschrijving een maat 36 of s staat en als je dan de foto's toevallig ziet is het xs / 34. Dan ben ik al blij dat je het met inzoomen ziet. Wel zonde, was bij een jas die ik wilde hebben. Ik heb maat 36 of 38, dus dan is een 34 echt te klein. (Vaak vooral de armen te kort en te strak bij voorgevel)
Hoe zouden jullie dat neerzetten? Als je dus zoals veroortjoo een 36 hebt die veel kleiner valt of een kleinere maat die jij groter vindt vallen?
pmarena schreef:Daarom vind ik het bij kinderkleding zo fijn dat de maten overlappen op Vinted
Heb je bvb. een labelmaat 116 broek of shirt, dan kan je kiezen tussen 110-116 (handig als hij klein valt) en 116-122 (handig als hij groot valt). Daarnaast zet ik nog in de omschrijving hoe ik vind dat hij valt, en plaats ik minstens 1 foto met meetlint.
Steenbok12 schreef:Nou hier mijn aankoop een succes. Alleen de broek is net niet mijn model. Zonde. Maar de 5 jurkjes zitten allemaal precies goed en zo netjes dat er ook een prijs kaartje aan had kunnen hangen. Dus voor die 40 euro! Overigens toch eens kijken dat ik zelf wat kan gaan verkopen toch. Je moet wel zelf het label printen gok ik?