Misschien weten jullie het nog.. Ik heb een nieuwe keuken gekregen, drie weken geleden… En een meterkast i.v.m. inductie waardoor mijn aansluiting verzwaard moet worden van 1x35 naar 3x25 ofzo. Helaas liet Enexis al anderhalve maand geleden weten nog niet te komen. Paar weken terug weer gebeld en ik kreeg eigenlijk geen stok tussen de deur. (is dat de goede uitspraak)
Nu ging net mijn telefoon, Enexis… Ze waren aan het inventariseren wat urgentie kreeg. Mijn plaat maakt wat veel herrie (ventilatie e.d.) als ik twee pitten gebruik, kan ik niet gebruiken als de vaatwasser aan staat. Dus ik zei dat ik me kon redden, maar het niet helemaal vertrouwde. Dit vond de mevrouw van Enexis voldoende urgent. Dus waarschijnlijk komt er binnenkort een monteur om de aansluiting te verzwaren

Wel allemaal vragen, of ik contact had gehad met een bewezen patiënt. Nee, maar wel een collega die verdacht was. Hij is weer gezond. Ik was niet in een risicogebied geweest etc.
En ik heb twee uitgangen (voordeur, tuindeuren en achterdeur) zodat de monteur en ik allebei in geval van nood kunnen vluchten. Zover gaan ze, maar dat is wel goed!

Verder is de situatie voor heel veel mensen gewoon nog mega poedersuiker… Social distancing maakt het niet veel beter, dus het is logisch dat iemand z'n gal even wil spuien op een forum. Het is beter om even te balen en dit op te schrijven of hardop uit te spreken naar iemand toe, dan dit op te kroppen.